Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אקצר את הסיפור,הוזמן רכב חדש מהחברה(פיג'ו 308)

ביום חמישי הלכנו לאסוף את האוטו מבני ברק ובעת המסירה התגלתה שריטה על הרכב.

סירבנו לקבל אותו והחברה אמרה שתחזור אלינו בהקדם.

השאלה שלי אם יתכן לקבל פיוי מסוים על עוגמת הנפש שנגרמה,הנחה או אביזרים מסומם.

או בכלל לא לוותר ולדרוש רכב חדש לגמרי עם מספר רישוי ומספר שלדה אחר?.אני מאמין שלבטל את האוטו אם לא נקבל כלום זה יגרום לקנס לביטול העסקה,לכן פונה לעזרכתם מה אפשר לעשות במקרים כאלה,תודה מראש.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מניסיון, תוכל לקבל פיצוי לפי גודל ומיקום השריטה, בין 1 ל5% ממחיר הרכב.

 

להחליף לא יחליפו לך וגם אין סיבה, זה רכב,זה נשרט. לפחות הפעם אתה מקבל כסף.

STI 2004

 

 

פורסם

תלוי גם בעומק השריטה אם זה שריטה שלא נכנסה לעומק הצבע בעל מקצוע טוב יכול להעלים עם חומרים ברמה,בנתיים תחכו לשמוע את תגובת החברה ורק אז תגיבו בהתאם.איזה צבע הרכב?

פורסם

הוא יכול לדרוש עד הירח ובחזרה, זה לא יעזור לו.

 

אם יש צורך בצביעה מחדש של חלק מסוים, בקש אישור מהיבואן שהרכב הגיעה עם סריטה ולכן החלק נצבע מחדש בארץ.

יחסוך לך הרבה עוגמת נפש במעמד המכירה.

 

מעבר לזה, אתה בהחלט יכול לדרוש פיצוי שאותו סביר להניח שתקבל בצורת טיפולים חינם או שדרוג/הוספה של אביזרים שמורכבים בארץ.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
דרוש רכב חדש נקודה .

 

אל תהיה ילד, יש חוק וכולם פועלים לפיו.

אין וויכוח כי מגיע לו פיצוי.

 

 

השאלה שלי אם יתכן לקבל פיוי מסוים על עוגמת הנפש שנגרמה,הנחה או אביזרים מסומם.

 

לא נראה לע שאביזרי עישון סמים נמצאים באפשרויות הפיצוי שלהם אבל אם תקבל כסף תרכוש מה שבראש שלך.

צפוי שתקבל טיפולים חינם ושאר איבזורציה.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

ליבואן מותר על פי חוק לא לדווח ללקוח במקרה שנגרם נזק עד אחוז מסויים, ובמידה והוא תיקן את הנזק כראוי לרכב חדש.

 

לכן במקרה שלך מותר להם לבצע תיקון שיכול להיות צביעה מחדש או החלפת החלק, ובטח גם איזה פיצוי כמו טיפול חינם וכ''ד כמו שהוזכר קודם לכן.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
אם כבר כדאי לחשוב גם על בית נופש בפרובנס ודירה קטנה ברובע השש עשרה.

 

כנראה שעוד לא קניתה עד היום רכב חדש ב 150000 ש"ח , אז אין לך מושג לגבי עוגמת הנפש של הבחור.

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

כלבוטק? עיתונות? אנשים פה נסחפים בלי פרופורציות בכלל.

סכ"ה שריטה, כמובן שאסור להתפשר ואני בטוח שגם היבואן יפצה אותך כראוי.

אל תיכנסו לסרטים אנשים

פורסם

כיום יש רכבים חדשים מהחברה שהולכים להם מנועים וגירים ולא מחליפים את הרכב. אז קל וחומר שעל שריטה לא יחליפו רכב.

אתה יכול להתעקש ולהסביר את המצב ואת עוגמת הנפש, ואני מאמין שתקבל הנחה גם במחיר ואם ממש תתעקש תקבל גם חיישני רוורס וכל השטויות האלה למיניהן. כמובן, אם תרצה.

חוץ מזה עוד משהו, תמיד כשהולכים לקבל את הרכב החדש אפילו אם זה לא מהחברה וזה מליסינג/פרטי או לא יודע מאיפה, עדיף שיהיה איזה בעל מקצוע בעניין שמבין בתחום ויעשה בדיקה קצרה על הרכב בנוסף לבדיקה הרגילה. וומספיק שאתם תעברו ביסודיות על הרכב.

פורסם

יש לך עכשיו המון כוח ביד כי עדיין לא קיבלת את הרכב, לכן הוא חדש לחלוטין וניתן למכור אותו לאדם אחר.

מגיע לך פיצוי.

ואני גם מאמין שיחליפו לך את הרכב אם תתעקש (לא כדאי לך) או פיצוי כלשהו (עדיף לך).

וגם על ביטול עסקה אני לא חושב שתשלם קנס כיוון ש

 

בוא נהיה הגיוניים. כל רכב יישרט מתישהו.

אם השריטה זה משהו בקטנה ולא איזה שהיא חריטה לאורך חצי רכב הייתי לוקח אותו ומבקש פיצוי כלשהוא (קנית רכב חדש, מגיע לקבל רכב חדש).

בנוסף יש עיכוב במסירה בגללם.

 

לא הייתי מסכים בשום פנים ואופן שייצבעו לי שום חלק באוטו.

 

תמתין בסבלנות, אני מאמין שייתנו לך פיתרון שיהיה מוסכם על 2 הצדדים בזמן הקרוב מאוד.

 

אם אתה רוצה יש לי עו"ד שמתמחה בעניינים הללו, ושיחת טלפון ממנו יכולה לקדם דברים בצורה מדהימה.

עו"ד אלון עוז -

http://www.d.co.il/69561480/38010/

 

יש לו משרדים בת"א וברחובות.

והוא החזיר לא פעם רכב חדש שיצא לימון, וכבר עלה על הכביש.

פורסם
כלבוטק? עיתונות? אנשים פה נסחפים בלי פרופורציות בכלל.

סכ"ה שריטה, כמובן שאסור להתפשר ואני בטוח שגם היבואן יפצה אותך כראוי.

אל תיכנסו לסרטים אנשים

אתה הראשון שמדבר פה על כלבוטק ועיתונות :lol:

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill


×
×
  • תוכן חדש...