Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i10 מול דייהטסו סיריון


gavze007
שימו לב! השרשור הזה בן 5496 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ד"א, שימו לב שהליסינג מוכר אותה ב-79K ועדיין מרוויח עליה (ויש גם עמלה לסוכן ולמגרש).

תחשבו בכמה הוא קונה אותה..

 

ואחרי זה בא היבואן ובוכה שהוא לא יכול להוריד מחירים, ואם הדולר עולה ב-0.00001 אז הוא ישר מקפיץ כי אין לו איך לספוג את זה, או שהמיסוי יורד ומחיר הרכב לא משתנה או אפילו עולה (VW) ומתרצים את זה בכל מיני תירותצים מצוצים מהאצבע.

 

חבל שאי אפשר לחייב את היבואן לפרסם את המחיר שהוא מוכר לליסינג.

שכולם יקלטו שכאן בארץ למרות המיסוי והכל מוכרים מזדה 3 חדשה ב-80 אלף ש"ח, אז הם באמת יבינו כמה אנחנו פרייארים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה ללכת על קוריאנית מהודו או יפנית משעממת. יש אופציה חמודה אחרת: הפיאט פנדה.

זה אוטו מאוד חמוד, עם צריכת דלק פנטסטית. יש לי שכן שמוכר כזו מודל 2005 אוטומטית,שמורה מאוד. אם מעניין אותך תגיד לי ואתן לך את הפרטים. בכל מקרה, ניתן כמובן להשיג גם חדשות יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוטה להסכים עם MULTIPLA.

 

הפנדה היא רכב שנחשב איכותי יותר מהI10 או מהסיריון, ונראה לי שצריך לעלות אותו דבר.

 

אני הייתי מחפש פנדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפנדה יש 4 חסרונות מהותיים לעומת ה I10.

1. אין לה ESP.

2. יש לה תיבה רובוטית, לא רעה אמנם, אבל רחוקה מתיבה אוטומטית קונבנציונאלית.

3. ציון של 3 כוכבים במיבחני הריסוק, מה שלא קביל בימינו.

4. זוג כריות אוויר במקום 4 ביונדאי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במספרים על הנייר אולי לא, אבל ההרגשה בנהיגה בשתיהן היא שונה ואני באופן אישי מעדיף את הפנדה.

 

את הסיריון ממש לא אהבתי. יש הרגשה של נהיגה על ארון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגיליון "אוטו" האחרון יש מבחן השוואתי בין i10 , פיז'ו 107, ופאנדה.

 

פאנדה במקום האחרון, בהפרש גדול.

 

107 במקום שני, בעיקר בגלל עיצוב חמוד.

 

i10 מנצחת בגלל גיר, בגלל מנוע חזק, בגלל איבזור בטיחות, והיא גם מכונית ממש חדשה, שהוצגה השנה, בזמן שפאנדה מיוצרת כבר 6 שנים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5496 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...