Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

המאורר מזגן ברכב שלי לא תקין שרייד מודל 90 1300.

בהנחה שהמנוע לא מתחמם -האם יכול להיות נזק למערכות המיזוג ברכב (מדחס וכו.. )

או הנזק היחיד שיהיה זה קירור לקוי?

 

כרגע המזגן מקרר מצויין!!

 

רצוי לציין שמאורר הרכב פועל כל הזמן ועוזר גם הוא בקירור הרדיאטור של המזגן

 

תודה

 

גל

פורסם

עם הפעלת המזגן המאוורר כן נכנס לפעולה לכן המנוע לא מתחמם , ללא הפעלת המזגן המאוורר לא פועל זה יכול להזיק למנוע.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

השאלה שלי היא אחרת-אני לא בטוח שהבנת את השאלה:-)

 

כאשר אני מדליק את המזגן-מאורר המזגן אינו נדלק (עד אתמול היה נדלק ישר עם הפעלת המזגן)

עשיתי כבר את כל הבדיקות הנחוצות ומצאתי שהמאורר תקול.

בהנחה שאני מחליט לא לתקן את המאורר-האם הדבר יכול לגרום נזק למזגן\מדחס וכדומה

 

למנוע הרכב לא יקרה כלום -הוא לא מתחמם בשל כך שמאורר המנוע תקין ועובד שצריך

 

תודה

גלי

פורסם

המאוורר של המזגן אמור לעבוד גם אם הטמפ' של המנוע עולה מאוד בלי קשר למדחס עובד או לא,

תקנה מאוורר אחר, חבל שבגלל שטות כזו תגמור מנוע,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

הדאגה שלי היא המדחס בלבד! האם יכול להגרם לא נזק במידה והמאורר המזגן אינו תקין.

 

אבקשתשובה של בעלי מקצוע בלבד

 

תודה

פורסם
הדאגה שלי היא המדחס בלבד! האם יכול להגרם לא נזק במידה והמאורר המזגן אינו תקין.

 

אבקשתשובה של בעלי מקצוע בלבד

 

תודה

 

אתה כנראה לא מבין את מה שמסבירים לך ,

המאוורר אמור לעבוד בשני מצבים,

חום מנוע גבוה ,

או מדחס שעובד (בלי קשר לחום מנוע ברגע שהמדחס עובד המאוורר עובד גם כן), הוא עובד בכדי לקרר את המנוע וגם כדי לקרר את הגז שעובר בראדיאטור שבחזית הרכב,

ברגע שהמאוורר לא יעבוד ,אז הגז לא יתקרר כמו שצריך ,הוא יחזור למדחס לא במצב צבירה מתאים . ובמילים פשוטות יהיה לך חרא של מזגן, ובנוסף המנוע יתחמם ,כי מין הסתם הוא מתאמץ יותר, ואין לו את מי שיעזור לו להתקרר, ואז תוך כדי זה אתה תגרום למנוע להתחמם ולגמור אותו,

ההסבר מספיק ברור??

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...