Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות השרשור הזה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=265192

 

הלכתי לכמה וכמה מוסכים/חלקי חילוף וחיפשתי את הרגולאז'. הבנתי שמוכרים רק את התוף בשלמותו. (אפשר להשיג את החלק הקטן במוסך מורשה אבל במחיר משולש ממה שעולה כל התוף בפירוקיות).

החלטתי לרכוש את התוף ולהחליף לבד.

כמה שאלות.

איך אני מונע בנוזל הבלמים להשפך החוצה כשאני מנתק את הצינור ברקס ומחבר אותו לתוף החדש? יש עוד כיוונונים שאני צריך לעשות (ABS וכו") לאחר החלפת התוף?

במידה והרפידות בתוף הישן עדיין מלאות בשר ואילו בתוף בחדש יחסית גמורות, יש דרך להחליף ביניהם?

פורסם

עם בלמים כדאי שרק בעל מקצוע יתעסק !

אם חלילה תרכיב לא נכון/תעשה פעולה אחרת לא נכונה ותקרה תאונה עם נפגעים אתה בצרות צרורות.

כנס למוסך כללי (לא חייב מורשה פיאט ) ותן לו לשבור את הראש.

אני חלקי בלמים לא הייתי קונה מפירוקיה לא רק כי אתה לא יודע איזה חלק ובאיזה מצב תקבל אלא בעיקר כי זו בטיחות.

חייב להיות מוסך /מכון לחידוש בלמים שיש לו חלק כזה.

אם אתה מהצפון יש את המלטש,הוא מומחה לבלמים,ולהגאים/ציריות (כל חלקי הבטיחות).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...