Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בס"ד

-------

פולקסווגן פולו הצורה החדשה,75כ"ס

 

גיר - ידני

 

שנת ייצור - 2001

 

מנוע - 1400סמ"ק 16V בנזין

 

ק"מ - 97000 - הרכב נקנה עם 103500ק"מ וב108000 הלוח שעונים התפגר,נרכש חדש מפירוקיה עם 81000ק"מ. (הישן אצלי עדיין להוכחה )

 

צבע - כחול כהה מטאלי

 

יד - רביעית (03 ברשיון) - כל הידיים פרטיות

 

תוספות מקוריות

--------------------

1) פנסי ערפל

2) צמיגים רחבים בחתך נמוך מאושרים ברשיון (185-55-14)

3) בלמי דיסק מקדימה ואחור

4) נעילה מרכזית

5) 2 חלונות חשמל

6) 4 כריות אוויר

7) הגה-כח

 

8) אזעקה+מרימי חלונות+2שלטים לנעילה\פתיחת הרכב

9) הרכב נועל מזה שנה סט צמיגים של YOKOHAMA S.DRIVE בעלות 1880ש"ח

10) מערכת מושקעת בתשלום. (רדיו+רמקולים קדמיים+אחוריים+מגבר+רדיודיסק)

11) טסט עד ספט' 2009

12) טיימינג בוצע לפני כשנה

 

הרכב מקורי לחלוטין,ללא שיפורים\מדבקות\שאר מריעין בישין.

 

מעולם לא עבר תיקוני פחחות\צבע

 

עובר שטיפה ידנית בלבד.

 

ריג'קטים - נורת כרית אוויר דולקת (הנושא נבדק במוסך מורשה+מוסך רון בת"א - תקלה מהלוח שעונים עצמו.)

 

הרכב מעולם לא עבר התעללות או אירועים ספורטיבים כלשהם,נוסע בבינעירוני בעיקר,וננהג בעדינות (נהג יחיד).

 

מתודלק דרך קבע 95 בכל חצי או 4\3 מיכל (תלוי בדרך).מזגן מקפיא בקיץ ותנור בחורף.

 

כל החלקים ברשימה הנ"ל הוחלפו מצורך אישי ליישור קו מאסיבי,ולא כי היה צריך!

 

קבלות לכל דבר והיסטוריה במוסך הקבוע קיימים גם הם לכל הדורש.

 

פדנטיות זה השם השני שלי :D ועל כל פיפס קטן - למוסך (יעיד על כך מנהל המוסך ;))

 

מאז שהרכב אצלי הוחלפו:

קלאץ של לוק כולל תושבת גיר - 1400ש"ח

חיישן ABS אחורי ימני - 650ש"ח

סוויץ' - 550ש"ח

מצערת - 2000ש"ח

דוד אחורי (500) ממיר קטליטי (1000) צינור קדמי גמיש [גרמושקה] (450)

מכסה לוח שעונים עליון - 250ש"ח

רפידות אחוריות - 450ש"ח

מנגנון חלון חשמלי קדמי שמאלי חדש - 850ש"ח

מנגנון חלון חשמלי קדמי ימני שופץ אצל מנגנוני הצפון - 300ש"ח

 

הרכב מטופל בזמן,לא נחסך ולו שקל בודד,במצב מכני מושלם (קוסמטי קצת פחות) - לתדלק ולנסוע.

 

צורך מזה זמן רב 1:15.5 בינעירוני ו1:13 עירוני.

 

לרציניים בלבד בבקשה.

 

מחיר מבוקש - מחירון (32000 לאחר שקלול ק"מ ויד)

 

אני יודע מה יש לי ביד וגמיש בגבול ההגיון.

 

052-5038800 - אופיר (לא בשבת)

DSC_0807.jpg

DSC_0809.jpg

DSC_0811.jpg

DSC_0813.jpg

DSC_0815.jpg

DSC_0819.jpg

DSC_0820.jpg

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...