Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחזיק בפונטו HGT שנתון 2001.

בקרוב אני מתכנן לשדרג את ההספק בהרבה סוסונים, ועקב כך יווצר לי עומס על הברקסים של הרכב.

מה שיש כרגע על האוטו אלו הם ברקסים מקוריים של פונטו HGT - עכשיו מישהו זרק לי לפני כמה ימים שאפשר לשים צלחות בלימה של ברלינגו, כששאלתי אותו איך אני יכול לשפר את עניין הבלימה.

אפשר פירוט על כל העניין הזה של צלחות בלימה מברלינגו?

ואם אפשר על הדרך כבר המלצה לקיט בלימה (צלחות וקליפרים מחוזקים) משופר שיכול להתאים ל-HGT.

ודרך אגב, על מנת להרכיב מערכת בלימה משופרת יש צורך בהגדלת הג'אנט מ-15 לג'אנט 16?

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ממה שאני מבין ממי שהמליץ לך, זה שהמערכת בלימה של הברלינגו (הצלחות והגודל רפידות) יותר גדולה מהHGT שלך, ובכך אם תחליף את שלך לאלה של הברלינגו (אני גם מנחש שהם מתאימים מבחינת המרווח ברגים) תרגיש שינוי בבלימה.

 

לגבי הגודל ג'נט, זה תלוי בגודל של הצלחות שתחליט לשים בסופו של דבר.

Flash Red VW Corrado 16V

פורסם

אם אני לא טועה במערכת בלימה של הברלינגו משתמשים גם לשדרוג מערכת הבלימה בסיטרואן וולקן, תבדוק את גודל הדיסקים ותראה אם זה ניכנס, אני יודע שבוולקן זה ניכנס על המילימטר

פורסם

מערכת הבלימה של ה HGT מצוינת (מנסיון).

החלף את כל השמן במערכת לשמן חדש ואיכותי, החלף רפידות לרפידות משופרות ואיכותיות (לדוגמא פרודו) וסע לשלום.

 

בקשר לברלינגו, זה שיפור מאוד נפוץ ברכבי סיטרואן-פיג'ו, אני אהיה מאוד מופתע לגלות שזה מתאים גם לפיאט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה מערכת הבלימה יכולה לעמוד בעומס עם הספק יותר גבוהה ממה שיש כרגע על ה-HGT? במידה ואני יחליף רפידות.

ומה בנוגע לרפידות משופרות, שמעתי לא מעט אגדות שמספרות על שחיקה מוגברת בדיסקים וכו'.

פורסם

נהיה מצב בארץ שברלינגו=ברמבו, משל היתה יצרנית בשם ברלינגו שמיצרת מוצרי בלימה אפטרמרקט או סטוק לאקזוטיקה.

אולי שווה לחשוב הקיץ על קייטנה לחובבי מוטוריקה, אפילו וירטואלית.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם
מצטרף לשאלה.

 

GTiDREAM, אתה בטוח שהסט של ברלינגו יתאים ל HGT, או שזו השערה?

לא יתאים,

מרווח ברגים של 108 בסיטרואן\רנו לעומת 98 של פיאט\לנצ'יה\אלפא.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

כמו שצויין, דיסקים של ברלינגו שמים ברכבי PSI ולא בפיאט, מרווח הברגים שונה.

בדוק מה גודל הדיסקים בפיאט קופה, יש למכירה בפורום מכירה דיסקים כאלה, הם אמורים להתאים.

רפידות ספורטיביות יותר עלולות לקצר מעט את חיי הדיסק.

 

אין צורך להחליף לג'אנטים גדולים יותר כל עוד הדיסקים לא ענקיים, ג'אנט 16 אגב לא ניתן לאשר בפונטו בדרכים המקובלות.

פורסם
כמו שגולפים עם 18' מאשרים או כל רכב עם מידה מוגזמת :-D

16 זה מידה מוגזמת? לא חושב.

בכל מיקרה אם קימבנת משהו אני אשמח אם תפנה אותי בפרטי.

פורסם
כמו שגולפים עם 18' מאשרים או כל רכב עם מידה מוגזמת :-D

 

18" בגולף (עם מנוע חזק כמובן) זה ממש לא מוגזם :twisted:

אבל 17" יותר פרקטי 8)

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.

×
×
  • תוכן חדש...