Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסלול נחמד. עשיתי חלק ממנו (רק שמפריז ירדתי לברצלונה ולא חתכתי חזרה לגרמניה).

במידה ואפשרי מבחינת לו"ז - ממליץ לקפוץ לשוויץ בדרך חזרה לגרמניה מפריז. בלוקסמבורג אין מה לעשות..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

נא לא לצטט הודעה קודמת.

 

טעית קצת.

המסלול שלנו עולה מפריז לכיוון הולנד,ומשם לגרמניה דרך בלגיה ככל הנראה.

פורסם

אופס.. טעות שלי :) לא שמתי לב לאותיות שבנקודות הציון שלך.

אם כך, במידה ואפשר לייעץ - אני מניח שנקודה F מתייחסת לנורבורגרינג, אז ממליץ לבקר באיזור בקלן (Koln) ובקובלנץ (Koblenz).

2 מקומות מאוד יפים ונחמדים (בקלן יש אפילו מה לעשות בלילה ;)) - שבהחלט שווים ביקור.

 

אם אתם מתקשים למצוא מקום לינה באיזור (באיזור קלן/דיסלדורף/בון יש המון תערוכות ולפעמים כמעט ואין מקומות לינה פנויים) - יש עיירה (מאוד) קטנה, סמוך לקובלנץ, בשם Neuwid.

יש שם בערך מלון אחד, חדיש אך זול, מולו יש את הפאב, כנראה היחיד, בעיירה הזו - אבל! אחד המקומות שהכי נהנו בהם בכל השלושה שבועות שעשינו באירופה וביקרנו בהמון פאבים.

דבר ראשון - האלכוהול זול מ-א-ו-ד ! (חצי ליטר בירה באירו וחצי, ג'וני ווקר ב2 אירו וכו').

דבר שני - יש שם באופן די קבוע הופעות חיות של כל מיני זמרים שבעיקר עושים קאברים לשירים אנגליים מוכרים.

ודבר שלישי - כשאנחנו היינו, באוקטובר, היו שם קבוצה של 20 סטודנטיות גרמניות מהמבורג שבאו להשתכר ולעשות חיים לפני תחילת הלימודים :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...