Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי מתכנן לרכוש פורד פוקוס שנת 2004 GLX עם מנוע 2000 (הוא משוכנע שהוא יוריד את המוכר ל50K במקום 55K אבל שיהיה), השאלה היא איך הוא מבחינת צריכת דלק? כי לא מצאתי מידע מדויק עליו כל כך.

 

ושאלה נוספת, עד 50K איזה רכב כדאי? הדרישות שלו הן שהרכב לא יבלע דלק כמו ג'יפ ושיהיה חסכונית יחסית עם ממוצע של 1:10 או 1:9, שיהיה זריז, לא קטן (כמו טויוטה יאריס לדוגמא) ושיהיה לרכב שוק.

פורסם

הפוקוס 2000 סמ"ק ממש לא חסכונית, וזה לא משנה אם אתה נוהג עליה בצורה הכי רגוע.

 

אם אבא שלך מחפש חסכון שלא יסתכל על מנועי 2 ליטר בכלל

פורסם

אוקיי, כי קראתי בפורום שהפוקוס הוא רכב כבד ומנוע 1600 יצטרך להתאמץ יותר, זה נכון?

 

אם ככה אז אני צריך המלצה מחדש לרכב יפני או פורד פוקוס עד 50K.

פורסם
אלמרה 1800, סיוויק, קורולה... השלוש יהיו יותר חסכוניות מהפוקוס.

למה אגב יפנית?! יש משהו מיוחד שהיפנים יודעים לעשות?

 

האלמרה טוחנת דלק בוודאי שלא פחות מהפוקוס.

פורסם

סיויק אבא שלי לא רוצה, כי הוא אומר שהיייתה לו אחת פעם ולא ממש היה מרוצה, הרגישה לו קלה מידי וכל נגיעה קטנה בגז האוטו היה טס, שזה מעולה מבחינתי אגב אבל הוא לא רוצה את זה - אלא אם כן דברים השתנו? כי סיויק עד 50K תהיה משנת 2001 בעוד שבמחיר כזה הוא כבר יכול לקחת את הפורד משנתון יותר מתקדם של 2004/5.

 

על הקורולה יצא לי באופן אישי לנהוג על גרסאת SUN אם זה משנה, והכל טוב ברכב רק שמרגישים כל גרגיר על הכביש, אלא אם כן תגידו לי שזה ככה בגרסא הזו וכדאי לנסות גרסא אחרת?

 

ניסן הוא לא ממש רוצה, הוא לא אוהב את העיצוב שלהם ואני מבין אותו לגמרי.

 

ולמה דווקא יפנית? כי היה לו ניסיון טוב איתם, אני אישית הייתי מעדיף גרמניה אבל הוא לא רוצה כי הוא אומר שפעם היה לו אאודי 80 שנת 93 ניראה לי, והתיקונים היו בשמיים והביטוח היה יקר - אלא אם כן זה השתנה היום לעומת היפניות?

 

אגב התיקונים של הפורד לא יקרים יחסית ליפניות אני מקווה נכון?

פורסם

אם סיוויק מהירה בישביל אבא שלך, אז פורד פוקוס 2 ליטר מה יהיה? היא הרבה יותר זריזה מהסיוויק 1600. קחו רכב צרפתי, מכוניות טובות מפנקות מאוד.

פורסם

צרפתיות הוא לא אוהב, הוא מכיר איזה מוסכניק שהיה מטפל ברכב שלו קבוע שכל הזמן אמר לו לא לגעת בצרפתיות ומאז הוא מתרחק מהן כמו מאש, לי לא איכפת העיקר שיביא כבר משהו.

 

אז רגע, כדאי סיוויק ישנה יותר (שנתון 2001 בערך) שתיכנס ב50K לעומת פורד משתנון מתקדם יותר של 2004/5?

 

אגב, אם מישהו יכול להגיד לי עד כמה לא חסכונית הפורד עם המנוע 2000? כלומר אחד לכמה ק"מ?

פורסם

פוקוס 2000 צריכת דלק בערך 1 ליטר ל -8 ק"מ בנהיגה נמרצת, 1- 9.5 בנהיגה רגועה יחסית

 

אם זה הצורה הישנה של הפוקוס שקלה יותר מהפוקוס הנוכחית אז צריכת הדלק היא בערך 1-10

פורסם

אהה אז זה לא כזה נורא יחסית.

 

יש עוד רכבים עם תצרוכת דלק דומה עם מנוע 2000 או 1800? שיהיו יפנים ושיכנסו בתקציב כמובן.

 

מה עם מיצובישי? יש להם משהו שיכול להיכנס בתקציב הזה?

פורסם

אם אבא שלך לא אוהב זריזות- אזי פורד פוקוס מנוע 1600 זה הרכב בשבילו הרגשה "כבדה" :)

אבל לא מאוד חסכוני

פורסם

היום דיברתי איתו על הרכב שוב והוא כניראה יורד מהפוקוס, כי בעלה של בת דודה שלי שעובד במכון בדיקת רכבים (שכחתי איך קוראים לזה) אמר שמבחינת אמינות לרכבים שיוצאים מבדיקה (תקינים עד כמה שאפשר) הוא אמר לו ללכת על ניסן אלמרה, טויוטה קורולה, מזדה 323 ואז שאר היפניות, ואת הפורד אמר לו לבחור כאופציה אחרונה מכיוון שיש להם בעיה מסוימת עם משאבת מים שנוטה להתקלקל ועוד משהו שקשור למנורות או לחשמל אני לא זוכר (דובר על רכבים יפנים בתקציב הנ"ל ועל פורד, על אירופיאיות לא דובר כי אבא שלי לא מעוניין בהן).

 

אמרתי לו שזה תלוי איך מטפלים ברכב והוא מבחינתו לא הסכים איתי ונשאר עם הדעות הקדומות שלו של "יש בלאי לכל רכב".

 

ומ-2000 סמ"ק הוא ירד וחבל :cry:

 

אז ניראה שהוא ילך על טויוטה קורולה או על מזדה 323 שניהן עם מנוע 1600, מי עדיפה? קראתי כאן על המזדה שהרכב אפור ומשעמם ועל הטויוטה שיש לה תקלה סדרתית שנורת המנוע דולקת (תקלה P0420 למי שמכיר) ולתקן דבר כזה יוצא 8000 שקל בערך, אז מה אתם אומרים?

פורסם
היום דיברתי איתו על הרכב שוב והוא כניראה יורד מהפוקוס, כי בעלה של בת דודה שלי שעובד במכון בדיקת רכבים (שכחתי איך קוראים לזה) אמר שמבחינת אמינות לרכבים שיוצאים מבדיקה (תקינים עד כמה שאפשר) הוא אמר לו ללכת על ניסן אלמרה, טויוטה קורולה, מזדה 323 ואז שאר היפניות, ואת הפורד אמר לו לבחור כאופציה אחרונה מכיוון שיש להם בעיה מסוימת עם משאבת מים שנוטה להתקלקל ועוד משהו שקשור למנורות או לחשמל אני לא זוכר (דובר על רכבים יפנים בתקציב הנ"ל ועל פורד, על אירופיאיות לא דובר כי אבא שלי לא מעוניין בהן).

 

אמרתי לו שזה תלוי איך מטפלים ברכב והוא מבחינתו לא הסכים איתי ונשאר עם הדעות הקדומות שלו של "יש בלאי לכל רכב".

 

ומ-2000 סמ"ק הוא ירד וחבל :cry:

 

אז ניראה שהוא ילך על טויוטה קורולה או על מזדה 323 שניהן עם מנוע 1600, מי עדיפה? קראתי כאן על המזדה שהרכב אפור ומשעמם ועל הטויוטה שיש לה תקלה סדרתית שנורת המנוע דולקת (תקלה P0420 למי שמכיר) ולתקן דבר כזה יוצא 8000 שקל בערך, אז מה אתם אומרים?

 

מאזדה 323 הוא רכב מצויין.

×
×
  • תוכן חדש...