Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכל חור אני רואה ראלי דור 1

 

 

אני רואה מספר לא מבוטל של אדומות ושחורות .

 

כמובן שהלבנה היא השולטת.

 

30 ראלי דור 1 בארץ?? :lol:

 

נראה לי שאתם מקדימים את זמנה בתור קלאסיקה.!

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ואני מסכים עם ארצ'י.

 

באמת הראלי התחילה להיות יותר מדי בכמויות לרכב נדיר..(כמו שלי למשל :lol: ).

 

 

אז אני מציע אומנם בכמויות של נדיר אבל בכמויות של אפשרי למצוא אחת (כמעט) לכל דורש.

פורסם
ואני מסכים עם ארצ'י.

 

באמת הראלי התחילה להיות יותר מדי בכמויות לרכב נדיר..(כמו שלי למשל :lol: ).

 

 

אז אני מציע אומנם בכמויות של נדיר אבל בכמויות של אפשרי למצוא אחת (כמעט) לכל דורש.

 

בוא נחדד את העניין-

106 ראלי במצב מעולה/טוב/סביר (כשבכל אחד מהמצבים הללו אני מכליל שאין פגיעות שלדה), הן אכן מצרך נדיר פה בארץ :!:

L'amour Toujours

פורסם
האמת היא שלא ניסיתי לחפש ראלי אף פעם כי אין לי את הכסף לזה

אז אני לא יודע כמה זה קשה למצוא אחת,

אבל פירסמתי לפחות שני מספרים של 106 ראלי למכירה...

ולפחות מבחינה חיצונית (אני זוכר אחת מהם...) היא ניראתה ניפלא !

 

טוב אני יחכה לזמן שיהיה לי את הכסף ואז אני יספר לכם איך היה... :p

 

 

 

דוד

 

זה דוד בהתחלה שנדלק על הראלי , היה הייתה של שכן שלו ... ואני תכננתי למכור את הג'ונייר המסריחה שלי גם ככה ,

ולאחר אישור של דוד וקצת כאבי מצפון שאני "גונב" לו את האוטו קניתי אותה ...

 

נ,ב : האוטו הנחית עלי הפתעה ולאחר חודש עשיתי ראש מנוע + החלפת רדיאטור .

אבל היה שווה את זה והאוטו נוסע מדהים .

פורסם
אגב תאמת אתה צודק אחרי כל ראלי שאני רואה אני מתרגש מחדש ..

אבל משל גל בכללללל שאתה באוטו פייייייייי סוף הדרךךךךךך

 

אפרופו הראלי של גל.

הבנאדם מצפצף לי הבוקר באילון. המוזיקה שיוצאת לו מהאגזוז גרמה לי להצטרף לריקוד. חבל שאילון כ"כ קצר :wink:

פורסם

אפרופו הראלי של גל.

הבנאדם מצפצף לי הבוקר באילון. המוזיקה שיוצאת לו מהאגזוז גרמה לי להצטרף לריקוד. חבל שאילון כ"כ קצר :wink:

מישהו גנב לגל את האוטו ומתחרע עליו באיילון!!! :shock::shock::shock:

 

 

 

 

 

 

גל בצבא תמיר, הוא יחזור רק מחר... :roll:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

אפרופו הראלי של גל.

הבנאדם מצפצף לי הבוקר באילון. המוזיקה שיוצאת לו מהאגזוז גרמה לי להצטרף לריקוד. חבל שאילון כ"כ קצר :wink:

מישהו גנב לגל את האוטו ומתחרע עליו באיילון!!! :shock::shock::shock:

 

 

 

 

 

 

גל בצבא תמיר, הוא יחזור רק מחר... :roll:

 

תמיר זה מעניין אותי!!!!!!

אתה בטוח שזה הוא????

חחחחחח איזה מצחיק זה, משהו דומה קרא לי עם אבא שלי.

פתאום אני קולט את אמא שלי מביא פתיחה רצינית עם ההונדה שהיתה לנו. הקיצר אחרי דקה או שניים שאני מנסה לסגור על ההונדה נעצרנו שנינו ברמזור. אני כבר בא לצחוק על אבא שלי,,,,,,,, ופתאום אני קולט שזה לא הוא ........איזה פדיחההההההה.

פורסם

ואללה אני כבר לא כ"כ בטוח :shock:

לא ראיתי את הפרצוף כי הוא כל הזמן היה לפני, אבל ראלי לבנה עם אגזוז כמו של גל.

ועוד הוא צפצף לי כשעקף ועשה לי שלום כשירדתי ברוקח.

אתם מכירים מישהו אחר שמתאים לתאור?

פדיחה :oops:


×
×
  • תוכן חדש...