Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לרגל התרחבות המשפחה, ומאחר ואין מצב לדחוס 3 כסאות בטיחות באימפרזה מאחורה

אנו מחפשים את הרכב האידאלי (עבורנו) -

מחיר עד 40,000 ש"ח

מעל שנת 2000

מרווח מאחור עבור בוסטר, כסא בטיחות עם כיוון הנסיעה וכסא בטיחות נגד כיוון הנסיעה

אפשרות ניתוק כרית אוויר מושב נוסע קדמי

חגורה בהצלבה במושב אמצעי מאחורה (ולא חגורת בטן) ומושב שטוח ולא מוגבה-מעוגל

בגאז' סביר בגודלו (שיתאים לעגלת תינוק לא גדולה. אם אפשר יהיה לדחוף גם 2 זוגות אפניים אני אשמח אבל נראה לי שאני כבר חולמת כאן בהקיץ...)

 

ראיתי את הפיאט מולטיפלה ונדלקתי על המרווח מאחורה (כל נוסע בכורסא משלו)

עשיתי חיפוש כאן בפורום וקראתי עליה הרבה דברים טובים.

מבחינת המחיר, היא במחיר הכי נוח שיכול להיות.

המינוס שלה נראה לי הוא הבגאז'. או ה-אין בגאז'...

חוץ מזה, חברה אמרה לי שבזמנו הם גם רצו מולטיפלה ובסוכנות רכב המוכרת אמרה להם שהחלקים של המולטיפלה נשברים מאוד מהר ושמאוד קשה להשיג חלפים. האמנם ?

כמו כן, אותה מוכרת אמרה ש 1600 סמ"ק על 6 איש זה לא מספיק והאוטו די מקרטע במצב כזה. הייתכן ?

מה בדבר עלות טיפולים ? למישהו יש מושג אם הם יקרים בהרבה משאר המיני וואנים הקיימים בשוק ?

 

אני אשמח לשמוע ממומחי הפורום, מה אתם חושבים - האם יש רכב אחר שבו נוכל להתנייד בנוחות ובלי לשקוע בחובות ?

 

תודה מראש.

פורסם

שלום לך. בתור בעלים מרוצה מאוד של מולטיפלה 2005 טורבו דיזל, תרשי לי להמליץ לך על הרכב הנהדר הזה.

דבר ראשון תא המטען של הרכב גדול ופרקטי. נפח של 430 ליטר זה הרבה יותר מכל מיניואן קטן שנמכר בשוק היום עם 3 שורות מושבים. היתרון של מבנה 2 השורות הוא בתא המטען הגדול!

דבר נוסף, אין ספק שדגם הטורבו דיזל מומלץ יותר מהבנזין. למנוע כח זמין רב, הוא חסכוני מאוד והופך לכדאי היום גם למי שלא נוסע קילומטראז' רב בשנה וזאת מכיוון שעלות אגרת הרשיון על רכב דיזל גבוה בכ- 400 ש"ח בלבד מרכב בנזין. אם תקחי בחשבון צריכת דלק ממוצעת של 1:13 בנסיעה משולבת, עירונית ובין עירונית, לעומת 1:9 בבנזין, תגלי שזה בודאי שווה הפרש של 400 ש"ח לשנה.

אמנם הטיפולים במוסך מעט יקרים יותר, אבל זה שווה את הכח הזמין.

באמת מומלץ לטפל ברכב במוסך מורשה שמכיר את הרכב, אני ממליץ על מוסך שמשון ביהוד.

מידע רב נוסף תמצאי באתר בעלי פיאט מולטיפלה בישראל שכתובתו:

www.multipla.koral.co.il

מקוה שעזרתי...

איתי.

פורסם

תיקון,

אגרת רישוי לרכב דיזל זהה לאגרת רישוי של רכב בנזין מאותה קבוצת הרישוי.

התוספת של 400 ש"ח בוטלה לפני 9- 10 חודשים.

 

רוב גדול של מולטיפלות נמכרו עם מנוע טורבו דיזל מוצלח, אבל הרכבים האלה בעלי גיר רגיל בלבד.

 

אתם 5 אנשים, לא מחוייב במציאות רכב עם 6 מקומות ישיבה.

לכן סיטרואן קסארה פיקאסו תהיה מתאימה לדרישות, כמו כן, רנו סניק .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

טוב לשמוע שהתוספת על האגרה בוטלה, לא ידעתי.

אני דווקא רואה בגיר ידני יתרון. הן מצד האמינות, הביצועים, החסכון בדלק וכמובן ההנאה מנהיגה.

אם צריך לדחוס 3 כסאות בטיחות מאחורה, למולטיפלה יתרון רוחב משמעותי על פני המועמדות האחרות.

פורסם

תודה רבה על האינפורמציה.

אני אשמח לשמוע עוד המלצות לגבי מולטיפלה או כל רכב אחר שמתאים למשפחה בת 3 כסאות בטיחות.

×
×
  • תוכן חדש...