Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] היגואר XJ החדשה (?)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא כל דבר צריך לשנות. פיש אנד צ'יפס, בירה גינס, פאב בריטי, ציד שועלים, יגואר "של פעם". בשביל זה יש את אנגליה. בשביל דברים חדשים יש אמריקה, גרמניה, יפן וכו' כל אחד בתחומו...

 

אנגליה של פעם היא סמל אריסטוקרטי, עם ניחוח של איכות אמיתית, לא של סלבריטיז לרגע שנוסעים בג'יפ האמר (ואני מקצין לכיוון ההפוך). האם באמת נגמרו הלקוחות שרוצים את הסמל הזה? אני מתקשה להאמין.

 

אישית, יגואר היתה (ועדיין) אחד המותגים המוערכים עלי, לדעתי העיצוב של ה-XJ הישנה הוא קלאסי ויגואר - אם תשרוד - עוד תחזור אליו (אולי בלחץ הקהל עוד 5 שנים, אולי כ"רטרו" עוד עשרים שנה), העיצוב החדש יישכח ויעלם בדפי ההיסטוריה.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
...לדעתי העיצוב של ה-XJ הישנה הוא קלאסי ויגואר...עוד תחזור אליו (אולי בלחץ הקהל עוד 5 שנים, אולי כ"רטרו" עוד עשרים שנה), העיצוב החדש יישכח ויעלם בדפי ההיסטוריה.

 

+1

 

אין לי ספק שה-XJ החדשה זקוקה לזריקת סטרואידים, מתיחת פנים ולחדשנות בכיוון של ה-XF, אך עליה לשמור על המהות ועל ייחודה במידה וברצונה לשרוד. להתחרות בתוצרת "השילוש הקדוש" (AKA אאודי, BMW ומרצדס), במגרש שלהן (לא מבחינת קטגוריה אלא מבחינת מהות) לא נראה לי כצעד נבון בשלב זה. לדעתי, על יגואר להציע אלטרנטיבה כפי שהקוואטרופורטה עושה זאת (אומנם הנוכחית היא מאכזבת אך לאחר שמזראטי החזירו את כבודם עם הגראטוריסמו - אני מאמין שהקוואטרופורטה הבאה תהיה תחרותית).

פורסם
לא כל דבר צריך לשנות. פיש אנד צ'יפס, בירה גינס, פאב בריטי, ציד שועלים, יגואר "של פעם". בשביל זה יש את אנגליה. בשביל דברים חדשים יש אמריקה, גרמניה, יפן וכו' כל אחד בתחומו...

 

אנגליה של פעם היא סמל אריסטוקרטי, עם ניחוח של איכות אמיתית, לא של סלבריטיז לרגע שנוסעים בג'יפ האמר (ואני מקצין לכיוון ההפוך). האם באמת נגמרו הלקוחות שרוצים את הסמל הזה? אני מתקשה להאמין.

 

אישית, יגואר היתה (ועדיין) אחד המותגים המוערכים עלי, לדעתי העיצוב של ה-XJ הישנה הוא קלאסי ויגואר - אם תשרוד - עוד תחזור אליו (אולי בלחץ הקהל עוד 5 שנים, אולי כ"רטרו" עוד עשרים שנה), העיצוב החדש יישכח ויעלם בדפי ההיסטוריה.

 

מסכים לגמרי.

פורסם

אנגליה של פעם היא סמל אריסטוקרטי, עם ניחוח של איכות אמיתית, לא של סלבריטיז לרגע שנוסעים בג'יפ האמר (ואני מקצין לכיוון ההפוך). האם באמת נגמרו הלקוחות שרוצים את הסמל הזה? אני מתקשה להאמין.

אישית, יגואר היתה (ועדיין) אחד המותגים המוערכים עלי, לדעתי העיצוב של ה-XJ הישנה הוא קלאסי ויגואר - אם תשרוד - עוד תחזור אליו (אולי בלחץ הקהל עוד 5 שנים, אולי כ"רטרו" עוד עשרים שנה), העיצוב החדש יישכח ויעלם בדפי ההיסטוריה.

איכות אמיתית? ביגואר?

סדרת ה XJ שהוצגה ב 68' מעולם לא היתה סמל לאמינות ואיכות, וזו היתה בעייתה העיקרית של המכונית הזו, שסבלה כמו יתר מוצרי בריטיש ליילנד מאיכות ירודה ורמת אמינות נמוכה.

רמת האמינות הירודה שהפגינו מכוניות החברה דירדרו את מצבה עד שנפלה לידי פורד, וזו החלה לשפר את איכות מכוניות יגואר, ובהצלחה לא מבוטלת.

דגם ה XJ 300 שהוצג ב 94' היווה שיפור עצום בתחום האיכות והאמינות והחזיר את יגואר למקומה הטיבעי, בין יתר יצרניות מותגי היוקרה.

קסמה העיקרי של סדרת ה XJ נבע מהעיצוב המיוחד, הביצועים המעולים וקסמו של מנוע ה V12 הייחודי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

את סדרת ה- XJ בדלו משך כל שנותיה העיצוב החיצוני שלה, כאן מעלתה הגדולה בעיני אחדים וכן אחת ממגרעותיה בעיני השאר.

אבל מעבר לענייני טעם אלו יש לשמירה על מסורת זו השלכות גם על מיצוב ותפיסת המכונית בעיני קהל היעד. העיצוב שנותר נאמן ככל האפשר למקור הפך את XJ למזוהה יותר מכל עם שמרנות והדבר הקרין גם על קהל הלקוחות.

ומה לעשות, הזמנים השתנו וכיום "כסף חדש" נפוץ יותר מאי פעם ושם מתגלגלים גם הסכומים הגדולים בבורסת מכוניות הפאר. לאנשי ה"כסף החדש" פחות מזיזה אריסטוקרטיה ומסורת, הם רוצים את ה"בליג" והנוצץ (ע"ע דגמי איפינטי, לקסוס, קאיין, X5, X6 ודומיהם) ומעדיפים אותם על פני הקסם ההוא.

אם צריך לבחור צד, אני לוקח את זה של האסכולה הישנה, זו שמאמינה שבעיצוב החיצוני ההוא, ה"ישן" זורם קסם רב יותר מכל קימור של תוכנת תלת מימד או ירכתיים שריריים.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

לכל המצודדים בעיצוב הישן, נוסטלגיה וקלאסיקה זה הכל טוב ויפה, אבל יגואר כמו כל חברה צריכה למכור מכוניות. מה לעשות שהיו מעט מידי אנשים שרצו את היגואר ה"ישנה". אם יגואר היו ממשיכים באותו קו, הם פשוט היו נכחדים. הם ניסו את זה במשך המון שנים וזה פשוט לא הלך.

emotion of motion

פורסם

מבחינתי ה xj זה אחת המכוניות היותר יפות שנוצרו בעולם הזה.

לפי דעתי יגואר ייעשו טעות אם הם לא ימשיכו בעיצוב הזה מכיוון שהקלף היחיד שיש להם כרגע הוא מסורת וניחוח יוקרתי יותר מאשר הקולגות שלהם מגרמניה, ברגע שהם יישחקו את המשחק של הגרמנים שהוא , למי יש יותר משוכלל ומי ניראה יותר מתקדם ,אז הקרב הוכרע עוד לפני שהוא התחיל . אני לא אומר שלא צריך להתקדם וליצור מכוניות שניראות יותר מתקדמות אבל לפי דעתי את ה xj צריך להשאיר כמו שהיא , מבחינתי אם היה מילון רכב ותחת הערך רכב אריסטוקראטי היה צריך להשים תמונה אז ה xj היתה שם ללא צל של ספק , עצם זה שהעיצוב שלה עדיין רלוונתי גם אחרי אין ספור שנים אומר דרשני.

rover r75 -2.5L v6 -177h.p

פורסם

bababen כתב:

ברגע שהם יישחקו את המשחק של הגרמנים שהוא , למי יש יותר משוכלל ומי ניראה יותר מתקדם ,אז הקרב הוכרע עוד לפני שהוא התחיל

 

לא הייתי ממהר להצהיר דבר כזה, עיין ערך יגואר XF שיכולה להביט לסדרה 5 של ב.מ.וו בפנסים ללא רגשי נחיתות של ממש (למעשה היא היחידה בקטגוריה שמסוגלת לכך).

מעבר לכך, גרסת העל של ה- XF ה- R הצליחה להביס (אם כי לא בנוק אאוט) את הוד מעלתה ה- M5, בכל אופן על פי המבחן שלהן במגזין EVO של אפריל.

פורסם
bababen כתב:

 

 

לא הייתי ממהר להצהיר דבר כזה, עיין ערך יגואר XF שיכולה להביט לסדרה 5 של ב.מ.וו בפנסים ללא רגשי נחיתות של ממש (למעשה היא היחידה בקטגוריה שמסוגלת לכך).

מעבר לכך, גרסת העל של ה- XF ה- R הצליחה להביס (אם כי לא בנוק אאוט) את הוד מעלתה ה- M5, בכל אופן על פי המבחן שלהן במגזין EVO של אפריל.

 

 

אל תשכח שה xf זה רכב חדש שיצא לפני פחות משנה לשוק , והסדרה 5 זה רכב שכבר נמצא בסוף דרכו והוא אמור להתחלף בזמן הקרוב. ועדין במבחנים בינהם שקראתי הסידרה 5 ניצחה ,לא בנוקאווט אומנם ,אבל ניצחה.

מבחינתי ,תמיד אני יעדיף יגואר על במוו ,אבל זה ידוע שכשבמוו מוציאים רכב לשוק (במיוחד סידרה 5 ) אז הוא ישר הופך לאמות המידה בסגמנט הנ"ל.

rover r75 -2.5L v6 -177h.p

פורסם

סדרה 5 חדשה צפויה כבר בספטמבר הקרוב.

סביר להניח שתוך חצי שנה עד שנה לאחר מכן תוצג M5 חדשה.

נראה אז איך תחזיק הXF מול ה5.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...