Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בריכבי מותקן סאן רוף בהתקנה מקומית.....

ברישוי השנתי שלי (שנערך לפני פחות מחודש) לא עשות לי "בעיות" וגם ששאלתי מה קורה עם הקטע של רישיון חדש שמפורט בו סאן רוף וכו', הם לא ידעו שמונפק בכלל רישיון חדש.....אז מה אני עושה ברישוי הבא (אפילו שזה עוד רחוק)...איך אני מוסיף לפרטי הרכב "סאן רוף" ?

פורסם
בריכבי מותקן סאן רוף בהתקנה מקומית.....

ברישוי השנתי שלי (שנערך לפני פחות מחודש) לא עשות לי "בעיות" וגם ששאלתי מה קורה עם הקטע של רישיון חדש שמפורט בו סאן רוף וכו', הם לא ידעו שמונפק בכלל רישיון חדש.....אז מה אני עושה ברישוי הבא (אפילו שזה עוד רחוק)...איך אני מוסיף לפרטי הרכב "סאן רוף" ?

 

 

על כל שינוי במבנה הרכב יש לגשת למשרד הרישוי המחוזי באזור מגוריך(חולון-במרכז), לעמדה מס' 1(לבוחנים במגרש).

הם יפנו אותך לאן שצריך, יתכן ותתצטרך לעבור בד' מעבדה מוסמכת.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

רציתי לדעת, עד לאיזה פרטים ניתן להוציא אישור או יותר נכון דרוש להוציא אישור?

 

נגיד לפילטר פתוח צריך אישור?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
רציתי לדעת, עד לאיזה פרטים ניתן להוציא אישור או יותר נכון דרוש להוציא אישור?

 

נגיד לפילטר פתוח צריך אישור?

 

לפילטר אויר פתוח לא תוכל להוציא אישור, מן הטעם שהוא אינו תיקני.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
ולכן אני אקבל הורדה מהכביש במידה ואני אתפס?

 

עוד לא שמעתי על מישהו שנתפס על כזה דבר. אני מאמין שאתה יכול להיות רגוע. מקסימום קנה ראם איר מותאם ל-106 ותהיה באמת רגוע (אני מחכה ששוטר ינסה לעשות לי בעיות על הראם איר)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני כבר יש לי ראם אייר מותאם, סתם עלתה בי השאלה כי מן ההיגיון שאם זה לא תקני ואין אישור אז תדבר לקיר כששוטר יתפוס אותך מסיבה זאת או אחרת.

 

אני גם לא צריך להזכיר לך את המבצע שעשו ואמרו מזרקים של הונדה טורבו של סוברו וכל השטויות האלה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
רוני כבר יש לי ראם אייר מותאם, סתם עלתה בי השאלה כי מן ההיגיון שאם זה לא תקני ואין אישור אז תדבר לקיר כששוטר יתפוס אותך מסיבה זאת או אחרת.

 

אני גם לא צריך להזכיר לך את המבצע שעשו ואמרו מזרקים של הונדה טורבו של סוברו וכל השטויות האלה.

 

למה תדבר לקיר? כתוב על זה 106. מבחינתו זה מגיע עם האוטו. ואם לא - זה רכיב תחליפי מותאם.

 

זה פילטר שיושב בתוך קופסה, בדיוק כמו פילטר רגיל. מי הוא שיקבע מאילו מרכיבים הפילטר עשוי ולמה הוא לא תיקני? הוא בכלל לא רואה את הפילטר, מבחינתו זה יכול להיות פילטר רגיל לחלוטין (מה שלא רחוק מהמציאות).

 

אז למה הקופסה? תיעול אוויר טוב יותר, האוטו לא סחב טוב עם הקופסה הישנה, היא הייתה ממוקמת נמוך ופחדת שיכנסו מים, ועוד שלל שטויות - תכלס זה ממש לא משנה, אין שום סיבה שהוא יעשה לך משהו בקשר לזה, זה לא שהתקנת טורבו באופן לא חוקי והכפלת את הספק המנוע (כאילו שאת זה הוא כן היה מזהה...)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

משום מה לא כתוב אצלי 106, בכל אופן סתם העלתי נקודה כי השוטרים בארץ מספיק דפוקים כדי שמשהו טיפה יפריע להם בעין וישר בלגן.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
רוני כבר יש לי ראם אייר מותאם, סתם עלתה בי השאלה כי מן ההיגיון שאם זה לא תקני ואין אישור אז תדבר לקיר כששוטר יתפוס אותך מסיבה זאת או אחרת.

 

אני גם לא צריך להזכיר לך את המבצע שעשו ואמרו מזרקים של הונדה טורבו של סוברו וכל השטויות האלה.

 

למה תדבר לקיר? כתוב על זה 106. מבחינתו זה מגיע עם האוטו. ואם לא - זה רכיב תחליפי מותאם.

 

זה פילטר שיושב בתוך קופסה, בדיוק כמו פילטר רגיל. מי הוא שיקבע מאילו מרכיבים הפילטר עשוי ולמה הוא לא תיקני? הוא בכלל לא רואה את הפילטר, מבחינתו זה יכול להיות פילטר רגיל לחלוטין (מה שלא רחוק מהמציאות).

 

אז למה הקופסה? תיעול אוויר טוב יותר, האוטו לא סחב טוב עם הקופסה הישנה, היא הייתה ממוקמת נמוך ופחדת שיכנסו מים, ועוד שלל שטויות - תכלס זה ממש לא משנה, אין שום סיבה שהוא יעשה לך משהו בקשר לזה, זה לא שהתקנת טורבו באופן לא חוקי והכפלת את הספק המנוע (כאילו שאת זה הוא כן היה מזהה...)

 

רוני

 

בפעם הקודמת שעשיתי טסט בנתניה, הבודק העיף מבט מבין בפילטר אוויר פלוס הצנרת הכסופה העבה וקבע נחרצות : " החלפת מנוע למנוע טורבו".

 

הטסט הבא נעשה כבר במקום אחר :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
רוני כבר יש לי ראם אייר מותאם, סתם עלתה בי השאלה כי מן ההיגיון שאם זה לא תקני ואין אישור אז תדבר לקיר כששוטר יתפוס אותך מסיבה זאת או אחרת.

 

אני גם לא צריך להזכיר לך את המבצע שעשו ואמרו מזרקים של הונדה טורבו של סוברו וכל השטויות האלה.

 

למה תדבר לקיר? כתוב על זה 106. מבחינתו זה מגיע עם האוטו. ואם לא - זה רכיב תחליפי מותאם.

 

זה פילטר שיושב בתוך קופסה, בדיוק כמו פילטר רגיל. מי הוא שיקבע מאילו מרכיבים הפילטר עשוי ולמה הוא לא תיקני? הוא בכלל לא רואה את הפילטר, מבחינתו זה יכול להיות פילטר רגיל לחלוטין (מה שלא רחוק מהמציאות).

 

אז למה הקופסה? תיעול אוויר טוב יותר, האוטו לא סחב טוב עם הקופסה הישנה, היא הייתה ממוקמת נמוך ופחדת שיכנסו מים, ועוד שלל שטויות - תכלס זה ממש לא משנה, אין שום סיבה שהוא יעשה לך משהו בקשר לזה, זה לא שהתקנת טורבו באופן לא חוקי והכפלת את הספק המנוע (כאילו שאת זה הוא כן היה מזהה...)

 

רוני

"Now my innocence begins to weigh me down."

-- Francois Rabelais

:roll:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
"Now my innocence begins to weigh me down."

-- Francois Rabelais

:roll:

 

ציפיתי שמישהו יקפוץ, ועוד עם כזה ביטוי? (ישי, לא ידעתי שאתה אינטלקטואל, סחטיין :p )

 

אז כמו שאמרתי - שיבואו. אני מוכן להסתכן בלהשמע תמים, אבל נחכה למבחן המציאות. (מישהו רוצה לשלוח אלי משטרה הביתה? :wink: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ישי, לא ידעתי שאתה אינטלקטואל

וואלה. אתה מוזמן לקבל עוד ציטוט מפורסם בהקשר לאמירה הבאה שלך:

 

אז כמו שאמרתי - שיבואו.

בבקשה:

 

"I am patient with stupidity but not with those who are proud of it."

 

אז שיהיה בהצלחה. :wave:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

×
×
  • תוכן חדש...