Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הי אנשים... אני חדש בפורום ויש לי שאלה...


Mustang73
שימו לב! השרשור הזה בן 7832 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי פג'ו 306 ידנית אני חושב שהקלאץ' מראה סימני מוות... :?

 

הביצועים של הואטו ירדו משמעותית, (ההילוכים "מחליקים").

 

השאלה שלי היא כזאת, האם:

 

1. יש לטפל בבעייה בדחיפות (גורמת נזק כלשהוא? לגיר?) או שאפשר לדחות?

 

2. לקנות רק אורגינל של פג'ו המותאם לדגם או, אם אפשר, לקנות בהזדמנות זאת

קלאץ' ספורטיבי?

 

3. אם כן, כמה זה משפיע על הביצועים?

 

תודה מראש..

"Mustang's got rear wheel drive... as long as they are on the ground!"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה אומר שההילוכים מחליקים,

כלומר אם אתה שם הילוך רביעי במהירות של חמישים בערך ונותן לחיצה עד הסוף על הגז

הסל"ד עולה במהירות בלי קשר (כלומר קלאץ' מחליק)

או שהוא עולה לאט לאט, ביחד עם מהירות הרכב?

 

 

 

בקשר לקלאץ' ספורטיבי, אני מניח שאתה מתכוון לקלאץ' קרמי, יש שרשור שמוסבר בו עליו, הקישור:

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=3233&highlight=%F7%EC%E0%F5

 

בקצרה, הקלאץ' הקרמי נועד להעביר מומנטים יותר גבוהים, לא נראה לי שזה חיוני בשבילך,

במיוחד לאור העובדה שמאוד קשה לנהוג יומיומית עם קלאץ' כזה (פעולה נקודתית, כלומר ON-OFF, אין אפור)

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה אומר שההילוכים מחליקים,

כלומר אם אתה שם הילוך רביעי במהירות של חמישים בערך ונותן לחיצה עד הסוף על הגז

הסל"ד עולה במהירות בלי קשר (כלומר קלאץ' מחליק)

)

 

זה בדיוק.

"Mustang's got rear wheel drive... as long as they are on the ground!"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותה תופעה כמו אצלי.

שאלתי לגבי הענין במוסך, נאמר לי שלא כדאי להחליף כל עוד הרכב נוסע, כשלא תוכל להחליף הילוכים, תחליף קלאץ'.

זה באמת לא מובן לי אבל אני לא חושב שמוסך מרכזי של מאזדה יכול להשיג משהו בזה שהוא אומר לי לא להחליף, ז"א אין להם פה מניע נסתר כלשהו וכנראה זו הדרך... :?

 

נ.ב. ברוך הבא לפורום :)

L'amour Toujours

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי גמל...

 

זה ממש סבל איבדתי כל הנאה מהנהיגה.....

 

גם אתה מרגיש השפעה על הביצועים (אצלי זה ממש קיצוני)...

 

דרך אגב? מה זה תיאום קלאץ'? אם קיים דבר כזה...

"Mustang's got rear wheel drive... as long as they are on the ground!"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואצלך: מה ההקשר בין המהירות הסופית לה הגעת בעליה לבין המצמד המחליק :?:

עניין המצמד המחליק קשור לתאוצה ומהירות ההתחלתית של הנסיעה.

המהירות הסופית נקבעת ע"י פרמטרים שונים, אך המצמד אינו אחד מהם.

 

בעניין ההחלקה-ניתן למשוך את הטעון תיקון ללא כל נזק למכלולים אחרים, אך השאלה היא: האם תדע מתי הגיע הזמן להכנס ולתקן :?:

כי מאד יתכן שתתקע עם הרכב ללא יכולת העברת הילוכים כשהמצמד מפורק לגמרי :!:

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוווווד...

 

אני אסביר למה, עכשיו אין טעם להכניס את הדוושה... אני נוסע על גרמים של דלק (כשאר אני דוחף את הדוושה הסלד עולה ללא שום קשר... (ממש כמו ניוטרל),

 

המיכל האחרון שלי נגמר ב 650 ק"מ

 

אולי ככה אני אחסוך לקניית הקלאץ' החדש חחחחחחחחחח :lol:

"Mustang's got rear wheel drive... as long as they are on the ground!"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין אתכם ,

זה קלאצ' מחליק כולה , מחליפים את דיסקיות הקלאצ' והכל יהיה בסדר ,

נ,ב : לא תטפל בזה זה יעשה לך בעיות מאד רציניות בזינוק בעליה אם תצטרף איפשהו .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע האוטו לא זז... עליתי היום את הקסטל ב 110 ועקף אותי גמל...

 

1. לא ידעתי שיש גמלים בקסטל 8)

2. אכן כמו שנאמר ע"י עמית "אין קשר למהירות הסופית"

3. יכול להיות שנעשו בגמל שיפורים (לך תדע... :lol: )

 

וברצינות:

זה ממש סבל איבדתי כל הנאה מהנהיגה....

זה אכן מעיק ומעצבן, גם אותי לצערי.

 

גם אתה מרגיש השפעה על הביצועים (אצלי זה ממש קיצוני)...

השפעה בהחלט יש. היציאה מהמקום יותר איטית, נקודת ההפרדה דומני כי יותר נמוכה, ובהילוכים 3,4 לחיצה מכל הלב על דוושת הגז והדבקתה לרצפה בד"כ תניב עליה קיצונית בסל"ד אך בלי קשר ממשי להגברת מהירות. ובפשטות- האוטו לא מגביר מהירות, אלא רק מעלה "טורים".

פתרון שבו אני משתמש הוא לחיצה מס פעמים של דוושת הגז כשאני שומע שהמנוע רק מעלה טורים. אם זו פעולה טובה או לא? אינני יודע (אודה לתגובות מהמבינים בבקשה).

 

דרך אגב? מה זה תיאום קלאץ'? אם קיים דבר כזה...

לא שמעתי על מושג זה.

L'amour Toujours

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לו פרסות מגנזיום, זנב מכרום, מוציא רעש חבל"ז

 

חוץ מזה הרוכס לחץ על כמה כפתורים בגב הגמל שלא הבנתי מה הם עשו אבל פתאום היה לו BOOST לא נורמאלי

"Mustang's got rear wheel drive... as long as they are on the ground!"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7832 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...