Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יעבוד יעבוד , עליי :)

היציאות בepilog הם i2s left/right - מס' 30 ו31

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

שחיברת את זה,

לפי השרטוט שהעלת,

איזה חוטים חיברת לאן ומה זה ייצג

 

כאילו למיטב הבנתי אם אני מחבר לLINE OUT 2

אז לפי התמונה הזאת :

Audigy2Rings.gif

 

מה שיהיה מחובר לfront center

ומה שיהיה מחובר לsubwoofer

 

יהיה REAR R

ו-REAR L

ומה שמיוצג כRear Center

יהיה למעשה

i2s left/right (אחד משניהם - השני כמובן מגיע מLINE OUT 3)

 

אני צודק ? זאת אומרת מה הסדר, כי שאני חושב על זה - זה משפיע איך להלחים את הזוג, ולמי להלחים את הבודד כאילו.

פורסם

יופי :) מצתם את הטרד שלי בDriver Heaven :)

קניתי קבל עם GND במקום לא נכון, חתכתי והלחמתי כמו שצריך - אכשיו זה עובד מצויין.

 

לגבי שידרוגים של קבלים - לדעתי יותר טוב ופשוט להוסיף קבלי BYPASS על הקבלים אלקטרוליטיים על קרטיס קול - שגם עשיתי.

בנוסף, גם לדאוג למוצא יכותית של ספק כוח של מחשב - גם הוספתי עמון קבלי FILM - קבל לכל רגל של ספק.

מה זה הוסיף? אכשיו אני רגוע שדאגתי לתנאים טובים לכרטיס קול.

 

שידרוגים של מגברים... המגברים של analog devices לטעמי יותר טובים אך יקרים (כ-8 דולר ליחידה). יש את המגברים הזולים של burr brown סידרה 134, הם די איכותיים. אפשר גם סדרה 132 - היה זהה ל134 - למעשה הם יחידות פגומות של 134 שלא נכנסו לאפיצויות הנדרשות :) שעולים פי 2 פחות. ההבדל הוא ביכולת העמסה בעבודה על התנגדויות נמוכות - שלא משנה לנו אם נחבר אותם ישירות למגבר ברכב (או בבית).

 

 

 

הכרטיס קול הזה דורש resampling איכותי לתדר 48\96khz בנגן מוזיקה (SSRC) כדי להישמה סביר, בגלל שהDAC ומעבד של הקרטיס עובדים רק בכפולות של 48kHz, והmp3, wav, דיסקים רגילים וכו קלוטים ב44.1kHz.

ה-resampling מובנה בתוך הכרטיס לא איכותי ומוסיף עיוותים בתדרים גביהים.

 

 

לגבי kX... יש פלאגינים חמודים לשליטה על ווליום מMIXER של windows - בררים MIC, Line In, Line Out נשטלתים על stereo volume כלשהוא. מאוד שימושי.

כשצריך להוסיף הפרשי זמנים לכל 8 ארוצים אז אפשר להשתמש גם בdelay רגיל וגם בsmall delay - כך אפשר לנצל את כל הזכרון של הקרטיס.

 

אצלי כל ארוץ (סה"כ 8!) קיבל delay, 4th order xover, 5-band parametric EQ, וכמה ווליומים בדרך... לא נשאר מקום על המסך... :)

ועדיין נשארו עוד זוג יציאות של כרטיס קול מובנה.

 

בנוסף, יש כיונונים של סאב ומידבאס מה-MIXER.

 

הפרוייקט מוקפא בגלל חוסר במגברים :( צריך 8 ארוצים ויש לי רק 4...

[under construction]

פורסם

גורל -

החיבורים האלה הם של 6.1 ( לא המיקום של הגראונד רק הלייבלינג אין מה לדאוג )

החיבורים של 7.1 הם כאלה :

Line-out 2

Audigy2Rings1.jpg

Line-out 3

Audigy2Rings3.JPG

yaronshani -

יש להם כבל איכותי מסוכך או רק הרגילים?

 

s3t -

גם אני הלחמתי וזה עובד אבל אין סיכוי שאני משתמש בכבל הזה ברכב מבחינת סיכוך ואיכות..

המודים שעשית נשמעים מעניינים , חוץ מהקבלים החלפת את המגברים כי לא הצלחתי להבין אם החלפת או לא ממה שכתבת

בנוסף היה שיפור כלשהו בסאונד?

 

הwinamp אצלי עושה ריסמפל עם hqsoftproc ומוציא לkernel streaming כדי לשמור על איכות מקס' ( בנוסף שמתי אקולייזר 64 ערוצים סטיראו vst )

וכשאני אסיים להרכיב את המחשב ברכב בעזרת השם שבוע הבא אני אתן גם את כל הקונפיגורציה של kx

בגדול זה הולך אצלי :

fxbus ל3 קרוסים 12db - פאזות - גיין - 10 גרפי / 5 פרמטרי ( זה כבר נבדוק בסביבה האמיתית כמובן ) - ta כשtimebalance ל5 ערוצים וthe small delay ל2 האחרים ולבסוף לk2lt

 

כשיהיה לי מחשב פועל ומקונפג אני אשקול לקנות עוד כרטיס לניסויים :)

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

טוב, אז אם ככה צדקתי וזה אכן כמו הציור הראשון שהעלת.

 

Dj-Gutz - עם איזה ציוד אודיו אתה מתכוון לעבוד ?

בקשר לכבל, מה הבעיה - תקפצו לדקדה תשלמו מאה שקל בערך יעשו לכם כבל מתאים וזהו.

אני השגתי קונקטור 4 פין (שאגב, לא קל להשיג) ונתתי לחבר שיעשה לי אצלו במעבדה (יותר נכון המלחימה עשתה לא הוא)

פורסם

עם הציוד שלי

ועכשיו הבאתי מידים של dayton rs100 וטוויטרים של ויפה שצריך לבדוק :)

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

עדיין לא החלפתי את המגברי שרת. אני לא חושב שהחלפה של המגברים תהיה מורגשת בסביבה של רכב, אולי רק של יציאות של טויטר ואולי גם מיד.

מה שיותר חשוב זה להגן על קרטיס קול מפני רעשים של מתח (ספק כוח יציב ומסונן) וסביבה (בידוד RF).

מה שגם חשוב זה חיבור של אדמות נכון, אין לי מוסג איך :) צריך דעה של מהנדס רציני. צריך גם לחבר את האדמות העיקריות בצורת כוכב וגם להמנע מזרמים באדמה של חותי אודיו.

 

dayton rs100 מידים מצויינים, אך לא רגישים במיוחד. יש לי אותם. צריך יחסית הרבה הספק כדי להניע אותם, ואז נכנסת הבעיה של מגבלת הספק שהם יכולים להחזיק. אין להם בס איכותי (וגם לא יכול להיות - הם ממש קטנים, כ"3-3.5). נשמעים מצויין מ280-350Hz ועד שיוחברו עם טוויטרים.

נשמעים נקיים יחסית לrevelator 12m (לרלבייטורים יש סאונד של נייר יקר)

 

איזה vifa?

[under construction]

פורסם

האמת שמשמיעה ראשונית הדוטק mk2 נשמעים לי יותר מוצלחים ( אני אוהב סאונד מלא )

אבל רק כשיותקן המחשב אני אחליט כי אז יהיו לי הרבה יותר אפשרויות לאקוליזציה וחיתוכים

 

vifa d26

http://www.tymphany.com/d26nc-55-06

אותם עדיין לא שמעתי אבל הם אמורים להיות סבבה :)

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

yaronshani -

יש להם כבל איכותי מסוכך או רק הרגילים?

 

אממ לא בדקתי אם הכבל מסוכך או לא,אני משער שהוא מסוכך אבל באיכות די ירודה.

20 שקל שווים רק הקונקטורים,תקנה חוט מסוכך ברמה גבוה כמו שאתה רוצה ותחבר אליו תקונקטורים.

ככה תוכל ליהיות בטוח שהכבל ברמה גבוה.

פורסם

מאיפה ניתן להשיג קונקטור 4 פינים באזור המרכז? יכול להיות שלאומגה אודיו?

ואני רוצה להבין בדיוק איך מתפצל הכבל הזה מפני שאני רוצה להכין אותו לבד-

הGND הוא אותו אחד לשלושת הrca? ואז לכל rca אני מחבר את אחד משלושת הפינים הנוספים?

אם כן אז לא אמורה להיות בעיה להכין כבל כזה מסוכך ומולחם כמו שצריך.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

אתה יכול לקנות בדיזינגוף סנטר בחנות שנקראת דקדה

אתה מחבר את הGND לLEVEL2 בקונקטור,

ואחרי זה כל סיגנל של RCA לLEVEL אחר,

 

כאשר LEVEL 3 ו4 (הקרובים לקצה) הם זוג

וLEVEL 1 (הבסיס) הוא הבודד

פורסם

או קיי, אבל השאלה שלי הייתי איך אני מחבר את הgnd מהקונקטור לשלושת הrca?

אני פשוט מפצל אותו לשלוש ומחבר לשלושתם את אותו הgnd?

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12


×
×
  • תוכן חדש...