Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

 

חבר שלי חייל, נמאס לו לנסוע באוטובוסים לבסיס והחליט שהגיע הזמן לקנות אוטו.

התקציב שלו הוא עד 7 אלף ש"ח, לרכב משנות ה90, אוט'.

הדרישות הם פשוט שהרכב יהיה אמין , ועם אפשר כמה שיותר חסכונית. וגם עדיף 5 דלתות.

 

יש חיה כזאת?

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

הבנתי שהדייהו בעלות בעיות אמינות לא?

DL לא בא בחשבון. ערסי מידי בישבילו.

מה עם דיהטסו אפלאוז? יש משהו בתקציב?

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
הבנתי שהדייהו בעלות בעיות אמינות לא?

DL לא בא בחשבון. ערסי מידי בישבילו.

מה עם דיהטסו אפלאוז? יש משהו בתקציב?

 

ניב

מנסיון במשפחה על 2 רכבים

 

מיצובישי לנסר GLX אוט' , טיפה לא חסכונית בדלק( 200 ש"ח 450 ק"מ בנסיעה מעורבת עירונית בין עירונית) אבל אמינה וזולה בחלקים, נסיעה מאוד נעימה, תאוצה לא רעה.

בנוסף מקבלים הגה כוח, 4 חלונות חשמליים, מראות חשמליות, נעילה מרכזית.

 

שנת 92 במחירון 10800 בשטח ועל פי טיב המכונית הספציפית 8-9000ש"ח

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בתקציב כזה, ממליץ להוסיף לרשימה אפלאוז. הדגם המפואר בא עם אוטומט 4 הילוכים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

יש לי סובארו גאסטי שנת 93 יד 1 עם 140000 ק"מ ידני עם טסט ומזגן מקפיא והכל עובד באוטו אפילו המצית :)

עם הוא רוצה שלח לי הודעה ושלא יקנה אוטומט בשנים האלה חבל על הגיר והדלק

 

 

וקח קישור שיעשה לכולנו את החיים קצת נוחים יותר

זהו טופס שאנחנו ממלאים כדי שמגוון של חברות ביטוח יוכלו לחזור אליו ולתת לו הצעות ביטוח לרכב שלו

וכך יוכל לערוך השוואה בין כולם ולעשות איפה שהכי זול והכי כדי ובלי לחפש ובלי מאמץ וכמובן השירות חינם וללא התחיבות

 

עשיתי ביטוח חובה + צד ג' וגרר וכל זה 2200 במעוגל אז תהנה

 

http://www.wesell.co.il/click/czBZ91F3BPzLYTx/BVCsWtpbN31Q5Pw/TsczBZ91F3BPzLY

חתימתי עברה על הכללים ולכן נערכה

פורסם
אם הדלק לא משחק אצלו תפקיד יותר מידי,

שברולט קורסיקה.

 

ההצעה הזו הייתה טובה לאדם עם יכולת כלכלית גבוהה יותר מזו של חייל - אם כי היא תספק לו נוחות ,כוח ואבזור ששאר הרכבים בשרשור לא מציעים.

עקב היותו חייל הוא צריך להתמקד ברכבים הכוללים את המכניקה הכי פשוטה,כמה שפחות חיישנים וירקות.

Gn'f'R

×
×
  • תוכן חדש...