Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין להחליף את השמן גיר ואבקש לדעת איזה סוג מומלץ והיכן אפשר להשיג?

האם זה מסובך להחליף או שצריך פשוט לפתוח בורג ריקון כשהאוטו בטמפ' עבודה ולאחר מכן למלא דרך הצינור של המדיד?

פורסם

יש בורג ריקון בתחתית אגן הממסרה ( גיר ) לפתוח עם מפתח טוב ונכון , ולבדוק אם צריך שייבה נחושת לאטימה חוזרת .

 

הריקון והמילוי כאשר המנוע קצת חם/קר - לא חם מאוד , להיזהר .

 

מילוי נוזל ממסרה אחרי הריקון , וסגירת בורג הריקון למטה , ממלאים דרך המדיד .

 

בהחלפה יוצא כ 4 ליטר נוזל ממסרה ( זו החלפה חלקית והיא מספיקה , אחת ל 45-60,000 ק"מ )

 

נוזל הממסרה לפי ספר היבואן DEXRON II .

 

מנסיון חדש - ומפרט של יצרני הנוזלים באירופה ל ממסרה זו - מתאים גם נוזל בתקן DEXRO III .

 

לקנות נוזל של חברה מוכרת עם מפרט תואם - יהיה כתוב על האריזה שהוא מחליף ותואם DEXRON II

.

 

ברכב הזה - נוזל קירור מקורי פרפלו - או תואם בלבד - חשוב מאוד .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

בד"כ בכל חנות חלקי חילוף לרכב במסגר , יצחק שדה ,או אייס - אוטו דיפו .

( אפשר לבצע את ההחלפה גם במוסך הצמוד של אוטו דיפו )

 

יש של AC DELCO , מוטוקראפט , או ישראלים דלק , סונול גם מתאימים . ועוד חברות ( 80-120 ש"ח לגלון 4 ליטר )

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...