Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6287 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכלום אתמול לאחר נסיעה של חצי שעה מנורת לחץ נדלקה למשך פחות משניה ונכבתה כ4 פעמים לערך

בתודה לכול העוזרים מראש

פורסם

שלום רב !

בדוק, מהקל לכבד:

יוניט לחץ שמן מזייף, התחממות יתר של המנוע, מפלס שמן נמוך מדי, צמיגות שמן דלילה מדי, שמן מהול בדלק, לחץ שמן נמוך, ו/או כל הסיבות גם יחד.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כול מה שרשמו קודמי למעלה, ומוסיף שאם הרכב לא עבר טיפול ולא הוחלף שמן מנוע בזמן יתכן פילטר שמן סתום .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם
כול מה שרשמו קודמי למעלה, ומוסיף שאם הרכב לא עבר טיפול ולא הוחלף שמן מנוע בזמן,יתכן פילטר שמן סתום .[/quote]

 

פילטר שמן סתום, מעלה את לחץ השמן, ולכן לא יתכן שהוא יגרום להדלקת נורת לחץ השמן.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

קודם כל תודה על העזרה המהירה והתגובות טוב יש לציין האוטו עוד 3000 צריך לעשות לו 10000 החלפתי יוניט שמן שזה די עזר כאילו בנסעה בערך של 30 קילומטר לא נדלקה הנורה אבל אחרי זה עוד פעם נדלקה המנורה לשניה ונכבתה(יכול להיות קצר במערכת} מבקש עזרה ושוב תודה לכם

פורסם
.[/quote]

 

פילטר שמן סתום, מעלה את לחץ השמן, ולכן לא יתכן שהוא יגרום להדלקת נורת לחץ השמן.

בברכה

צביקה

 

תלוי אם היוניט לפני או אחרי הפילטר .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

בדגמים אלה נוטה הנורה להבהב כשמדליקים סויץ' לפני הנעה.

בדוק כמות שמן מנוע ובכל מקרה הכנס את הרכב למוסך לטיפול ולאבחון כללי.

פורסם
קודם כל תודה על העזרה המהירה והתגובות טוב יש לציין האוטו עוד 3000 צריך לעשות לו 10000 החלפתי יוניט שמן שזה די עזר כאילו בנסעה בערך של 30 קילומטר לא נדלקה הנורה אבל אחרי זה עוד פעם נדלקה המנורה לשניה ונכבתה(יכול להיות קצר במערכת} מבקש עזרה ושוב תודה לכם

 

היית אמור לבדוק בהזדמנות זאת כאשר היוניט הישן מפורק, לחץ שמן, בסרק ובסלד גבוה, במנוע חם, וחבל שלא עשית זאת.

האם הרכב מתחמם לאחרונה יותר מהנורמל?

האם ידועה לך צמיגות השמן שבמנוע?

 

במידה ומשאבת השמן שחוקה, תדלק נורת לחץ השמן בתדירות גבוהה יותר, ולא למספר שניות, ובמנוע חם בלבד.

אין לשלול בוצה באגן השמן, ורשת משאבת שמן סתומה מבוצה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

היום הלכתי למוסך והם בדקו לחץ שמן בצורה מכנית והשעון לא הראה לחץ שמן נמוך כלומר הלחץ שמן תקין כנראה שזה היה מהיוניט היוניו לא היה מתאים ואם אמרו להשים מקורי

×
×
  • תוכן חדש...