Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה שקרתה לי היום + ייעוץ.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברגע שהצעת לשלם על הוצאות רפואיות ( למה?#!@#!@) , זה כמו שתגיד שאתה אשם בנושא.

היית צריך להחליף ביטוחים ולהגיד שבת שלום יפה. הוא רוצה ללכת למשטרה? שילך - אתה לא יכול למנוע את זה ואין לך צורך בכך.

 

אם אני לא טועה, משטרה זה רק פגיעות גופניות ( ואני לא חושב שכבר בצוואר זה תופס כל כך.. )

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפותח השרשור, בכלל לא בטוח שאתה אשם בתאונה ובוודאי יש כאן לפחות רשלנות תורמת של מי שבלם ועמד באמצע הכביש בניגוד לחוק. פנה לסוכן הביטוח שלך לקבלת עצה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפותח השרשור, בכלל לא בטוח שאתה אשם בתאונה.

 

"בכלל לא בטוח" אבל ידוע שזה שנכנס בך מאחור תמיד אשם.:roll:

ולא משנה מה תמיד לנפגע מאחור תיהיה עדיפות וקלות להוכיח שהנהג הפוגע מאחור אשם.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם
"בכלל לא בטוח" אבל ידוע שזה שנכנס בך מאחור תמיד אשם.:roll:

ולא משנה מה תמיד לנפגע מאחור תיהיה עדיפות וקלות להוכיח שהנהג הפוגע מאחור אשם.

 

זה עוד אחד מהאגדות

 

נוסעים בשיירה רכב עקף אותך חתך לנתיב שלך כאשר הרווח בינך לבין המכונית שלפניך אפסי הרכב לפני עצר ואתה תכנס ברכב שחתך. האשמה ממש לא שלך.

 

אתה עומד. רכב לפניך נוסע לאחור ופוגע בך. האשמה ממש לא שלך

 

לכן כל מקרה לגופו ונכון יש לו עדיפות לכאורה בהוכחה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
זה עוד אחד מהאגדות

 

נוסעים בשיירה רכב עקף אותך חתך לנתיב שלך כאשר הרווח בינך לבין המכונית שלפניך אפסי הרכב לפני עצר ואתה תכנס ברכב שחתך. האשמה ממש לא שלך.

 

אתה עומד. רכב לפניך נוסע לאחור ופוגע בך. האשמה ממש לא שלך

 

לכן כל מקרה לגופו ונכון יש לו עדיפות לכאורה בהוכחה

 

זה נשמע יותר הגיוני אך עדיין לנהג האחר קל יותר להוכיח ולהפיל את האשמה עליך.

במקרה של פותח השרשור לדעתי ולדעת אנשי החוק הוא האשם כל עוד לא היינו נוכחים בזירה בעת הפגיעה.(כמובן שאני מאמין שהוא לא,אך במקרה שאין הוכחות מוצקות הוא אכן אשם).

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

עדכון.

אז ככה, האוטו שלי כבר יצא מתיקון והכל חזר כרגיל. עדכנתי כבר את סוכנת הביטוח שלי לגבי התאונה והיא מוכנה לכל מקרה שצריך להפעיל ביטוח.

לגבי הביטוח שלי, אחרי בירורים עם הסוכנת ביטוח, יש לי ביטוח מקיף [שאבא שלי עשה].

וכבר יש לי שני אנשים שמוכנים לתת עדות שהאוטו בכלל לא היה באיזור בעת התאונה. ככה שכרגע הכל נפתר :).

תודה בכל מקרה למי שהגיב.

שונא גזענים !.

פורסם
יש לי שני אנשים שמוכנים לתת עדות שהאוטו בכלל לא היה באיזור בעת התאונה. ככה שכרגע הכל נפתר

 

לשקר אין רגליים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
"בכלל לא בטוח" אבל ידוע שזה שנכנס בך מאחור תמיד אשם.:roll:

ולא משנה מה תמיד לנפגע מאחור תיהיה עדיפות וקלות להוכיח שהנהג הפוגע מאחור אשם.

לא נכון. יש כאן הרבה גורמים שבאים בחשבון.

זה לא שחור לבן כמו שהרבה חושבים.

פורסם
לא נכון. יש כאן הרבה גורמים שבאים בחשבון.

זה לא שחור לבן כמו שהרבה חושבים.

 

"ההרבה שחושבים" הינם אנשי החוק חברות הביטוח שופטים שוטרים וכו' ,ואם הם אלה שחושבים ככה מי אנחנו שניתנגד לכך,

וגם אם נעשה זאת זה לא יעשה אותנו צודקים,כדי להוכיח שהוא אינו אשם הוא צריך להביא הוכחות מוצקות לכך,כשבעצם

לנהג הנפגע מאחור קל יותר.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם
"בכלל לא בטוח" אבל ידוע שזה שנכנס בך מאחור תמיד אשם.:roll:

 

באמת?!

אתה מוכן לשים את הכסף שלך היכן שהמקלדת שלך נמצאת ולהתערב על סכום כסף משמעותי?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
באמת?!

אתה מוכן לשים את הכסף שלך היכן שהמקלדת שלך נמצאת ולהתערב על סכום כסף משמעותי?

 

אודה ואומר שתמיד חשבתי שבסוג כזה של תאונה ברוב המוחלט של המקרים האשמה נופלת על הרכב הפוגע מאחור. אם אתה מכיר נתונים אחרים או לחילופין פסקי דין בהם השופט פסק לטובת הרכב שמאחור, יהיה מעניין מאוד לראות אותם.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
"בכלל לא בטוח" אבל ידוע שזה שנכנס בך מאחור תמיד אשם.:roll:

ולא משנה מה תמיד לנפגע מאחור תיהיה עדיפות וקלות להוכיח שהנהג הפוגע מאחור אשם.

 

חזקת אשם אותה ניתן להפריך ,ולא תמיד אשם

 

באמת?!

אתה מוכן לשים את הכסף שלך היכן שהמקלדת שלך נמצאת ולהתערב על סכום כסף משמעותי?

 

נכנסת אלי הביתה וראית כי המקלדת שלי בצד אחד נתמכת בבוכטה של כסף:shock:

 

אני בפנים כמה צריך לשים.

 

ונהיה לרגע רציניים

 

פותח השרשור "מצא" , שני עדים שיעידו כי הוא לא היה במקום האירוע. לסדום היינו כעמורה דמינו. בוא נקווה שלא ניפגש עם טיפוס כזה ודומיו בדרכים. אם הייתה דרך למחוק את השרשור מתחילתו מה טוב

 

חג שמח עם אפס תאונות אמן

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...