Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לפני מספר ימים החלטתי לנסוע במכונית שלי נסיעה יחסית ארוכה

באמצע הדרך הרגשתי שהרכב נחלש ולא מגיב לדוושת הגז כשאני לוחץ עליה

כעבור מספר שניות של חוסר תגובה בגז האוטו פתאום מגיב ונותן תחושה של "פוש" כתוצאה מזה נשמע כל כמה שניות רעש של פיצוצים מהאגזוז(לא יכולתי לבדוק אם יוצא עשן מהאגזוז כי היתי באמצע נסיעה והכביש היה חשוך")

לאחר כ-10 דקות הכל חזר לקדמותו והפיצוצים הפסיקו אני חושב שמדובר בממיר סתום או בחישן חמצן

כמו כן הרכב מטופל על ידי עם חלפים מקורים של במו ולאחרונה החלפתי קויל פלוס חוטי הצתה ופלגים רדיום של במוו

פילטר שמן פילטר דלק פילטר אוויר רצועות אביזרים גומיות מכסה שסתומים עקב נזילה משם (הכל מקורי של במוו) פלוס כל המחזירי שמן(פתחתי ראש מנוע אז כבר החלפתי הכל)

שמן מקורי של במוו(הם ממליצים על mobil 1) מים ירוקים של במוו

רציתי לדעת מה פשר העניין של חוסר התגובה בגז?

 

תודה מראש לעונים..

 

נ.ב

מדובר ברכב BMW Z3 ROADSTAR

מנוע 1900-M44

שנתון 97

פורסם

לי דווקא זה מריח כמו איזשהו חוסר סינכרון בין מע' הצטה לבין מע' דלק.

אולי אפילו קידום הצטה.

 

אולי משהו לא יושב טוב במה שהחלפת במע' הצטה?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

באמת זה מה שחשבתי בהתחלה...

אבל אז שללתי את זה כי נסעתי כמה וכמה נסיעות טובות לאחרי החלפת הקויל וחוטי ההצתה

אולי משהו התנתק?

למרות שקשה לי להאמין...

וגם אם נניח הנחה שמשהו התנתק.למה זה לא יוצר לי חוסר תגובה קבועה?

הענין הוא שהאוטו נחלש לכמה שניות אין תגובה אבסלוטית בגז באותן שניות הדושת גז לא קיימת..

לאחר מכן פוש ודחיפה של האוטו קדימה וכתוצאה מהדחיפה נוצר פיצוצים ורעש מהאגזוז.

פורסם

לפי מה שאתה אומר ומספר הפיצוצים האלו נישמעו עקב שריפת יתר של דלק כלומר אם המזרקקים שלך באוטו מזריקים נגיד 200 cc דלק אז הפעם הם הזריקו 230ccלצורך העניין על ה30 cc הגיעו לאוזר האגזוז ונישפרו בדרך החוצה וכך נוצר הפיצוץ...

דרך אגב יש אצלי בעיר vr6 2900 שעושה תבאק פייירים האלה קבוע ואצלה הם ממש חזקים..

פורסם

אבל מה מסביר את חוסר התגובה בדוושת הגז

לא משנה כמה היתי לוחץ על הגז עדין הטורים היו יורדים והאוטו התנהג כאילו הורדת את הרגל מהדוושה של הגז שבעצם אתה ממשיך ללחוץ עליה אבל אין כל תגובה...

חשוב לציין שזה היה קורה רק בנסיעה במהירות של 80-90

במצב של עמידה ברמזור היתי לוחץ על הגז והאוטו היה מגיב מצוין

אז זה שולל את עניין BACKFIRE

פורסם

חוסר התחושה בדוושת הגז יכולה להגרם מחניקה של המנוע או מהגבלה של מחשב הרכב (זיהה מצב מסוכן למנוע ולכן הגביל את התגובה של הדוושה).

×
×
  • תוכן חדש...