Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

DONT PANIC

 

אחרי שסיימנו עם זה,הכי חשוב זה לסוע כמו כולם כמובן במגבלות החוקים,תראה לו שאתה מסוגל להשתלב בתנועה..תפעיל שיקול דעת בבחירת הנתיב (בורות,מכוניות חונות,פניה הבאה אם הוא אומר).

תשתדל שלא להראות עד כמה אתה לחוץ (אם בכלל),תהיה שקט עם עצמך...ושים לב טוב לתמרורים ובמיוחד להולכי רגל,הם בלתי צפויים,במיוחד ליד מעברי חצייה.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני ממש ינסה מחר לסוע לאט לא לאט מידי כמובן .... אבל השאלה המתבקשת אם האם הטסטר יכול להגיד לי לסוע מהר יותר? (במצבים כאלה הייתי עונה לו " למה אתה ממהר לאנשהו?" אבל אני מפחד שהוא יתעצבן וזה ישפיע)

 

הוא יכול לומר לך ואם הוא אומר לך לנסוע מהר אז תנסע קצת יותר מהר אבל עדין אל תנהג באופן אגרסיבי. אתה רק צריך לתפעל את האוטו ולהשתלב בסביבה, אתה לא צריך להוכיח לטסטר שאתה יכול להעביר הילוכים מהר וכו' (כשנוהגים באופן אגרסיבי אז אתה מחליף הילוכים מהר יותר ויותר פעמים וזה מגדיל את הסיכוי שתפשל וזה גם ידרוש ממך יותר ריכוז).

פורסם

תנהג רגוע, ואתה לא תילחץ אם תחשוב שהטסטר זה סתם בנאדם שאומר לך לאן לפנות.

תשתדל לא לענות לטסטר בשום מצב ולא להתחכם.

אל תקשיב לשום עצה או הוראה שלו חוץ מלאן לסוע. לדוגמא, אם אתה עומד הרבה זמן בכיכר\צומת עמוסה, והוא מדרבן אותך לצאת ולסוע -א ל ת ע ש ה א ת ז ה, תעשה מה שאתה יודע..

 

וזה שטויות שצריך לעצור בכל תמרור זכות קדימה, תעשה מה שצריך לעשות

תאיט ותוריד לראשון ואם יש תנועה\אין שדה ראיה בכלל - תעצור.

 

בקצור, תעשה מה שלימדו אותך, אל תסע לאט מדי וגם לא מהר מדי וזהו..

Peugeot 206 1.4 XT

פורסם
אני ממש ינסה מחר לסוע לאט לא לאט מידי כמובן .... אבל השאלה המתבקשת אם האם הטסטר יכול להגיד לי לסוע מהר יותר? (במצבים כאלה הייתי עונה לו " למה אתה ממהר לאנשהו?" אבל אני מפחד שהוא יתעצבן וזה ישפיע)

 

אם הוא יגיד את זה, אז הוא לא יגיד את זה סתם.

תשים לב לתמרורים, תסתכל במראות, תפעיל שיקול דעת, אל תלחץ, תשאל דברים שאתה לא מבין/ לא בטוח בהם.

 

חוץ מזה שיהיה לך בהצלחה

פורסם

סע בהתאם לתנועה... זתומרת שאם מותר 50 והתנועה על 30 , רצוי שתישאר שם :)

 

כנ"ל בכביש מהיר ..

 

פקקים = טוב ! = מבזבז זמן של הטסט , שמור על מרחק ! , חניות תעשה לאט ובזהירות , קח תזמן , אין הגבלת זמן על העניין (אבל גם שלא יקח שעה ..)

 

תשתדל להזיז את הראש למראות ולא את העיניים , שהוא יבין שאתה מסתכל !

 

אל תהיה עסוק בלחשוב "הינה הוא מכשיל אותי הינה הינה שם" , תנסה לחשוב שאנן , מה תעשה אחרי שתקבל רישיון :)

 

שיהיה לך המון בהצלחה !

פורסם
בטסט - תמרורי "תן זכות קדימה" = תמרור עצור!!

כל פעם שיש לך תן זכות קדימה.. תחשוב שזה תמרור עצור!!

 

אם רק תאט הטסטר (שבד"כ הם "פחדנים") עלול לתת לך ברקס ונכשלת..

 

מנסיון וגם שהמורה שלי אמר לי!

זכות קדימה = עצור!

 

מנסיון שלי ושל עוד 2 חברים שעברנו כולם טסט ראשון..

זכות קדימה = עצור!

 

ועוד פעם שלא תשכח..

 

זכות קדימה = עצור!

 

זהו.. ובהצלחה! :p

 

טסט ראשון?

 

לא נכון, רק במידה ואין לך שדה ראיה טוב.

כדי להמנע מבלימה של הבוחן, צריך לתת לו תחושת ביטחון.

להאט כמעט לעצירה מוחלטת, במרחק גדול דיו מההשתלבות, שילוב לראשון, התקדמות והסתכלות ימינה שמאלה,

ואם פנוי, אין שום סיבה לעצור.

 

לפני הטסט תבקש מהבוחן להבהיר לך בדיוק מה הוא רוצה בכל פעם שתעשה כך שלא יהיו אי הבנות בין מה שהוא יגיד לך לעשות ובין מה שתבין שהוא רוצה לעשות (אתה יכול גם לחזור על דבריו בשאלה בשביל להיות בטוח שזו כוונתו). ככה יש לך סיכוי לא לפשל בעשיית משהו ובנוסף יש לך כסת"ח במידה שלא עשיתה משהו כפי שהוא ביקש, בטענה כלפיו שהוא לא הסביר לך במפורש את מה שהוא רצה שתעשה על אף שביקשת ממנו שיהיה ברור בדבריו.

קח תזמן ושים לב למה שקורה סביבך וע"פ זה תנהג (תזכור שאתה בטסט ולא ממהר לשום מקום). תנהג באיזי במהירות בינונית ולא באופן אגרסיבי.

ברמזור אל תשים זין אם מצפצפים לך מאחור ותתחיל את הנסיעה בלי למהר (אתה לא ברייס).

 

זהו לעכשיו.

 

ממתי טסטרים כ"כ נחמדים, נכנסים לאוטו עם חיוך רחב,

שואלים מה שלומך, אם אתה רוצה הוראות, ואולי הוא גם ינהג במקומך?

 

מבחן זה מבחן, כמו שבביצפר לא תעשה מבחן עם המורה...

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

אני מקווה שזה לא מאוחר מידי...אבל במקרה שאתה בלחץ במבחנים כאלה אתה יכול לקחת תרופת הרגעה, יש משהו שנקרא רסקיו - 50 שקל בבית-מרקחת, אצלי זה עבד אחלה!

 

שיהיה ב-ה-צ-ל-ח-ה!

:D

פורסם
בטסט - תמרורי "תן זכות קדימה" = תמרור עצור!!

כל פעם שיש לך תן זכות קדימה.. תחשוב שזה תמרור עצור!!

 

אם רק תאט הטסטר (שבד"כ הם "פחדנים") עלול לתת לך ברקס ונכשלת..

 

מנסיון וגם שהמורה שלי אמר לי!

זכות קדימה = עצור!

 

מנסיון שלי ושל עוד 2 חברים שעברנו כולם טסט ראשון..

זכות קדימה = עצור!

 

ועוד פעם שלא תשכח..

 

זכות קדימה = עצור!

 

זהו.. ובהצלחה! :p

 

טסט ראשון?

 

לא נכון, רק במידה ואין לך שדה ראיה טוב.

כדי להמנע מבלימה של הבוחן, צריך לתת לו תחושת ביטחון.

להאט כמעט לעצירה מוחלטת, במרחק גדול דיו מההשתלבות, שילוב לראשון, התקדמות והסתכלות ימינה שמאלה,

ואם פנוי, אין שום סיבה לעצור.

 

לפני הטסט תבקש מהבוחן להבהיר לך בדיוק מה הוא רוצה בכל פעם שתעשה כך שלא יהיו אי הבנות בין מה שהוא יגיד לך לעשות ובין מה שתבין שהוא רוצה לעשות (אתה יכול גם לחזור על דבריו בשאלה בשביל להיות בטוח שזו כוונתו). ככה יש לך סיכוי לא לפשל בעשיית משהו ובנוסף יש לך כסת"ח במידה שלא עשיתה משהו כפי שהוא ביקש, בטענה כלפיו שהוא לא הסביר לך במפורש את מה שהוא רצה שתעשה על אף שביקשת ממנו שיהיה ברור בדבריו.

קח תזמן ושים לב למה שקורה סביבך וע"פ זה תנהג (תזכור שאתה בטסט ולא ממהר לשום מקום). תנהג באיזי במהירות בינונית ולא באופן אגרסיבי.

ברמזור אל תשים זין אם מצפצפים לך מאחור ותתחיל את הנסיעה בלי למהר (אתה לא ברייס).

 

זהו לעכשיו.

 

ממתי טסטרים כ"כ נחמדים, נכנסים לאוטו עם חיוך רחב,

שואלים מה שלומך, אם אתה רוצה הוראות, ואולי הוא גם ינהג במקומך?

 

מבחן זה מבחן, כמו שבביצפר לא תעשה מבחן עם המורה...

 

תתפלא, אבל אין שום דבר רע בלבקש הבהרה לגבי מה הטסטר רוצה שתעשה.

פורסם
לדעתי זה סתם מוציא אותך אידיוט חסר ביטחון..

 

אבל זה רק אני.. :twisted:

 

אולי זה נכון, אבל עדיף להיראות כמו אידיוט חסר ביטחון עם רישיון בכיס מאשר עם בטחון ובלי רישיון :p

 

אנשים אתם ממש נקניקים :lol:

פורסם
תביאו עצות אני מוכן לשמוע כל דבר חוץ למנהוג טוב .... כי אני ינסהלעשות כמיטב יכטלתי

אז יאלללה תזרימו עצות

 

אחי, בלי לפתוח עין או משהו... (חוץ מזה בטח כבר הסתיים הטסט)

אבל על הכלל האגדי הראשון כבר עברת:

"טסט נשמר בסוד, אף אחד לא צריך לדעת עליו...."

 

מאחל לך בהצלחה מכל הלב (אני יודע מה זה להיכשל בטסט, וזה לא נעים)...

ומקווה בשבילך שהמיתוס הזה של אסור לספר על טסט לא נכון...

 

ספר אם עברת או לא...


×
×
  • תוכן חדש...