Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ממש עכשיו ראיתי ברמת גן גרירה של רכב...

אז זהו שזו הייתה גרירה קצת מוזרה לדעתי כי הנהג ברכב הגרירה פרץ לרכב,

שיחרר אמברקס, שם ניוטרל, התקדם קצת בכדי לזוז מהמדרכה, וגרר את הרכב בעוד הפקח רושם דו"ח.

הפרצוף שלי היה :shock:

ניגשתי לפקח ושאלתי אם זה נורמלי לפרוץ לרכב בכדי לגרור והוא הנהן בראשו שכן...

האם ראיתם דבר כזה אי פעם???

פורסם

פעם, בתקופה שלפני שהיתה משאית גרר שהיתה מרימה את כל המכונית כמו מלגזה, כך היו גוררים מכוניות.

הגרריסט, היה פורץ את הרכב כמתואר בהודעה הראשונה, ולאחר מכן מרים רק את הסרן הקדמי על משאית הגרר, וכך היה גורר את הרכב.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

חוקי גם חוקי. אבל במקרה כזה חייב להיות במקום הארוע שוטר בתפקיד שמאשר את הפריצה.

 

מנעולים למינהם לרוב לא מפריעים, הגרר מרים את הסרן המניע כך שגם אם ההגה נעול או הרכב נעול בהילוך מסוים אין שום בעיה, רק צריך לשחרר בלם יד. לגבי ציוד אישי - בשביל זה (בין היתר) יש שם שוטר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

זה מזכיר לי...כשרק קניתי את האוטו הייתי נוסע איתו לעבודה וחונה ברחוב קטן ושקט בכרמל+מכסה אותו. איזה יום אני מגיע מהעבודה לרכב, מוריד את הכיסוי...נכנס לרכב ורואה פתק על הדש בורד. "רכב זה נפרץ ע"י המשטרה בבדיקה בטחונית "..או משהו בסגנון....האמת הרגשתי די מושפל כמו מישהי שהוטרדה מינית או משהו בסגנון...:lol:

כניראה שהדיירים נלחצו שרכב חדש הופיע ברחוב...ועד מכוסה..ועוד במוו כמו של .....אתם יודעים. לפחות אחרי הפריצה הוא כיסה את הרכב בחזרה.:-)

פורסם

בשנת 99' נתקענו עם הרכב בצומת יגור, לאחר שהתחמם. מדובר היה בפיאט 127 שנת 84'.

שמנו אותו ליד תחנת האוטובוס לכיוון דרום, נעלנו אותו ונסענו הביתה באוטובוס. כשהגענו הביתה התקשרנו לגרר, מסרנו את מיקום הרכב ומס' רכב וביקשנו שיביא את הרכב לפני שיפרצו אותו שם. להפתעתינו, למרות שהודענו לו שבלם היד מורם והרכב נעול, הוא לא רצה את המפתחות.

לאחר שעה אני מבחין בגרר מרחוק, ברכב שלנו כשהוא נגרר ע"י הרמת הסרן הקדמי ופנסי האיתות פועלים.

לאחר שהרכב ירד מהגרר, אני מסתכל והדלת פתוחה, הכפתור למעלה, בלם יד למטה והכפתור השמאלי קיצוני של האיתות חירום לחוץ!

שאלתי את הגרריסט איך הוא פתח את הרכב, הוא אמר לי שיש לו סרגל מיוחד שהוא דוחף מהמשקוף הקדמי והדלת נפתחת. :shock:

פורסם
זה מזכיר לי...כשרק קניתי את האוטו הייתי נוסע איתו לעבודה וחונה ברחוב קטן ושקט בכרמל+מכסה אותו. איזה יום אני מגיע מהעבודה לרכב, מוריד את הכיסוי...נכנס לרכב ורואה פתק על הדש בורד. "רכב זה נפרץ ע"י המשטרה בבדיקה בטחונית "..או משהו בסגנון....האמת הרגשתי די מושפל כמו מישהי שהוטרדה מינית או משהו בסגנון...:lol:

כניראה שהדיירים נלחצו שרכב חדש הופיע ברחוב...ועד מכוסה..ועוד במוו כמו של .....אתם יודעים. לפחות אחרי הפריצה הוא כיסה את הרכב בחזרה.:-)

 

אני יכול להבין אותך.

 

כאשר פרצו לי לרכב הקודם, לא חשבתי בהתחלה על המערכת שכבר הייתה במקום אחר, אלא רק על העובדה שזר ישב ברכב במושב הנהג - אני יודע שזה נשמע מצחיק, אבל ההרגשה שהייתה לי אז, ממש לא הייתה קרובה לכך.

פורסם

זה ממש מקומם !

ואם יש נזק לאוטו ? מי לוקח אחריות ?

למשל במערכות הנעה כפולות אסור בתחליט האיסור לסובב 2 גלגלים בלי להניע את הרכב , זה יכול להרוס את כל מערכת ההנעה !!

ממש חוצפה רוציים לרשום דוח שירשמו אבל למה לחדור לפרטיות של הבן אדם .

פורסם

אני יכול להבין פריצה לרכב ע"ב חשד לפח"ע, אבל בשביל לגרור?

שוב, לא בחניית אוטובוס/חסימת אמבולנס, אלא רק במקרה שיש עברה חמורה, אבל סתם ככה? מאוד מוזר ולא מקובל.

באמת חבל שאין חוקה ואין זכויות בסיסיות כזכות הקניין.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם
זה ממש מקומם !

ואם יש נזק לאוטו ? מי לוקח אחריות ?

למשל במערכות הנעה כפולות אסור בתחליט האיסור לסובב 2 גלגלים בלי להניע את הרכב , זה יכול להרוס את כל מערכת ההנעה !!

ממש חוצפה רוציים לרשום דוח שירשמו אבל למה לחדור לפרטיות של הבן אדם .

 

תחשוב מהצד השני,

 

לפעמים אנשים מרשים לעצמם לחנות במקומות שאתה לא תאמין שזה אפשרי בכלל (ע"ע ג'יפים) .

 

ניתן לקחת לדוגמא את המרינה בהרצליה - החניון מלא? זה לא מפריע לבעלי המרצדסים לחנות על המדרכה, כך שלא יהיה ניתן לעבור (כל פעם שהלכתי לארנה, יצא לי לראות איזו מרצדס נגררת).

 

אם חנית במקום שאתה, מין הסתם, מודע לכך שהוא לא מקום חניה ושמת פס - אז כל הכבוד לגוררים !

פורסם

שאלה - אם הרכב בעיקול, גם מותר לגורר לפרוץ את הרכב ולגרור אותו? או שגם צריך נוכחות של שוטר?

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

×
×
  • תוכן חדש...