Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חוזר ואומר הגדול הוא לא אופציה היות והוא יושב בשקע יעודי, מילוי וצביעה לא מתקבל על הדעת, אחרת גם הקדמי היה עף, שם הוא באמת מכוער

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תגיד, מה הן הבליטות שיש בספוילר? (רואים בתמונה..)

 

לגבי הסמלים. חשבתי שיהיה יפה גם להוריד את האמצעי, אבל ברגע שמישהו שם את התמונה בלי, הרכב נראה כמו רכב שנמצא במוסך תוך כדי עבודות פחחות, או כמו רכב שיש בצילומי פפראצי של מכוניות חדשות :)

אז לגבי הסמלים הקטנים בצד, זה כבר לא משנה אם אתה מוריד אותם או לא... עוד מאט זה יהיה כמו לשאול אם להוריד את הסמלון ממאזדה 3.

פורסם

הבליטות בספויילר אלו בעצם הצירים שמרימים את דלת תא-המטען כלפי מעלה.

 

 

לגבי הסמלים, לדעתי האחוריים לא ממש משנים. הרכב יפה הן עם והן בלי.

אבל הסמל הקדמי... חבל שאי אפשר להוריד אותו.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

כי בשירוקו היו צריכים לחסוך כסף, וצירים עולים פחות מבוכנות.

מאותה סיבה גם מכסה המנוע לא מתרומם ע"י בוכנות אלה ע"י צירים רגילים ומוחזק ע"י מוט (בניגוד לגולף (לפחות בGTI)).

 

הייתה פעם כתבה שהראו באיזה דברים VW קיצצו בשירוקו לעומת הGTI כדי שהן תעלנה אותו דבר למרות שברור שייצורן בצורה זהה תגרום לעליית מחיר של השירוקו (בשל כמות ייצור קטנה משמעותית של חלקי השירוקו (כל המנועים) לעומת חלקי הגולף (כל המנועים)).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אז למה זה לא קיים בשום רכב אחר שיש לו ספוילר ודלת חמישית?

אני מציע לך להתחיל להתמקד בפרטים ;-) , במזדה 3 5 דלתות זה נראה בדיוק אותו דבר.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

אתה לא מתבייש? אני הראשון שישים לב לפרטים ;)

 

נכון, עכשיו ראיתי שיש את זה גם במאזדה 3, אבל לא על הספוילר. הם הסתירו את זה בצורה הרבה יותר טובה:

mazda3.jpg

פורסם
כי בשירוקו היו צריכים לחסוך כסף, וצירים עולים פחות מבוכנות.

מאותה סיבה גם מכסה המנוע לא מתרומם ע"י בוכנות אלה ע"י צירים רגילים ומוחזק ע"י מוט (בניגוד לגולף (לפחות בGTI)).

 

הייתה פעם כתבה שהראו באיזה דברים VW קיצצו בשירוקו לעומת הGTI כדי שהן תעלנה אותו דבר למרות שברור שייצורן בצורה זהה תגרום לעליית מחיר של השירוקו (בשל כמות ייצור קטנה משמעותית של חלקי השירוקו (כל המנועים) לעומת חלקי הגולף (כל המנועים)).

 

אהממ...

אבל יש בוכנות מאחורה.

למעשה גם במזדה 3 יש בוכנות מאחורה והצירים בולטים.

אתה כנראה מבין ששימוש בבוכנות לא ממש חוסך את הצורך בצירים.

פורסם

לא התייחסתי למאזדה 3 כי אין לי מושג לגביה.

 

לגבי השירוקו/גולף - ברור שהשימוש בבוכנות לא חוסך את הצורך בצירים,

אבל כשיש בוכנות מספיק חזקות, אפשר להתפשר על צירים פחות חזקים - ולכן גם קטנים יותר (ונחבאים לעין?).

 

כמו במקרה של הגולף GTI -

0611_z+2007_volkswagen_gti_four_door+rear_open.jpg

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
כי בשירוקו היו צריכים לחסוך כסף, וצירים עולים פחות מבוכנות.

מאותה סיבה גם מכסה המנוע לא מתרומם ע"י בוכנות אלה ע"י צירים רגילים ומוחזק ע"י מוט (בניגוד לגולף (לפחות בGTI)).

 

הייתה פעם כתבה שהראו באיזה דברים VW קיצצו בשירוקו לעומת הGTI כדי שהן תעלנה אותו דבר למרות שברור שייצורן בצורה זהה תגרום לעליית מחיר של השירוקו (בשל כמות ייצור קטנה משמעותית של חלקי השירוקו (כל המנועים) לעומת חלקי הגולף (כל המנועים)).

 

בוכנה מקורית עולה משהו כמו 140 ש"ח במוסך אחרי עבודה ומע"מ (ככה שהחלק עצמו עולה פחות) , לא נראה לי שזה מה שישבור אותם (במקרה החלפתי אצלי בוכנה במכסה מנוע לפני שבועיים)

אגב, יש בעיה: כשהולכת לך הבוכנה אין מה שיחזיק לך את המכסה מנוע כדי שתוכל להחליף אותה :D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אפשר לראות את ההבדלים למשל בין הדלת האחורית באודי:

 

5595_st0640_049.jpg

 

לבין הדלת האחורית במאזדה 3:

 

mazda_mazda3_s_sport_5_door_2009_other_trunk.jpg

 

 

אכן צורת חיבור "זולה" יותר ולכן הבליטות.

פורסם
לא התייחסתי למאזדה 3 כי אין לי מושג לגביה.

 

לגבי השירוקו/גולף - ברור שהשימוש בבוכנות לא חוסך את הצורך בצירים,

אבל כשיש בוכנות מספיק חזקות, אפשר להתפשר על צירים פחות חזקים - ולכן גם קטנים יותר (ונחבאים לעין?).

 

כמו במקרה של הגולף GTI -

 

אבל התאוריה שלך לא מחזיקה מים כי יש בוכנות בשירוקו.

ההבדל מול הגולף נובע מקוי המתאר של הרכב; כדי לשמור על קו זרימה כ"כ נמוך נאלצו להבליט את הצירים.

בגולף פשוט עשו מספיק מקום מעל הציר (ולכל הרוחב) כדי שלא יזדקקו לבליטה שלדעתי דווקא מעלה את עלויות הייצור בכמה סנטים לעומת הגולף.

פורסם
ל

אבל כשיש בוכנות מספיק חזקות, אפשר להתפשר על צירים פחות חזקים - ולכן גם קטנים יותר (ונחבאים לעין?).

 

 

בדיוק הפוך. בוכנות חזקות יגררו צירים חזקים יותר בגלל שהן יהיו קצרות יותר ויורכבו קרוב יותר לצירים (אחרת בשביל מה לשים בכלל בוכנות חזקות?). תעשה חשבון פשוט של מומנטים ותראה שהציר מועמס הרבה יותר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אבל התאוריה שלך לא מחזיקה מים כי יש בוכנות בשירוקו.

בוכנה מקורית עולה משהו כמו 140 ש"ח במוסך אחרי עבודה ומע"מ (ככה שהחלק עצמו עולה פחות) , לא נראה לי שזה מה שישבור אותם (במקרה החלפתי אצלי בוכנה במכסה מנוע לפני שבועיים)

אגב, יש בעיה: כשהולכת לך הבוכנה אין מה שיחזיק לך את המכסה מנוע כדי שתוכל להחליף אותה :D

 

כפי שציינתי, לא אני קבעתי את זה.

זה נאמר בכתבה שעשו על הדברים הקטנים ש"נעלמו" בשירוקו כדי לחסוך בעלויות הייצור שלה.

מה גם שעוד 10 אירו פה ועוד 14 אירו שם, בייצור של מאות אלפי מכוניות, מצטבר להרבה מאוד כסף.

 

 

 

בדיוק הפוך .... תעשה חשבון פשוט של מומנטים ותראה שהציר מועמס הרבה יותר.

 

זה בסדר, אני סומך עליך :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...