Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם כדאי להשקיע בגלאי ולנטיין 1 ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק לידיעה:

 

יש משבש לייזר אחד שהנו חוקי לגמרי וזאת משום ניצול פרצה שאפשרה לאחד היבואנים לקבל היתר חוקי ליבוא המכשיר.

המכשיר יוּבא לארץ על תקן גלאי חנייה ברוורס ואף שהוא אכן מבצע את הדבר לא רע בכלל הוא עולה 4000 ש"ח(רמז: זה כמובן לא מחירו של גלאי חנייה משום סוג אלא אם כן הוא עשוי זהב טהור כמובן). מחזיקים בתא הכפפות את רשיון היבוא עליו חתום משרד התקשורת כדין וכמתבקש ובו מצויינת מטרת הגדג'ט ושום שוטר איננו רשאי אפילו לא לעפעף לכיוון הצעצוע.

 

לשני מכרים שלי יש את המכשיר(שאינני מכנה אותו בשמו אבל כניסה לאתר של גיא ברלס ברשת תחשוף את הצעצוע המדהים לכל דכפין) והוא עובד מדהים. שווה כל אגורה ואפילו פסבדו-חוקי.

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם

לפי דעתי, זה ההשקעה הכי משתלמת שאפשר להרכיב ברכב.

תחשוב על זה כך, כל פעם שהמכשיר צפצף וגרם לך להוריד מהירות

ואחרי דקה, אתה רואה ניידת בצד הדרך או נוסעת לידך כבר חסכת את ההשקעה.

עורך דין+ קנס עולה היום יותר מהמכשיר.

תאמין לי שאני אומר את זה מנסיון.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

תודה לכולם על הדעות המלומדות.

החלטתי בכל זאת לקנות את הגלאי.3000 ש"ח לא יעשו אותי עני או עשיר ואם ניצלתי בזכותו אפילו פעם אחת זה נראה לי שווה.

מבדיקה נוספת שערכתי אחרי חיפוש בגוגל הגעתי למסקנה שזה באמת הגלאי הטוב ביותר שאפשר לקנות היום בשוק.

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון לגבי המכשיר.

גם בפורום הזה וגם בפורומים אחרים קראתי המלצות חמות מאד על הגלאי והחלטתי לבסוף להרים איזו בלטה ולהוציא כמה ג'ובות

לטובת רכישת המכשיר.

בינתיים אני נוסע איתו כמה ימים ולהפתעתי לא נתקלתי בינתיים בהתרעות שווא בכלל.

כשאני עובר על יד מצלמות מהירות הגלאי אכן מתריע אם כי לא ממרחק מספיק לפי דעתי.

נסעתי השבוע בכביש בגין בירושלים שמרושת לאורכו בשלל מצלמות מהירות אולם שתיים בלבד פועלות (ידעתי אילו פועלות והולנטיין באמת ציפצף על יד המצלמה שעובדת בלבד ).

 

יש לי שתי שאלות שאשמח לקבל עליהן תשובות ממשתמשים נוספים בגלאי:

 

1.נסעתי פעמיים באותו קטע כביש גם בתנועה עמוסה מאד וגם בודד על הכביש.

בשני המקרים הגלאי ציפצף אבל במרחק מזערי מהמצלמה.אם הייתי נוסע במהירות גבוהה אני לא בטוח שהייתי יכול לבלום בזמן.

האם יש כיול מסויים לרגישות של הגלאי ? קניתי אותו אמנם בארץ עם כיול ועם אחריות אבל אולי אפשר לשפר?

 

2.הרכבתי את המכשיר צמוד לחלון ממש מעל הפלסטיקה של לוח השעונים.

ראיתי אנשים אחרים שהרכיבו אותו בחלק העליון של השמשה על יד המראה.יש משמעות למיקום?יכול להיות שאם המכשיר יהיה

גבוה יותר יתן התרעה אחרת?

עדיין לא הספקתי לנסות אבל מעניין אותי לדעת מיודעי דבר.

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם

תוספת לשאלה של M1963

האם ניתן לקנות אנטנות לולנטין 1, כך שאני אוכל למקם אותו לא על הדשבורד או בסמוך לחלון.

אלה במקום זה למקם אותו למטה בסמוך לרדיו ולהוציא משם שני אנטנות אחת לחזית הרכב סמוך לגריל והשניה לאחורי הרכב סמוך לחלון האחורי. וזאת על מנת להשאיר לי דשבורד נקי וחף מכל אביזר.

פורסם

..........

 

2.הרכבתי את המכשיר צמוד לחלון ממש מעל הפלסטיקה של לוח השעונים.

ראיתי אנשים אחרים שהרכיבו אותו בחלק העליון של השמשה על יד המראה.יש משמעות למיקום?יכול להיות שאם המכשיר יהיה

גבוה יותר יתן התרעה אחרת?

עדיין לא הספקתי לנסות אבל מעניין אותי לדעת מיודעי דבר.

 

 

1. מומלץ להרכיב את הגלאי הכי גבוה שניתן מתחת לסוכך השמש מצד ימין. זה המיקום האופטימלי לגילוי המצלמות ולא על הדשבורד.

2.תבדוק האם הגלאי מכוייל כהלכה והאם הגרסה מעודכנת. הוא אמור לתת לך התרעה של מינימום 100 מטרים לפני מצלמה ובד"כ סביב 150-200 מטרים.

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם

אמרתי שלא כדאי לקנות אותו בסכום של כמה אלפי שקלים, לא אמרתי שלא כדאי לקנות אותו בכלל.

 

אני עדיין דבק בעמדתי, שכדי להמנע מדוחו"ת, הבטחון היחידי הוא לנסוע כחוק. וזאת בגלל שקראתי מספר תגובות שבהם נאמר שההתראות עבור מכמונות הלייזר באות לפעמים מאוחר מידיי כדי לבלום בזמן.

 

ולעניננו, קיים פתרון כזה של חיבור שתי אנטנות?

אני נתקלתי רק בקישור אחד מסחרי ( לכן לא אתן לו קישור כאן) ששם מוזכרת אנטנה אחת קדמית בלבד, ולא פתרון כמו שאני מחפש עם שני אנטנות.

 

תוספת - אם מישהו מכיר, מקור קנייה אמין טוב וזול (שילוב קטלני אה?) לקנייה דרך ebay שישלח לי ה"פ (אני לא בטוח שכללי הפורום מרשים לצין כאן סוחרים)

פורסם

בנוגע לתכנות המכשיר, אפשר לקרוא את ההוראות באתר של וולנטיין, או עפ"י ההוראות של RANSTER כאן.

קולט את כל המצלמות הנייחות ממרחק של כ-200 מ', לא הזדמן לי לעבור על מצלמה ניידת, אבל שם זה תלוי מאוד במיקום הספציפי של הניידת (לדעתי זה יהיה לא פחות מ-200 המטרים כמו בנייחת, והרבה יותר אם זה מול בניין או משהו אחר שיגרום להחזרי קרן הרדאר).

דבורה זה בכלל בדיחה. קולט אותה מ-3 ק"מ לעיתים.

 

תוספת לשאלה של M1963

האם ניתן לקנות אנטנות לולנטין 1, כך שאני אוכל למקם אותו לא על הדשבורד או בסמוך לחלון.

אלה במקום זה למקם אותו למטה בסמוך לרדיו ולהוציא משם שני אנטנות אחת לחזית הרכב סמוך לגריל והשניה לאחורי הרכב סמוך לחלון האחורי. וזאת על מנת להשאיר לי דשבורד נקי וחף מכל אביזר.

 

למיטב ידיעתי אין חיה כזו לוולנטיין, וגם אם כן - היא מחייבת פירוק הגלאי, וכנראה לא תעזור לגילוי לייזר (עיניות נפרדות).

מייק וולנטיין עצמו ממליץ לא להשתמש בהתקנות בגריל, אלא דווקא להתקין את הגלאי גבוה ככל הניתן בחלון הקדמי (ראה הסבר מפורט).

 

ההמלצה שלי, אם אתה מעוניין בהתקנה יחסית מוסתרת, תקע את הגלאי קרוב לתקרה ככל הניתן, וקנה גם יח' תצוגה נפרדת:

20110hc.gif

 

זה גם מבטל את התצוגה בגלאי עצמו, כך שהוא לא מושך תשומת לב בלילה.

פורסם

תודה לכולם.

שמר,עזרת לי מאד עם הקישור.

אנסה בימים הקרובים ובמידה ויהיו שינויים אעדכן.

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

×
×
  • תוכן חדש...