Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי מאזדה 3, 2005

בנסיעה היום לפתע נדלקה הנורית הזו

 

הבנתי שכדאי לבדוק מהר במוסך מורשה מה המקור של הענין הזה, אבל השאלה שלי היא האם בינתיים רצוי להשבית אותה לחלוטין, ואף לגרור אותה למוסך, או שניתן ביום ראשון לנסוע איתה לשם ואף לנסוע בשבת כמה ק"מ במצב זה.

 

תודה על העזרה

פורסם

מומלץ שלא ליסוע עם האוטו נסעיות מיותרות! יש בעיה וכמה קילומטרים בשבת לא יעשו טוב

האם לגרור למוסך? תחכה לאנשים שמבינים טיפה יותר מימני כי אין לי תשובה לזה

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

פורסם
אתה מרגיש משהו שונה באוטו? חוסר סחיבה? גיר לא מתפקד טוב?

 

אם לא ,עד המוסך אתה יכול לסוע לדעתי, סתם ניסעות עדיף להמעיט בהם.

לא, לא הרגשתי כל דבר שונה בנסיעה אבל כמובן שמיהרתי בחזרה לביתי כדי להחנות אותה והשתדלתי לא לאמץ את הרכב בנסיעה הזו.

פורסם

תרים טלפון למוסך יום ראשון תיראה מה הם ימליצו לך לעשות

כי חס וחלילה אם תתקע בדרך למוסך ואז יגידו לך הלך המנוע נסעתי בלי שמן או עם בעיה אחרת תיכנס לכאב ראש מאוד גדול

המוסך יודע למה נידלקה המנורה או יכול לשאר למה אז עדיף שתדבר איתם יום ראשון

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

פורסם

יכולות להיות לא מעט סיבות לכך . אם אתה מרגיש שאוטו נוסע בסדר סע איתו למוסך . לי גם נדלקה במזדה בעבר המנורה ונסעתי עם האוטו למוסך וזה היה חיישן שעלה מאה שקלים אז יכול להיות שזה ממש כלום .

פורסם
יכולות להיות לא מעט סיבות לכך . אם אתה מרגיש שאוטו נוסע בסדר סע איתו למוסך . לי גם נדלקה במזדה בעבר המנורה ונסעתי עם האוטו למוסך וזה היה חיישן שעלה מאה שקלים אז יכול להיות שזה ממש כלום .

יש משהו שניתן לבדוק באופן עצמאי (ובפשטות) כדי לדעת עד כמה חמור או לא חמור הענין (שוב, בעיקר החשש שלי כלפי הנסיעה ביום ראשון למוסך)?

פורסם

רק בחיבור למחשב תוכל לדעת בדיוק מה התקלה . אם יש לך חשש לנסוע עם האוטו למוסך תתקשר למוסך ותתייעץ איתו לפני שאתה מגיע אליו .

פורסם
לא, לא הרגשתי כל דבר שונה בנסיעה אבל כמובן שמיהרתי בחזרה לביתי כדי להחנות אותה והשתדלתי לא לאמץ את הרכב בנסיעה הזו.

מקרה זהה מוכר לי מאימפרזה ,1.5, 2007 .במצב כזה, האשמה נופלת על רמות זיהום גבוהות מהנורמה הרגילה של הרכב, דבר הקורה עקב הדלק הישראלי "המשובח".

כמובן שהבדיקה צריכה לכלול סריקה עם סורק ובדיקה חזותית של המכונאי על הרכיבים הקשורים לדלק וזיהום אויר.

פורסם

כיון שבטח אין לך סורק תקלות

אני הייתי מנתק את המינוס מהמצבר לכמה דקות כדי לאפס את התקלה ולאחר מכן

מניעה את הרכב כרגיל לבדוק אם היא חוזרת (כלומר אם התקלה עדיין קיימת)

בכל מקרה אם אתה גר באיזור ראשון אני מוכן לבצע לך בדיקה דיאגנוסטית עם סורק (כמובן ללא תשלום)

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם
כיון שבטח אין לך סורק תקלות

אני הייתי מנתק את המינוס מהמצבר לכמה דקות כדי לאפס את התקלה ולאחר מכן

מניעה את הרכב כרגיל לבדוק אם היא חוזרת (כלומר אם התקלה עדיין קיימת)

בכל מקרה אם אתה גר באיזור ראשון אני מוכן לבצע לך בדיקה דיאגנוסטית עם סורק (כמובן ללא תשלום)

אני אנסה את הקטע עם המצבר. מה קורה במצב כזה שבו התקלה לא חוזרת? האם עלי להתעלם או שבכל זאת לקחת אותה למוסך?

 

ותודה רבה על ההצעה, אבל אני מאיזור הצפון.

פורסם

לי היתה בעיה כזאת בהונדה סיוויק ונסעתי איתה שבועיים. מה שהיה זה שחישן למדא עשה בעיות ובסוף החלפתי אותו. היתי יכול לנסוע ככה עוד פשוט אוטו צרך יותר דלק. גם לחבר שלי היה אותו דבר ב CHEVROLET AVEO. הוא נסע פעם ראשונה למוסך הם עשו לו איפוס ואחרי זה הןא נסע 3 חודשים וכאש מנורה נדלקה שוב הוא החליף חיישן.

פורסם
כיון שבטח אין לך סורק תקלות

אני הייתי מנתק את המינוס מהמצבר לכמה דקות כדי לאפס את התקלה ולאחר מכן

מניעה את הרכב כרגיל לבדוק אם היא חוזרת (כלומר אם התקלה עדיין קיימת)

בכל מקרה אם אתה גר באיזור ראשון אני מוכן לבצע לך בדיקה דיאגנוסטית עם סורק (כמובן ללא תשלום)

המלצה גרועה מאוד!

איפוס המחשב עלול לגרום למחיקת קוד התקלה הרשום ביחידת בקרת ניהול המנוע יחד עם עוד מידע חיוני שמסייע לאיש אבחון בפתרון התקלה ורצוי מאוד להמנע מלעשות זאת.

 

תקלות מסויימות במערכת ניהול מנוע עלולות לגרום לנזקים נלווים למנוע ומכוון שאין אנו יודעים מהי התקלה רצוי שלא תבצע נסיעות נוספות למעט לכוון המוסך לצורך אבחון ותיקון.

×
×
  • תוכן חדש...