Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש רכבים לצילומי סדרה חדשה

  • רכב ישן - שנות ה70 המאוחרות/ה80 המוקדמות - אופציה לוולוו או למכונית אמריקאית, לא בצבע לבן
  • פג'ו 205 אדומה - שנות ה90 - רצוי דהויה - אופציה לגולף או רכב דומה
  • רכב נוסף - חבוט שנראה כלאחר תאונה, לא בצבע לבן

בתודה מראש, רונן שגיא

פורסם

GMC וואנדורה 84' מאובזר וחצי קרוואן יכול לעניין?

הצבע שלו קצת מתקלף ככה שזה עונה לדרישה אחת...

יש לי גם חיפושית ומרצדס ישנים ..

תמונות אם תרצה בהודעה פרטית.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

לפני שאתה בא בדרישות, היית מציע שתרשום קודם :

באיזה סדרה בדיוק מדובר ? מי מאחרויה ? ערוץ מסחרי ?

לצורך מה אתה צריכים את הרכבים ?

כמה זמן יערכו הצילומים ?

מה יקבלו "תורמי הרכבים" בתמורה ?

פורסם

שתי חיפושיות לבנה וכתומה 74, אפשרות לארגן גולף GTI 84 דהויה ,פיאסטה 83 שלא יכולה לנסוע ,ובקלות תיראה לאחר תאונה ורנו אקספרס לבנה . אם אחת מהן תופסת לעמדה כלשהיא , אשמח לדעת מה התמורה.

(אף אחד מהרכבים לא ינתן בהתנדבות ).

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
שתי חיפושיות לבנה וכתומה 74, אפשרות לארגן גולף GTI 84 דהויה ,פיאסטה 83 שלא יכולה לנסוע ,ובקלות תיראה לאחר תאונה ורנו אקספרס לבנה . אם אחת מהן תופסת לעמדה כלשהיא , אשמח לדעת מה התמורה.

(אף אחד מהרכבים לא ינתן בהתנדבות ).

+1

לאיזה ערוץ אתה שייך?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

מזכיר מישהו שהתקשר אליי לפני כחודש ואמר שיש לו "הצעה מאוד מפתה", הוא טען שיש לי רכב שמתאים בדיוק לסרט שהוא מפיק. הוא שמח לומר לי שבתמורה הוא ירשום את שמי ברשימת "התודות" בסוף הסרט (בכל מקרה לא הייתי מסכים לעניין בתשלום או בהתנדבות), השמעתי באוזנייו קול פליאה בסגנון "וואאוו, השם שלי יופיע בתודות, וואאוו". בקיצור שלחתי אותו "לחפש"...

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

הרכבים יצטלמו לסדרה חדשה המיועדת לערוץ 3

 

חשוב לציין עבור בעלי הרכבים שההפקה תבחר את רכביהם לצילומים:

הצילומים אינם בהתנדבות, בחינם או תמורת קרדיט בלבד

הדבר כולל תשלום לבעלי הרכב עבור כל יום שהרכב מצטלם

פורסם

יש לי פיג'ו 205 כחולה.

טיפה דהוייה מאחורה.

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

×
×
  • תוכן חדש...