Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי ביוטיוב ונראה כאילו הם עושים את העבודה.:puzzled:

 

חבר שלי קנה את ההבוקים הראשונים מרוני(התותח) הרמקולים האלה יורדים כל כך נמוך וכל כך טוב(:oops:) שכאשר חיברנו את ההאבוק 15 שלי אצלו ברכב הם עדיין הצליחו למשוך את הבמה קדימה.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם
רוני איך בדיוק?.

המגבר ללא קרוס אקטיבי , וסה"כ 3 ערוצים.

 

צודק סליחה,משום מה חשבתי שמתוכנן עוד מגבר.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

לאט לאט גם עוד מגבר יבוא, בינתיים בוא נתרכז בדבר אחד אחרי זה נקפוץ לשני.

 

חשבתי על רעיון חביב. הרי מה שאני מחפש הוא באס מקדימה לא? אז למה לא לחבר 2 סאבים קטנים 6.5 או 8 אינץ. 1 בכל דלת עם בנייה מתאימה לפי מידות כדי לנצל אותו ואטימה לדלתות .

בשביל המיד, ההרץ 5 ורבע שיש לי יעשו את העבודה ?

פורסם

תצטרך לעשות בניה כפולה.

גם למידבאס וגם לוופרים, שיהיו בנפרד ,

רצוי שהמידבאס יעבוד בדלת אטומה והוופרים בתיבות נפרדות.

זה רעיון נחמד , אך השאלה אם התקציב שלך מאפשר זאת, שני וופרים טובים יעלו בידיוק בתקציב שלך , והבניות יעלו כמו כמה תקציבים כאלה שרשמת.

אם אתה לא מתכוון לעשות בניות איכותיות ונכונות , ואל תשכח איטום שזה גם לא קצת כסף.

אז אין טעם להכנס לזה.

 

סטס.

פורסם

אמרתי מההתחלה שאני לא מפחד מהבנייה . אני לוקח את זה בתור פרוייקט עצמי .

יש לי ידיים די טובות .כלים יש .דודה תופרת לגימור אחרי הבנייה יש. עזרה פה בפורום יש. אז למה לא ? ממה יש כל כך לפחד ?

×
×
  • תוכן חדש...