Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה זאת אומרת "יעיל רק באקוריומים עם דגים מאוד אגרסיבים"?:shock:

 

הוא יעל באותה מידה גם באקוריום עם גופים!

 

פלקוסטומוס הוא התפשרות, הדג יאכל אצות כאשר הוא צעיר, כאשר יגדל יעדיף תמיד בשר.

הדגים היעילים יותר שציינתי, יאכלו אצות במשך כל חייהם, אך שיריונם לעומת הפלקו עדין יותר ולכן אינם מתאימים בשילוב עם דגים אגריסים, לכך מתאים הפלקו או השמרלה (שלזה אין שיריון, אך הוא אגריסבי מאוד כשאר מגיע לבגרות).

 

הבעיה של הדגים המנקים היא שהם לא מחזיקים הרבה זמן, אבל זה נכון שהם מנקים קצת יותר טוב מחלזונות.

"דג מנקה" מחזיק המון זמן מעמד, כשמטפלים בו כראוי, בידיוק כמו שאר הדגים.

 

psychuil, מה גודל האק' המדובר?

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

מחזק מאוד את זה שמעליי - -האיש מנהל כבר כמה שנים בעמותת אקווה .

לכל השאר ...מישהו שאל איזה אוכלוסיה יש לו באקווריום לפני שהמלצתם להכניס את הפלקו המפלצתי הזה?

הוא אוכל כל דבר שנכנס לו לפה וגדל למימדים ככל שהאקווריום מרשה לו (מי שמעוניין לראות אחד חמוד כזה שאוכל אצות - שיכנס למסעדת אוונגרד ברמת החייל).

בנוסף הוא גם פעיל רק בלילה - כלומר אתה קם בבוקר -לא רואה אותו בכלל כי הוא מתחבא(ביישן החמוד) ומגלה שחסר לך איזה קורידורוס נדיר שהשגת ב 150 ש"ח מאיזה מגדל בצפון...מחפש עוד קצת וראוה אותו מנשנש את הדג לארוחת בוקר.

 

לפותח השרשור הייתי ממליץ (אם מדובר בדגים עדינים) גם לשים כמה ג'פונקות או כל סוג אחר של שרימפס.

הם קטנים ,כל היום אוכלים אצות ומתרבים במהרה.

ניתן גם לשים דג שנקרא "אנציסטרוס טמינקיי" -יפיפה ,לא מזיק ואוכל רק אצות כל ימי חייו

כמו כן ממליץ לפני שאתה הורג כל ייצור חי באקווריום שלך לקרוא ולהתייעץ בפורום אקווה.

לא אצל סוחרים\חנויות - אלה ימכרו לך הכל מהכל בלי קשר לכלום.

פורסם
רגע, אז מה הפתרון הכי טוב לניקוי אקווריום שיש בו שלושה דגי זהב לא קטנים?

 

הוא כבר ציין את האוכלוסייה. במקרה הזה הייתי בכ"ז ממליץ על פלקו, אולי קורידורס (אפשר גם אנציסטרוס גדול).

אוטוצינקלוס עדין לאללה, והגדולה שלו היא בעיקר באק' צמחייה (לא שואב את העלים כמו פלקו). ג'פוניקה עם דגי הזהב זה בערך כמו ג'מבו שרימפס בשום וחמאה בשבילי (30 שניות, זוז !) :-D.

 

יאללה הלכתי להשתיל שיניים אחרי כל הקללות האלה.

פורסם

בנוסף הוא גם פעיל רק בלילה - כלומר אתה קם בבוקר -לא רואה אותו בכלל כי הוא מתחבא(ביישן החמוד) ומגלה שחסר לך איזה קורידורוס נדיר שהשגת ב 150 ש"ח מאיזה מגדל בצפון...מחפש עוד קצת וראוה אותו מנשנש את הדג לארוחת בוקר.

 

הקורידורס מת מוות טבעי ובאותו רגע הפך לאכיל מבחינת הפלקו.

אם אתה מנסה לשכנע אותי או מישהוא אחר כאן שהפלקו זינק על קורידורס חי, טרף אותו ומנשנש אותו, תפסיק לעשן את מה שאתה מעשן, זה עושה לך הזיות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הבעיה של הדגים המנקים היא שהם לא מחזיקים הרבה זמן, אבל זה נכון שהם מנקים קצת יותר טוב מחלזונות.

דווא אלו החזיקו אצלי בממוצע 4-5 שנים

מגודל של 5 סמ הגיעו גם לחצי מטר :shock:

 

היו מקרים שהיו כל כך הרבה מריבות באקוריום שאכשהו הם היו נפהלים ומליחים לופץ מהאווריום דרך החורים בפינות

האז הם היו שורדים עשרות דקות מחוץ למיים אחרי נפילה מגובה מטר וחצי וזה לא פגע להם באריכות ימים

 

והם היו מנקים יותר ממה שאפש לצפות מהם ואף פעם לא הזנתי אותם במזון של דגים מנקים.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
הקורידורס מת מוות טבעי ובאותו רגע הפך לאכיל מבחינת הפלקו.

אם אתה מנסה לשכנע אותי או מישהוא אחר כאן שהפלקו זינק על קורידורס חי, טרף אותו ומנשנש אותו, תפסיק לעשן את מה שאתה מעשן, זה עושה לך הזיות.

אתה לא יודע מי אני וכמה זמן אני בשני התחביבים (מכוניות ודגים) - לכן אל תקפוץ למסקנות-תאמין למה שבא לך.

מי שמכיר אותי יודע שאני לא מעשן כלום - אני ככה טבעי..

נשאיר את זה ככה כבדיחה נחמדה על חשבוני - לא באמת אכפת לי.

פורסם

לא הייתה כוונה לזלזל בך אישית אבל מה שכתבת הוא דבר מופרך לחלוטין ולכן הזלזול הקל במה שכתבתה.

 

פלקוסטומוס בכל גודל שלא יהיה לעולם לא יזנק על דג בריא ויטרוף אותו!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...