Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:-D

שלום אני משתמש חדש רציתי לקבל חוות דעת על ציור שהכנתי לפני כמה ימים ולדעת אם אולי יש עתיד, לידיעתכם המכונית צוירה מהדימיון ונלקחו כמה אלמנטים (גריל של אודי שקצת שונה) וזהו. לא למדתי עיצוב או משהו בסגנון סתם אוהב לצייר מכוניות.

אשמח לביקורת , תודה.

01022009332bv1.th.jpg

:turn-l: יש לי סחרחורת.
פורסם

ברוך הבא!

לגבי הציור,

יש אסימטריה. הכוונה היא שאם תשים לב צד ימין של הרכב נראה טוב מאד, אך הגלגל השמאלי הקדמי אמור להיות יותר קטן ע"מ שהרכב ייראה סימטרי.

המלצה שלי,

צייר מקבילית ותעבוד ע"פ הזויות שלה ע"מ ליצור ציור אחיד וסימטרי.

המלצה נוספת היא לנסות לצייר כביש וע"פ הזויות של הכביש לצייר את הרכב.

 

אני מצייר רכבים כבר תקופה ארוכה ועכשיו התחלתי ללמוד על תוכנת תלת-מימד ע"מ לממש את העיצוב שלי לעיצוב אמיתי :)

 

ושוב פעם ברוך הבא.

נאור

 

עריכה:

רושמים "שרטוט" ולא "סרטוט" :)

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

FunkyP,

אני מאוד אשמח אם תשתף אותנו בחלק מהציורים שלך :).

 

ולפותח השירשור ציור מאוד נחמד. וכמו שנאמר למעלה, הגלגל השמאלי הקדמי אמור להיות יותר קטן על מנת שהציור יצא מדוייק יותר.

 

יום טוב.

פורסם

ברוך הבא לפורום ! :-)

 

הכוונות טובות אך בביצוע ניכר חוסר למידה.

תוכל לחפש על ציורי מכוניות המון חומר בגוגל באנגלית, הנה לדוגמאות:

http://www.how-to-draw-cars.com/index.php (שיעור ציור בעזרת CD ב -.27 $)

 

http://www.carbodydesign.com/tutorials/hand-drawing-sketching-tutorials.php

 

http://www.carbodydesign.com/tutorials/car-drawing-sketching-tutorials.php

 

ציור עם תוכנה - http://www.khulsey.com/demo_howto_car.html

 

וגם ספרים לא חסר - http://books.google.com/books?id=Idw-mNtySfsC&pg=PA6&dq=cars+drawing#PPA17,M1

 

ועוד...

 

המשך, זה תחום מגניב ובהצלחה,

מזדה 5 לטובת הילדים :evil: אלפא רומיאו 164TS לנשמה 8)

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

חלה קצת התקדמות מאז והספקתי לצייר עוד כמה דברים מה דעתכם?

ברובן לקחתי השראה ממכוניות אחרות (מיצובישי לאנסר, טויוטה סליקה, קצת פורשה, אלפא רומאו כמובן וג'יפ)

scan0001pyu.jpg

scan0003zie.jpg

scan0002mr.jpg

scan0002mr.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

scan0003zie.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

scan0001pyu.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

:turn-l: יש לי סחרחורת.
פורסם

eric_92, ערב טוב.

אני מצייר מכוניות כבר המון שנים, כתחביב ותו לא, לכן אני ממליץ שתקשיב לי.

 

נכון לעכשיו הציורים שלך לא על רמה. אין עומק, אין פרטים, אין הצללות. רק קוים כלליים ששורטטו תוך כמה דקות.

אני מציע לך קודם כל לחפש טכניקות שונות ביוטיוב, ולנסות ליישם כל דבר שתראה או שתלמד משם.

רק בעזרת לימוד טכניקות שונות (הצללה, פרופורציות וכו...) ואינסוף תרגולים, תוכל לאט לאט להעלות את הרמה שלך.

ראיתי כבר בחורים צעירים שרצו לצייר מכוניות, ורק אחרי המון תרגול ולימוד הם הצליחו להתקדם בצורה משמעותית תוך זמן קצר יחסית.

לפני הכל נסה להעתיק תמונות מכוניות שכבר קיימות, כדי שתוכל להבין פחות או יותר איך ליצור את הבסיס למכוניות שתדמיין מהראש.

 

לכן, בסופו של דבר הכל עניין של כוח רצון. אם אתה רציני, אתה תצליח.

Honda civic EJ6

פורסם

תתחיל עם פרספקטיבה עם נקודה אחת, תצייר קצת, בלי יותר מדי פרטים, תבין איך הכול הולך.

עכשיו מגיע הקטע הבאמת מייאש: פרספקטיבה עם שני נקודות.

תתחיל בלהבין אותה בדיוק (כי זה מה שהכי חסר לך)

אחר כך תתחיל לצייר עיגולים ואליפסות בפרספקטיבה (פשוט תתחיל למלא דפים, אני חושב שאם תיקח את כול הדפים שציירתי עליהם עיגולים ואליפסות ותשקול תגיע ללפחות חצי קילו)

אחרכך שלב הכול ביחד

 

אל תתחיל עם פרופורציות והצללות וחרא כזה עכשיו, אין לך את הבסיס בכלל.

אל תתעסק בכלל עם פרטים, תתחיל עם צורות פשוטות, ברגע שתצליח ותיהיה טוב בזה - תתחיל להתעסק קצת עם הצורה והפרטים וגם זה לאט.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...