Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה אפשרויות:

1. סע מעל המהירות החוקית הסתכל כל הזמן על המד חכה לפלאש וחכה לתשובה בדואר

2. תתאם נסיעה עם רכב של אחד המכרים,סעו באותה המהירות (סעו במקביל) וספרו חוויות על מד המהירות(אם זה לא ניראה אמין אז תנסה עם עוד כמה רכבים,עדיף עם רכבים כמה ששיותר חדשים כי הסבירות שתיהיה להם סטייה של כמה קמ"ש היא פחות סבירה מרכבים ישנים..)

3. בתאכלס,הכי טוב לבדוק עם GPS. יש שם אפשרות כזו

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

לא תמיד...

 

אצלי ב 156 המד באמת אופטימי עד 70 קמ"ש, אבל משם ומעלה מד המהירות באוטו מדויק להפליא בבדיקה מול GPS - סטייה של 1-2 קמ"ש לכל היותר.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
עם מכשיר GPS.

ותמיד מהירות הנסיעה נמוכה מהמהירות המופיע במד (במד תקין).

 

בדקתי את זה פעם עם טכומטר וגיליתי שאם תחשב את המהירות לפי היקף הגלגל התיאורתי ומהירות הסיבוב הוא מדויק להפליא.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אמצעי מדידת מהירות הכי אמין כיום הוא ממל"ז הישן והטוב ולכן יש לבדוק סטיות רק באמצעותו.

אני חושב שלא קשה למצוא איזה שוטר שמתחבא תחת עץ רענן שישמח לבצע בשבילך את המדידות.

רק תדאג לפני המשפט לבקש יומן הפעלה כדי לבדוק שהוא כוייל כראוי.

פורסם

סע במקביל לסיטרואן C4. את מד המהירות של סיטרואן C4 ניתן לראות גם ממכונית אחרת, שנוסעת במקביל, וממרחק גדול מידי.

 

בכל המכוניות מד המהירות מזייף כ 2%-5% כלפי מעלה.

 

 

פורסם

כמובן שיש את שיטת הסטופר הישנה והטובה.

מדוד את פרק הזמן שלוקח לך לעבור בין שתי אבני דרך, כאשר מהרגע שעברת את אבן הדרך הראשונה עליך לשמור על מהירות קבועה.

חצי דקה בין שתי אבני דרך = נסעת 120 קמ"ש.

36 שניות (נדמה לי) בין שתי אבני דרך = נסעת 100 קמ"ש.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
בדקתי את זה פעם עם טכומטר וגיליתי שאם תחשב את המהירות לפי היקף הגלגל התיאורתי ומהירות הסיבוב הוא מדויק להפליא.

 

גם אני בדקתי כך וקיבלתי אותה תוצאה - מד המהירות אינו מוסיף ואינו גורע, הוא מדייק. את דיוקו של מד הסיבובים בדקתי בעזרת רב-מודד דיגיטלי.

 

דני

פורסם

אצלי הטכומטר (דיגיטלי) מכוייל במעבדה חיצונית.

 

באותו האוטו שבו בדקתי יש סטיה מול GPS ולכן המסקנה שלי היא שזה נובע מפחיסות הצמיג בנקודת המגע עם הכביש.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מד המהירות יכול לדייק בנקודה אחת בלבד, שכן אחד המשתנים בנוסחה הוא קוטר הגלגל, שמשתנה תמיד עקב שינויים בלחץ האוויר.

 

אגב, ג'רמי - אצלי ב-156 נקודת האפס היא 140 קמ"ש.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

עוד שאלה קטנה בנושא.

 

אצלי בנסיעה על 100 קמ"ש רשום ב GPS 90 קבוע.

 

האם הדבר יכול להשפיע על מד אוץ \ הקילומטרז' ??

 

אני יודע שיצא לי לנסוע על רכב פעם שהמד מהירות לא עבד בכלל ולכן המד אוז לא זז.

×
×
  • תוכן חדש...