Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תטרח לנמק, או שאנחנו צריכים לקבל זאת כדברי אלהים חיים?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

4y2RwP8DcQ+d6rT9ATiAAAAAElFTkSuQmCC

 



4y2RwP8DcQ+d6rT9ATiAAAAAElFTkSuQmCCדיוק של GPS הוא +- 1מטר.

 

מהירות 90קמ"ש, וכשהGPS לא מדייק במטר הסטיה בקמ"ש תיהיה (בהנחה וה GPS סוטה במטר) שינוי במהירות בין מוצגת לבין ממשית היא כ 3.6 קמ"ש.

זאת בערך גם הסטיה של מד המהירות רק אצלו זה למעלה וGPS תמיד יראה מהירות נמוכה יותר.

 

תעשה ממוצע בין השניים וזאת המהירות האובייקטיבית ביותר.

 

סורי על המשפט הראשון שיצא בצד השני, הדפדפן מסרב לשים לי אותו במקום הנכון :|

פורסם

4y2RwP8DcQ+d6rT9ATiAAAAAElFTkSuQmCC

 

 

 

 

4y2RwP8DcQ+d6rT9ATiAAAAAElFTkSuQmCCדיוק של GPS הוא +- 1מטר.

 

 

מהירות 90קמ"ש, וכשהGPS לא מדייק במטר הסטיה בקמ"ש תיהיה (בהנחה וה GPS סוטה במטר) שינוי במהירות בין מוצגת לבין ממשית היא כ 3.6 קמ"ש.

זאת בערך גם הסטיה של מד המהירות רק אצלו זה למעלה וGPS תמיד יראה מהירות נמוכה יותר.

 

תעשה ממוצע בין השניים וזאת המהירות האובייקטיבית ביותר.

 

סורי על המשפט הראשון שיצא בצד השני, הדפדפן מסרב לשים לי אותו במקום הנכון :|

 

מצטרף לדבריו בדיוק ככה הרי הGPS לא מדייק 100 אחוז במיקום יש תמיד סטייה של מטר וקצת משתמע מכך שגם תמיד יש סטייה במהירות שהוא רושם

פורסם

שזה בדיוק מה שאמרו בעמוד הקודם.

בכל מקרה אני מחזק את מה שכולם אמרו - הדרך הכי טובה היא לבדוק באמצעות הGPS.

בדוק באפשרויות להצגת מהירות נסיעה והשווה למהירות המוצגת בלוח השעונים.

אם אתה רוצה לכוון אתה יכול לבצע את זה במכון ספידומטרים.

כיוון כדאי לעשות לדוגמא לאחר שינוי מידת צמיגים או במקרה שהמד "מזייף" מעבר לכמה אחוזים שהוא מוסיף בכל מקרה.

פורסם
יש לך בעיה. אם הוא מדייק - הוא מקולקל . :mm_tongue

 

Interesting...

Today I got to drive an Alfa 147 JTD (replacement car for my 156 which had to go in to the garage - a stuck thermostat ("that happens to all of them at 100K") and broken trunk-opening gubbins. Oh... and a burnt out lamp in the dashboard and the airbag light is on :-o )

and in the 147, the speedometer regularly shows 10 kmh more than the GPS - i.e. when the speedo shows 130, the GPS shows 120.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

×
×
  • תוכן חדש...