Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיפשתי בפורום ובאינטרנט ולא מצאתי פתרון לבעיה שלי.

 

אני מעוניין להתקין בטויוטה יאריס שנת 2006 מערכת חדשה שתוכל להתחבר להתקן USB. חשוב לי מאד שהכניסה לא תהיה מהפאנל הקדמי, אלא כניסה אחורית שתאפשר הוצאת כבל לתוך תא הכפפות וחיבור ה-DOK אל המערכת משם.

יש לציין שיש לי אוסף מוזיקה די נרחב ולכן המערכת צריכה לדעת לתמוך בהתקנים בגודל של 32 ג'יגה בייט.

 

בבקשה אל תמליצו לי על מערכות סיניות זולות אלא על חברות ידועות.

תקציב: עד 1000 ש"ח.

 

האם מישהו יודע לעזור לי?

 

תודה רבה,

יובל

פורסם

המלצתי אליך הינה הפיוניר 6050UB אכן HU ברמה

 

ביחס למחיר כמובן.

 

3 יציאות למגבר 4V

איקוליזר איכותי

שליטה בסאב

שליטה בUSB נוחה ומהירה

אנימציות (תצוגה נוחה וברורה בניגוד למה שיש לי כררגע...:wink:)

 

תהנה...

 

את הUSB צריך לפרמט ב FAT32 כדי שהוא יוכל לעבוד.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

דבר ראשון תודה על התשובה.

 

שתי שאלות:

1) האם כניסת ה-USB היא אחורית כך שניתן להוציא כבל לתא הכפפות?

2) יש לך מערכת כזאת? פשוט קראתי באינטרנט שלמערכות של פיוניר יש בעיה בקריאת קבצים מ-USB (קוראות רק חלק מהקבצים וחלק לא מסוגלות לפענח). נתקלת בבעיה כזאת/יש לך מושג אם זה נכון?

פורסם

כן הכניסה אחורית לתא הכפפות אצלי סטיק על 8 ג"גה יותר מדי שירים אתמול נסעתי לצפון טיול של 300 ק"מ בכושי שמעתי אולי 100 שירים

- alloy block,Vtec, Bosch Motronic ME7 fuel-injected

producing200HP 2.2-liter,Honda type R. Need we say more..

soon!....

פורסם

היתה לי המערכת הזו (עדיין יש אבל לא על האוטו שלי)

ולא ידועה לי בעיית קריאה מUSB.

 

יש קצת בעיה שהמגעים של הפנל מתלכלכים והוא מאבד תקשורת

 

מנקים באלכוהול את המגעים והכל כמו חדש.

 

סאונד ממש לא רע (לא אקליפס 7200MKII) אבל סאונד ממש טוב.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

שוב תודה על התשובות.

 

מחיפוש ברשת מצאתי גם את המערכת DEH-P5050UB של פיוניר שלמיטב הבנתי תומכת אף היא בחיבור USB אחורי וזולה מהמערכת שהמלצתם עליה בכ-250 ש"ח.

 

מישהו יודע מה ההבדל בינהן?

או במילים אחרות האם שווה להשקיע עוד 250 ש"ח במערכת ההיא?

 

(שכחתי לציין שלא חשוב לי חיבור לסאב, אנימציות וכו'. אני מחפש מערכת פשוטה יחסית עם סאונד איכותי)

פורסם

יש לי פיונר 7000BT

יש לו גם USB גם בלוטוס גם שליטה על אייפוד 3 יציאות למגברים שליטה על סאב

ב1300 חדש ביד שניה בטח 1000 שקל

ממליץ לך מאוד עליו מכשיר מעולה

 

אבל אין לו אנימציות.. אבל יש לו סאונד איכותי..

:evil:SEAT IBIZA CUPRA-R:evil:

פורסם

אלמוג,

 

אולי לא הייתי ברור, אבל אין לי צורך ב-bluetooth, חיבור ל-iPod, וכו'.

 

אני מחפש מערכת עם יציאת USB אחורית וסאונד איכותי. לא משהו סיני זול, אבל דגם פשוט יחסית.

 

בכל אופן תודה :-D

פורסם

ההבדל בין 5050 ו- 6050 הוא ממש זניח ביחס לדרישותיך, כפי שתוכל לראות פה:

http://www.pioneerisrael.co.il/Pioneer/Main/Products/product_compare.asp

 

לי יש את ה 5050 מזה 4 שבועות, אני מנגן בו רק מה USB (כניסה אחורית, אצלי הכבל יוצא במאפרה, אל תשאל למה :-) ) עד עכשיו לא נתקלתי בשום בעיית קריאה, ואני משתמש ב 3 DOK שונים, בנפחים שונים.

 

 

שי.

פורסם

יש לי JVC KDBT1. לא יודע איך היא בהשוואה לדגמים אחרים, אבל אבסולוטית התפריטים בה לא ידידותיים וקשה לראות במסך כשיש שמש. מעבר לזה היא ממלאת נאמנה 2 פרמטרים שהיו חשובים לי:

  1. יציאת/כניסת USB
  2. קישוריות BT

עלה לי לפני שנה וחצי 1350 ש"ח.

פורסם

שי,

 

א. משום מה הלינק שכתבת לא עובד. עולה לי מסך ריק מהאתר של פיוניר...

 

ב. באיזה נפח ה-DOK-ים שאתה מחבר למערכת? לדעתך היא תדע להתמודד עם 32 ג'יגה?

 

תודה!

פורסם

אני קניתי 5050 כמו שאמרת ובינתיים הפאנל אצלי כבר 3 חודשים ואני מרוצה מכל רגע...

אומנם הוא קצת מסובך אבל אחרי שלומדים אותו הוא סבבה וגם אני כמוך העברתי חוט ישר לתא כפפות ממש נוח.

פורסם

ולגבי חלק ב' :

 

אני מחבר 4GB, 8GB ו- 16GB.

אני מאמין בלא לשים את כל הביצים בסל אחד כי די מבאס אם קורה משהו, ואתה מאבד את כל האוסף במכה, וצריכ להתחיל להעתיק מחדש את ה-כל מהמחשב...

בנוסף - בנפחים עצומים שכאלה, יש לך ה-מון תיקיות ב DOK, ובכל תיקיה המון תת תיקיות והמון שירים, והחיפוש והמעבר ביניהם הופכים להיות סיוט, כך שבמקום להתרכז בכביש אתה מוצא את עצמך פוזל כדי לראות באיזה תיקיה אתה....

 

בכל מקרה, בעמ' 49 של ה - USER MANUAL כתוב:

USB VERSION: 2.0, 1.1, 1.0

MIN AMOUNT OF MEMORY: 250MB

MAX AMOUNT OF MEMORY: 250GB

FILE SYSTEM: FAT32 , FAT 16

SUPPLY CURRENT: 500 MA

 

כך שאתה מסודר גם להארדיסקים :-)

 

בהצלחה,

שי.

פורסם

מצוין, תודה רבה על התשובה המושקעת.

 

אני אנסה לחפש דגם פשוט יותר של פיוניר שתומך ביציאת USB אחורית (אולי ה-4050 או ה-3050) ואם לא אמצא כנראה שאלך באמת על ה-5050.

 

שוב תודה לכולם, עזרתם לי מאד!

×
×
  • תוכן חדש...