Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי בעיה ברכב שלי מאזדה לאנטיס שנת 95 מנוע 1840 כשהמנוע קר יש החלקות בגיר

בעיה מאוד מעצבנת ...

אמרו לי להחליף פילטר שמן גיר ואת השמן של הגיר.

מישהו פעם נתקל בבעיה כזאת ועשה את זה וזה הצליח לו?

אשמח לקבל עזרה בנושא

תוווודה לככםם..! ;-)

פורסם

שלום

 

למאזדות לאנטיס בשנים 1995-1998 הגיר זה מחלה....

קפיצה בין הילוך 1-2 וכ"ו

 

לעניינך: מה שמומלץ זה לא להחליף שמן בלבד אלא לקנות ערכה

מקורית למאזדה הכוללת פילטר שמן הילוכים+ אטם לקרטר......(בסביבות 160 ש"ח)

 

לפני פתיחת הקרטר יש לרוקן את השמן הקיים לאחר מכן לפתוח את הקרטר (16 ברגים)

לנקות את המגנטים שעליו בעדינות להחליף את הפילטר וליסגור בעדינות אם האטם החדש

ולבסוף למלות שמן מקורי מאזדה פורד לתיבה אוטו" דקס3 של פורד ( 150ש"ח-120ש"ח)

 

לגלגל את הגלגלים על ליפט P-R-N-D-2-1 וחזרה

 

סע לשלום תוך שבוע תרגיש בהבדל....(מקווה)

×
×
  • תוכן חדש...