Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקשר לפלש דש הוא כמו התרסיס

קצף של STP לניקוי כי יש לי אותו

והוא נחמד להורדת כתמים לא יותר מזה,

או שהוא ממש מחדש את הדשבורד וההגה

 

אני לא מכיר את הספריי המדובר, אני לא כל כך אוהב ספריי.

הפלש דש הוא כמו ואקס ( = במרקם של) לפנים הרכב. אני שם אותו על הדשבורד ומושבים וחלקי עור.

לגבי הפלסטיקים נותן מראה של חדש ומבריק לאורך זמן, תלוי מה המצב של הדש לפני כן, אני מאמין שהוא לא מחולל ניסים מיוחדים. אבל עושה עבודה טובה.

 

יואב

יואב :arrow:

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תקרא שוב את מאפייני המוצר ורק כדי לסבר את האוזן על הבקבוק עצמו רשום ואני מצטט:

colour enriched wax polish; cleans & shines new & old paintwork

משמע ווקס עם תוסף בשום מקום לא רשום CAR POLISH

Peugeot 208GTI

פורסם

קרא שוב את כותרת המוצר,

ואת הודעה מספר 15 בשרשור, שם היא גם מודגשת.

 

ובכל מקרה - הווקס הרגיל של טרטל מגיע בבקבוק או קופסה ירוקה, והמטאלי בכחול.

 

גם המצב אותו מתאר פותח השרשור מתאים יותר לרכב שעבר פוליש מאשר ווקס,

שכן ווקס יוסיף שכבה מבריקה (והרבה עומק לצבע) שקשה מאוד לפספס.

פורסם

גם ווקס טפלון מגיע בבקבוק כחול (כהה יותר) , רכב שעובר ווקס פעם ראשונה אחרי שנים רבות לא יבריק יותר מדי יידרשו עוד כמה פעמים כדי להביא אותו לברק המתבקש.

Peugeot 208GTI

פורסם
שים לב שהמוצר שעליו מצויין CAR POLISH (הלינק השני) זה לא אותו מוצר שעליו דיבר פותח השרשור (הלינק הראשון).

 

צודק!

 

ולאחר כל הדיון הזה אני מבין שלא נגרם נזק לצבע,

והאם אני צריך להסיר אותו לפני שאמרח "אוטופיניש" שהזמנתי היום

או פשוט לשטוף רגיל לייבש ולמרוח?

פורסם
אני לא מכיר את הספריי המדובר, אני לא כל כך אוהב ספריי.

הפלש דש הוא כמו ואקס ( = במרקם של) לפנים הרכב. אני שם אותו על הדשבורד ומושבים וחלקי עור.

לגבי הפלסטיקים נותן מראה של חדש ומבריק לאורך זמן, תלוי מה המצב של הדש לפני כן, אני מאמין שהוא לא מחולל ניסים מיוחדים. אבל עושה עבודה טובה.

 

יואב

 

תודה יואב.

פורסם

ולאחר כל הדיון הזה אני מבין שלא נגרם נזק לצבע,

 

והאם אני צריך להסיר אותו לפני שאמרח "אוטופיניש" שהזמנתי היום

או פשוט לשטוף רגיל לייבש ולמרוח?

 

אם אתה לא רואה נזק שנגרם לצבע - אז ככול הנראה שאין נזק.

 

שטוף את הרכב ומרח את הוואקס.

 

בהצלחה.

פורסם
אם אתה לא רואה נזק שנגרם לצבע - אז ככול הנראה שאין נזק.

 

שטוף את הרכב ומרח את הוואקס.

 

בהצלחה.

 

באמת שיהיה לי בהצלחה:wink:

תודה!

פורסם

יצא לי להשתמש בחומר הזה של טרטל. הMagic Color הוא מוצר ותיק מאוד של טרטל, והוא בשום פנים לא פוליש אלא ווקס בגוון הרכב שכביכול עוזר לטשטש שריטות ופגמים בצבע ע"י מילוי שלהם. הוא מגיע עם סטיק של צבע מוצק שאמור לעזור למקרים קצת יותר קשים של שריטות עמוקות מעט יותר.

 

נזק לצבע לא גרמת, לדעתי האכזבה שלך נובעת משימוש לא נכון בווקס (או יותר נכון, הכנה לא נכונה של הרכב) ומהעובדה שהווקס הזה הוא לא מהמוצלחים שיש בחנויות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
יצא לי להשתמש בחומר הזה של טרטל. הMagic Color הוא מוצר ותיק מאוד של טרטל, והוא בשום פנים לא פוליש אלא ווקס בגוון הרכב שכביכול עוזר לטשטש שריטות ופגמים בצבע ע"י מילוי שלהם. הוא מגיע עם סטיק של צבע מוצק שאמור לעזור למקרים קצת יותר קשים של שריטות עמוקות מעט יותר.

 

נזק לצבע לא גרמת, לדעתי האכזבה שלך נובעת משימוש לא נכון בווקס (או יותר נכון, הכנה לא נכונה של הרכב) ומהעובדה שהווקס הזה הוא לא מהמוצלחים שיש בחנויות.

 

נכון מאוד שהוא ותיק אבל אתה רואה שלא בדיוק אוהבים אותו ובקושי

יודעים להחליט אם זה וקס או פוליש,מה שנראה ומתגלה כווקס+פוליש,

הסטיק לא משהו.

 

לגבי הנזק מקווה שלא נגרם מה גם שאני לא רואה משהו הנראה לעין.

 

לגבי השימוש עשיתי הכל לפי ההוראות מהתחלה ועד הסוף כולל הכנת הרכב

מה שלקח לי חמש שעות בעבודה יסודית מאוד,בקיצור החומר הזה לא משהו

לדעתי, ההבדל בין לפני ואחרי לא היה ממש מורגש.

פורסם

חבל שלא השתמשת בטרטל הכחול(לצבע מטאלי),אני דווקא מאוד מרוצה ממנו,הוא עושה אחלה ברק !!!!!!!הצבע נהיה כמו חדש ,אפילו מוריד שריטות לא עמוקות.ממליץ בחום!!!!!

פורסם

כמו שכבר ציינתיי נזק לא יכולת לגרום, באשר לברק רכב שעובר טיפול בווקס פעם ראשונה אחרי הרבה שנים לא יבריק במיוחד

משום שנצבע ספג משקעים.

תעשה טיפול בפלסטלינה + פוליש במידת הצורך, וקס כמה פעמים ואז תקבל את הברק המבוקש .

Peugeot 208GTI

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...