Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שחכתי לציין משהו שנראה לי חשוב.

בקונקטור של ה2 חוטים אדום והשחור

כשנגעתי בשני הצדדים המנורה נדלקה.

נדלקה גם באדום וגם בשחור.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עידכון ותיקון קטן.

 

המנורה נדלקת בנגיעה בחוט השחור בקונקטור הראשי.

ברגע שאני מחבר את הקונקטור לקונקטור של המפוח גם החוט האדום + שחור מדליקים את המנורה.

 

שמר ניסיתי מה שאמרת לבדוק מינוסים, בקשר לזה המנורה לא נדלקה בשום חוט.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

נראה לי שהמפוח סיים את חייו אצלי.

יש לכם מושג מאיזה רכבים אני יכול למצוא מפוח לרכב שלי?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם
בחיים אל תחבר את המאוורר ישירות למקור מתח ללא פיוז הגנה.

למה? בדיקה של כמה שניות לא תעשה נזק, בהנחה שאתה עושה חיבור שניתן לנתקו תוך שנייה במקרה קצר.

 

נראה לי שהמפוח סיים את חייו אצלי.

יש לכם מושג מאיזה רכבים אני יכול למצוא מפוח לרכב שלי?

 

על פי מה החלטת?

 

איך אני יודע לאיזה כיוון אמור המפוח להסתובב?

 

למיטב זכרוני, יש חץ על הפלסטיק של המפוח, ובכל מקרה, הוא אמר להסתובב נגד הכיוון אליו מכוונות הצלעות של הכנפיים.

פורסם

על פי מה החלטתי?

ניסיתי לחבר לו שוב פעם + - והמפוח לא עובד.

 

הייתי היום בפירוקיות באיזור שלי חיברנו 3 מפוחים אחרים ועדיין הם לא נדלקו.

 

הבנאדם שחיבר לי את המפוח לרכב אמר שיש לי שם פלוס קבוע בקונקטור הקטן ושזה לא צריך להיות ככה.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

אחרי נסיעה ראשונה בלילה שמתי לב שגם האורות בכל הפאנל של המזגן בדש בורד לא עובדים.

אין לי פיוז שרוף מתחת להגה.

יכול להיותמשהו בתא המנוע?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

או קיי אז ככה יש פתרון אחרי כמה חודשיים שלא היה לי זמם להתעסק עם זה.

 

המפוח עובד ולא נשרף.

הנגד מהירויות או משהו כזה שנמצא באיזור המפוח נשרף.

סיבות:

1. היה טונה לכלוך בתוך המפוח, והוא גם שאב איזה פלסטיק שגרם לו להתקע.

2. בגלל שהמפחו נתקע - הנגד מהירויות נשרף.

הוחלף פיוז הנגד מהירויות ועכשיו הכל עובד ותקין

 

100 שקל עבודה :)

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב


×
×
  • תוכן חדש...