Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מתכוון למפוח הפנימי שנמצא מתחת לתא הכפפות. ולא למאורר שנמצא בתא המנוע.

שמה יש לי קונקטור עם כמה וכמה חוטים.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

אה נו שלום באמת:)

התקע חמש פינים זה הנגד מהירות, למפוח עצמו ישנו גם תקע שני פינים, אבל כאן אולי כדאי לבדוק פיוזים קודם כל.

במקרה הכי גרוע תפרק את המפוח ותחבר ישר למצבר.

פורסם

את הפיוזים בדקתי ולא מצאתי משהו שרוף.

 

אני אבדוק מחר עם נורת ביקורת אולי אני אמצא משהו שרוף, זה אמור להיות מתחת להגה?

 

איך אני מפרק את המפוח? אני אשמח לעזרה.

 

מצטער על אי הדיוק.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

שמר תודה על העזרה, אני אבדוק את זה.

 

בקשר לתקע של ה5 פינים אני יודע על מה מדובר.

 

תקע 2 פינים איפה אני מוצא אותו?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

5 ס"מ ממנו. חפש בסביבה תקע שחור אליו נכנסים 2 חוטים עבים (4 מ"מ). הוא יוצא במשיכה. רוב הסיכויים שהבעייה בתקע החום. כווץ אותם חזרה עם מברג דק ואתה מסודר לשנתיים.

פורסם

מצאתי את הכבל בעל 2 הפינים , העברתי אליו חשמל ישירות מהמצבר והמפוח נכנס לפעולה.

בקשר לקונקטור שמתפחם, לא ראיתי שום דבר שכזה שם.

 

אני מחר יסדר את הנורת ביקורת ואבדוק האם מגיע זרם למפוח לקונקטור הקטן + הגדול ואני אעדכן מחר.

תודה בינתיים.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

הנושא הזה לא היה בעייחתי אצלי בחיים.

כל תנועה סיבובית לכפתור שינתה את המהירות ולא היו לו חיים משל עצמו.

 

נקווה שזה רק החשמל ובעיה בקונקטור, מחר ננקע את זה וטב עם מסיר חלודה או משהו שכזה.

 

אבל נבדוק גם את זה.

שמר בקשר לתאורה שרשמת שם מאיפה אני משיג את הנורות האלו?

איך הן נראות שאני ידע?

דגם משהו?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

טוב אז ככה החשמל מגיע לקונקטור של ה2 חוטים + לקונקטור של ה5 חוטים.

 

ניסיתי לפרק את הקונסולה של המזגן , הורדתי את הכיסוי הראשי. ולא הצלחתי לפרק את הפלטה של המזגן.

 

ככה או ככה חשמל מגיע ועובר דברים החוטים, הפיוזים תקינים, מה יכולה להיות הבעיה?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

לדעתי המנוע תפוס, למרות שייתכן טרנזיסטור הספק דפוק בנגד המהירויות.

אין שום צורך לפרק את הקונסולה של המזגן. תוציא את כיסוי הלבד מלמטה (יוצא במשיכה של שלושת הקליפסים למטה + שני ברגים), ותתכופף.

מסביב למנוע יש שלושה ברגי טורקס T20. נתק את הקונקטור החום והוצא את המנוע במשיכה כלפי מטה. עשה זאת כאשר הסוויץ' סגור, כדי שאם משהו תופס את המאוורר (סיכוי קלוש בלבד שהוא עדיין תקין) והוא ישתחרר, שלא יקפוץ לך על היד וינשך לך את האצבעות.

 

אחרי שפירקת, אם המנוע באמת לא עובד, קח אותו איתך וחפש מנוע זהה או כזה של ברלינגו (חשוב לקחת דוגמא, כדי לוודא שכיוון הסיבוב של המאוורר זהה. בזמנו לקחתי של ברלינגו עבור הקסנטיה, וכיוון הסיבוב היה הפוך למרות המידות הזהות :shock:).

פורסם

שמר כשחיברתי למנוע פלוס ומינוס ישירות מהמצבר המאוור עבד והוציא רוח.

 

משהו פה לא מסתדר לי.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

רגע.

האם בדקת רק עם מנורת ביקורת? אם כך, לא בדקת את המינוס. חבר את המנורה למקור מתח ואת צידה השני לחוט השחור.


×
×
  • תוכן חדש...