Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שאת ממשיכה בהשקעה עלי לציין מספר דברים

התקלות שאותן ציינת אינן אופייניות לרכב מסוג זה ,ולכן אנא צייני כמה קילומטרים במד הנסועה 200k+?

סליל חימום נוזל בסוזוקי מעיד על שימוש לא תקין בנוזל קירור (בראדיאטור) ויתכן כי המערכת כולה נגועה בקורוזיה

יתכן כי הרכב רתח בעבר(או מתחמם כעת) וישנן דליפות קומפרסיה או איבוד נוזל קירור בדקי זאת במוסך מורשה המתמחה בדגם!

אופן התיקון מעיד על אחזקת שבר(מתקנים רק כאשר הרכב נתקע) או סוחר ,כל הסיפור אינו מריח טוב

היכן הרכב בילה בעברו ,בשבילים או בכביש ?

חסרים פרטים

בהערכה זהירה מאוד אני צופה הוצאה של 10000 שח בשנה הקרובה

פורסם
שלום לכולם,

1. מנוע- נקישות יתר, צילצולים.

2. רדיאטור חימום- הלך וצריך להחליף וכמובן שאני קופאת מקור בלעדיו.

3. מערכת דלק והצתה- יש צורך להחליף את חיישן החמצן.

4. מערכת פליטה ויניקה- רעש יתר

5. מתלה קידמי- החלפת בוקסות

6. בולמי זעזועים קידמיים- להחליף!

7. בלם חניה- בלימה לקויה

8. תיבת הילוכים אוטומט- החלפה לקוייה של התומכים- תושבת גיר.

 

תודה:smile:

על פניו נראה בלאי ושחיקה טבעית לרכב בן 8, כמה קילומטרא'ז הוא עבר ואיזה יד את?

לגבי המנוע, נשמע כמו כיסוי של המכון בדיקה וירשמו את זה על קל רכב, בדקי מתי עבר טיפול לאחרונה והאם צריך פלאשינג, שאולי יעורר את חיישן החמצן שמסמן תקלה.

לגבי מערכת הפליטה (האגזוז) גשי למכון אגזוזים בדקי האם יש סדק קטן בדוד או יש צורך להחליף, החלפה תעלה 400 שקל.

לגבי בוקסות ומתלים קידמיים גשי למוסך ותבררי האם זה חיוני כרגע או יש שחיקה טבעית, אם באמת הבולמים נוזלים וגמורים, יחד עם בוקסות וזוג בולמים זה יגיע ל 1000 שקל.

לגבי בלם החנייה אין מה לדאוג, אולי למתוח את הכבל, זה יעשו חינם במסגרת הטיפול.

לןגבי הגיר קשה לדעת, אך אם יש מכה קטנה בכל העברה לרוב זה באמת תושבת שתעלה גם 400 שקל כולל עבודה, ואם צריך להחליף שמן גיר ופילטר זה עוד 400 שקלים.

עד כה ההוצאות כולל טיפול שמנים פלאגים פילטרים פלאשינג ומה שציינתי יעלו בערך 2500 שקל כולל עבודה.

לגבי רדיאטור פנימי של חימום זאת בעיה מורכבת ויש צורך לפרק דש בורד וזה תיקון מאוד יקר, מקווה שהורדת הרבה מהמחיר בשביל זה.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

השאלה שלי היא,

למה לקנות רכב במצב בלאי?

לחפש עוד קצת..ועוד קצת.

ולמצוא משו במצב טוב יותר?

למה להשקיע כסף רב ביישור קו ולא להשקיע את הכסף באוטו שלא תצטרכי להשקיע בו הרבה.

אני לא נוסע שאני לא בפוקוס

0-100 12.5'

Ford Focus HatchBack 02' 1.6

Nissan Sunny 93' 1600cc R.I.P

פורסם

רדיאטור חימום זה 1500 שקל כולל עבודה,צריך לפרק את כל פנים הרכב,לוח שעונים,כל הפלסטיקה וכו' בשביל להגיע עליו ולכן העבודה ייקרה, וצריכה להיעשות ע"י חשמלאי

פורסם
לפני שאת ממשיכה בהשקעה עלי לציין מספר דברים

התקלות שאותן ציינת אינן אופייניות לרכב מסוג זה ,ולכן אנא צייני כמה קילומטרים במד הנסועה 200k+?

סליל חימום נוזל בסוזוקי מעיד על שימוש לא תקין בנוזל קירור (בראדיאטור) ויתכן כי המערכת כולה נגועה בקורוזיה

יתכן כי הרכב רתח בעבר(או מתחמם כעת) וישנן דליפות קומפרסיה או איבוד נוזל קירור בדקי זאת במוסך מורשה המתמחה בדגם!

אופן התיקון מעיד על אחזקת שבר(מתקנים רק כאשר הרכב נתקע) או סוחר ,כל הסיפור אינו מריח טוב

היכן הרכב בילה בעברו ,בשבילים או בכביש ?

חסרים פרטים

בהערכה זהירה מאוד אני צופה הוצאה של 10000 שח בשנה הקרובה

 

 

טוב בהחלט הלחצת!

הקילומטרז' עומד על 134.000

לאחר בירורים רבים אמרו לי שהגיוני שלרכב שנמצא על הכביש 8 שנים יהיו בעיות מסוג זה.

הרכב קיבל בבדיקה ציון של 87 והוא נוסע דיי טוב.

הרכב היה רק בבעלות פרטית אך אינני יכולה לדעת אם בילה בשטח( לפי איך שהוא נראה אני לא חושבת שהוא ראה הרים בחייו)

האם תיקון הרדיאטור יפתור את כל הבעיות שכתבת עליהן?

פורסם
השאלה שלי היא,

למה לקנות רכב במצב בלאי?

לחפש עוד קצת..ועוד קצת.

ולמצוא משו במצב טוב יותר?

למה להשקיע כסף רב ביישור קו ולא להשקיע את הכסף באוטו שלא תצטרכי להשקיע בו הרבה.

 

 

אם תעשה תחקיר קטן תראה שקשה מאוד מאוד להשיג את הרכב שקניתי , מעבר לזה היום אין מישהו שמוכר סוזוקי איגניס במחיר מחירון( אלא אך ורק מעל).

גם אני חשבתי כך בהתחלה אבל לאחר בדיקה מקיפה, וחיפוש של מעל חצי שנה אחרי הרכב הזה בדיוק והורדה של 2500 ש"ח הגעתי למסקנה ששווה לי לתקן את הדברים הקטנים (שלפי התייעצות נאמר לי שאני יכולה להמשיך ולנסוע ברכב כרגיל גם בלי לתקנם).

פורסם
על פניו נראה בלאי ושחיקה טבעית לרכב בן 8, כמה קילומטרא'ז הוא עבר ואיזה יד את?

לגבי המנוע, נשמע כמו כיסוי של המכון בדיקה וירשמו את זה על קל רכב, בדקי מתי עבר טיפול לאחרונה והאם צריך פלאשינג, שאולי יעורר את חיישן החמצן שמסמן תקלה.

לגבי מערכת הפליטה (האגזוז) גשי למכון אגזוזים בדקי האם יש סדק קטן בדוד או יש צורך להחליף, החלפה תעלה 400 שקל.

לגבי בוקסות ומתלים קידמיים גשי למוסך ותבררי האם זה חיוני כרגע או יש שחיקה טבעית, אם באמת הבולמים נוזלים וגמורים, יחד עם בוקסות וזוג בולמים זה יגיע ל 1000 שקל.

לגבי בלם החנייה אין מה לדאוג, אולי למתוח את הכבל, זה יעשו חינם במסגרת הטיפול.

לןגבי הגיר קשה לדעת, אך אם יש מכה קטנה בכל העברה לרוב זה באמת תושבת שתעלה גם 400 שקל כולל עבודה, ואם צריך להחליף שמן גיר ופילטר זה עוד 400 שקלים.

עד כה ההוצאות כולל טיפול שמנים פלאגים פילטרים פלאשינג ומה שציינתי יעלו בערך 2500 שקל כולל עבודה.

לגבי רדיאטור פנימי של חימום זאת בעיה מורכבת ויש צורך לפרק דש בורד וזה תיקון מאוד יקר, מקווה שהורדת הרבה מהמחיר בשביל זה.

 

 

קילומטראז'- 134 אני יד 4 .

×
×
  • תוכן חדש...