Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

קניתי אתמול סוזוקי איגניס שנת 2001 קניתי אותה עם "קצת " בעיות ורציתי לשמוע מהמומחים שבינכם עד כמה טעיתי בקנייה אם בכלל.

1. מנוע- נקישות יתר, צילצולים.

2. רדיאטור חימום- הלך וצריך להחליף וכמובן שאני קופאת מקור בלעדיו.

3. מערכת דלק והצתה- יש צורך להחליף את חיישן החמצן.

4. מערכת פליטה ויניקה- רעש יתר

5. מתלה קידמי- החלפת בוקסות

6. בולמי זעזועים קידמיים- להחליף!

7. בלם חניה- בלימה לקויה

8. תיבת הילוכים אוטומט- החלפה לקוייה של התומכים- תושבת גיר.

 

בקיצור אין לי שמץ של מושג מה כל זה אומר ואני מקווה שהנזק לא יעבור את ה- 2000 ש"ח הוצאה... משום מה נראה לי שאני תמימה מידי.

אשמח להערכת מחיר משוערת שתרגיע או לצערי תלחיץ! כך או כך אני חייבת לדעת מה קניתי.

תודה:smile:

פורסם

זה סוג השרשורים שכדאי לפתוח לפני קניה, ובפורום המתאים.

 

בכל מקרה, אין מה לדאוג. המילים המפחידות האלה זה בעיקר כסת"ח רגיל של מכון בדיקה,

המתאר בלאי טבעי במכלולים רבים ברכב. ניתן להחליף אותם בהדרגה ובתוך מספר חודשים

יש סיכוי טוב שיהיה לך אחלה אוטו.

 

לגבי המחיר, 2000 זה לא מציאותי, ההוצאות תהיינה גבוהות יותר.

 

תתחדשי וסעי בזהירות.

פורסם
1. מנוע- נקישות יתר, צילצולים.

2. רדיאטור חימום- הלך וצריך להחליף וכמובן שאני קופאת מקור בלעדיו.

3. מערכת דלק והצתה- יש צורך להחליף את חיישן החמצן.

4. מערכת פליטה ויניקה- רעש יתר

5. מתלה קידמי- החלפת בוקסות

6. בולמי זעזועים קידמיים- להחליף!

7. בלם חניה- בלימה לקויה

8. תיבת הילוכים אוטומט- החלפה לקוייה של התומכים- תושבת גיר.

 

תודה:smile:

 

אז ככה:

 

1. לא נוגעים

2. הרדיאטור עצמו בסביבות 450 ש"ח

3.חיישן הצתה סביבות 600 ש"ח ,משתנה מרכב לרכב

4.לא נוגעים

5.לא יקר

6.בערך 800 ,תלוי בפירמה ותלוי במוסך

7.צריך לראות מה הבעיה בדיוק

8.התושבת לא יקרה,סביבות 300 ש"ח ,השאלה אם יש צורך בשיפוץ גיר.

 

לרוב,את תשלמי יקר רק בגלל העבודה ולא בגלל החלקים,ונראה לי שתעברי את ה 2000 ש"ח בשקט.

לא נורא,יש תשלומים :-D

 

תתחדשי וסעי בזהירות.

פורסם

אז ככה:

 

1. לא נוגעים

2. הרדיאטור עצמו בסביבות 450 ש"ח

3.חיישן הצתה סביבות 600 ש"ח ,משתנה מרכב לרכב

4.לא נוגעים

5.לא יקר

6.בערך 800 ,תלוי בפירמה ותלוי במוסך

7.צריך לראות מה הבעיה בדיוק

8.התושבת לא יקרה,סביבות 300 ש"ח ,השאלה אם יש צורך בשיפוץ גיר.

 

 

1. אמרו לי רק לשים תוסף, האם זה נכון?

2. בדקתי אתמול בשני מוסכים אחד אמר שרק הרדיאטור יעלה לי 1500 ש"ח (ועוד חלופי) והעבודה עוד 800 , מוסך אחר אמר לי 1500 כל הסיפור. 450 ש"ח- ממש הפתעה.

8. כתבו לי בבדיקה- תיבת הילוכים אוטומטית= החלף תומכים, החלפה לקויה.

 

כנראה שאערוך סקר שוק קטן בימים הקרובים בשביל לראות איפה הכי כדאי והכי משתלם כספית.

 

תודה רבה!!!

פורסם

בסך הכל כל התקלות שציינת אפשר לתקן, תמורת סכום כזה או אחר, ורובן לא ממש ממש יקרות.

אם אלו התקלות היחידות שיש ברכב, המצב לא כל כך גרוע.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

 

 

1. אמרו לי רק לשים תוסף, האם זה נכון?

2. בדקתי אתמול בשני מוסכים אחד אמר שרק הרדיאטור יעלה לי 1500 ש"ח (ועוד חלופי) והעבודה עוד 800 , מוסך אחר אמר לי 1500 כל הסיפור. 450 ש"ח- ממש הפתעה.

8. כתבו לי בבדיקה- תיבת הילוכים אוטומטית= החלף תומכים, החלפה לקויה.

 

כנראה שאערוך סקר שוק קטן בימים הקרובים בשביל לראות איפה הכי כדאי והכי משתלם כספית.

 

תודה רבה!!!

 

 

1. אפשר לנסות,לפעמים עוזר. יכול להיות שכיון שסתומים הוא הפיתרון

2. מוסכים מורשים? מוסכים כלליים ?

8. החלפה לקויה יכולה להתבטא בדפיקות בזמן החלפה ועד להחלקה. זה מאד כללי ונשמע כמו כסת"ח של המכון.

את החלפת התומכים צריך לעשות,את החלפת ההילוכים צריך לבדוק יותר לעומק.

פורסם
1. אפשר לנסות,לפעמים עוזר. יכול להיות שכיון שסתומים הוא הפיתרון

2. מוסכים מורשים? מוסכים כלליים ?

8. החלפה לקויה יכולה להתבטא בדפיקות בזמן החלפה ועד להחלקה. זה מאד כללי ונשמע כמו כסת"ח של המכון.

את החלפת התומכים צריך לעשות,את החלפת ההילוכים צריך לבדוק יותר לעומק.

 

 

זהו ששני המוסכים כלל לא מורשים.

שאלה:

האם יש בעיות מהמכלול שציינתי שרצוי לתקנם באופן דחוף /מיידי או שבעיקרון אני יכולה לנסוע ברכב ולתקן כל פעם משהו אחר ?

 

תודה.

פורסם

את רדיאטור החימום תצטרכי להחליף בהקדם, משום שנזילה ממנו תוביל אותך למצב שאין לך נוזל קירור במנוע...

 

אלא אם עושים "מעקף" ואז הוא מנותק תמידית ואז... יהיה לך קר מאוד בתוך האוטו (מניסיון).

 

כל השאר לא נשמע בהול, חלק מזה ככל הנראה כסת"ח של מכוני בדיקה.

 

הכי טוב לגשת למקום שאת סומכת עליו עם בנאדם בעל ידע כלשהו במכונאות בסיסית,

 

מוסכניקים אוהבים לבלשט נשים (סורי על השוביניסטיות, אבל זה המצב) ולהוציא מהן הרבה כסף.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
את רדיאטור החימום תצטרכי להחליף בהקדם, משום שנזילה ממנו תוביל אותך למצב שאין לך נוזל קירור במנוע...

 

אלא אם עושים "מעקף" ואז הוא מנותק תמידית ואז... יהיה לך קר מאוד בתוך האוטו (מניסיון).

 

כל השאר לא נשמע בהול, חלק מזה ככל הנראה כסת"ח של מכוני בדיקה.

 

הכי טוב לגשת למקום שאת סומכת עליו עם בנאדם בעל ידע כלשהו במכונאות בסיסית,

 

מוסכניקים אוהבים לבלשט נשים (סורי על השוביניסטיות, אבל זה המצב) ולהוציא מהן הרבה כסף.

 

 

לדעתי מדובר בהחלט בנזילה מאחר ומישהו ניתק אותו ( וכמובן שהבעלים הקודמים של הרכב "לא ידעו מזה כלום",כי הרי חם לגברים גם בחורף אז הם לא צריכים חימום :wink: )

ולגבי העצה, אתה בהחלט צודק מוסכניקים חושבים שכל הבחורות הן מסכנות ותמימות (לא הבחורה הזו:-)) אל תדאג נראה לי שאני יכולה לכתוב כבר תזה לגביי הרכב שלי מכל המחקרים שערכתי עליו.

 

תודה על המידע השוביניסטי :wink:

×
×
  • תוכן חדש...