אז ככה:
1. לא נוגעים
2. הרדיאטור עצמו בסביבות 450 ש"ח
3.חיישן הצתה סביבות 600 ש"ח ,משתנה מרכב לרכב
4.לא נוגעים
5.לא יקר
6.בערך 800 ,תלוי בפירמה ותלוי במוסך
7.צריך לראות מה הבעיה בדיוק
8.התושבת לא יקרה,סביבות 300 ש"ח ,השאלה אם יש צורך בשיפוץ גיר.
1. אמרו לי רק לשים תוסף, האם זה נכון?
2. בדקתי אתמול בשני מוסכים אחד אמר שרק הרדיאטור יעלה לי 1500 ש"ח (ועוד חלופי) והעבודה עוד 800 , מוסך אחר אמר לי 1500 כל הסיפור. 450 ש"ח- ממש הפתעה.
8. כתבו לי בבדיקה- תיבת הילוכים אוטומטית= החלף תומכים, החלפה לקויה.
כנראה שאערוך סקר שוק קטן בימים הקרובים בשביל לראות איפה הכי כדאי והכי משתלם כספית.
תודה רבה!!!