Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום !

אז כן, גם אנחנו הגענו לגיל שאפשר להתחיל, הראשון מה"חבורה" שמתחתן.

בגלל שאני כזה נחמד, לקחתי על עצמי לארגן לו את מסיבת הרווקים, אממה, אין לי שום מושג איך ואיפה כי זו מסיבת הרווקים הראשונה שאשתתף בה.

אני בטוח שחברי פורום רבים כבר השתתפו/אירגנו/עזרו/שמעו על מסיבות רווקים ויודעים יותר טוב ממני.

מה שכן ידוע, זה שאנחנו רוצים וילה ללילה באיזור הצפון ל-13 חבר'ה בערך. מפה והלאה זה לוטה באפלה.

כבר התחלתי לחפש וילות אבל יש כל כך הרבה ואני צריך המלצות.

אה כן... וכשכבר כולם מגיעים לוילה... מה עושים אז ? :wink:

אשמח ואודה על כל רעיון, עצה ועזרה בנושא.

 

תודה מראש !

פורסם

המצרכים ל 13 איש:

 

* 1 בית ריק

 

* 2 חשפניות

 

* 1 מערכת סטריאו עם שירים מקפיצים

 

* 4 שישיות בירה

 

* 4 בקבוקי אלכוהול לטעמכם

 

* 1 ספריי קצפת

 

 

הוראות הכנה:

 

מערבבים הכל, ושמים קצפת למעלה

 

לא לשכוח לצלם.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אם לסכם את הניסיון שלי בארגון מסיבת רווקים -

 

א. צמצם. מינימום אנשים=מקסימום הנאה, גם אם כל אחד יצטרך להשקיע עוד 100 ש"ח באירוע.

ב. לארגן הרבה אנשים זה כאב ראש.

ג. בלי חשפנית זה פחות כיף. אל תשאל את החתן, פשוט תזמין.

ד. דאג להשקות את כולם לפני שהחשפנית מגיעה. ואל תצלם.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה על התשובות. הבנתי את החלק של הצמצום, האלכוהול וההיא שמתפשטת...

אבל אין מישהו שיש לו נסיון עם וילות ויכול להמליץ על אחת ?

פורסם

למה לך וילה ? לא צריך יותר מסלון

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מהניסיון שלי, יש וילות מדהימות להשכרה בקיסריה , אבל מדובר כאן בהרבה יותר כסף מ100 ש"ח לאדם, השכרה של וילה ללילה נאה בין 1500 ל3000 ללילה , חשפניות מ500-1500 שתיה-כאן זה תלוי בקיבולת של החבר'ה ובכמות האנשים,

אוכל-כנ"ל , מוזיקה לא לשכוח ושאר ירקות..

זו האופציה היקרה יש גם יותר זולות כמו שפירטו לעיל ויש גם את האופציה של לארגן ערב באחד הפאבים לחשפניות באזור הבורסה בר"ג

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

פורסם

מלכתחילה לא חשבנו שיעלה 100 שקל לאיש. אני פשוט לא רוצה לעבור את ה-400 שקל לבנאדם כשזה כולל הכל כבר.

לינה, שתיה, אוכל, חשפנית וכו'. האם זה נראה לכם סכום ריאלי בוילה לא בקיסריה ?

פורסם

תלוי כמה אנשים, אם זה מעל 10איש וילה בקיסריה תכנס לתקציב כולל הכל (שוב, תלוי מה זה הכל :) )

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

פורסם

עזוב שטויות...תהיה שונה מכולם...

ערב טאקי וסודוקו.. ופטל זורם כמים.

 

לעניינך.. אני לא צפוני אבל אם תחליטו לערוק לאיזור המרכז.. בראשון יש את אלכסנדר ספא.

כנס לאתר ותבין.

http://www.10spa.com/

פורסם
מה שלא תעשה, כמארגן יש לך אחריות על כך שמצלמה לא תכנס למתחם הזה. התוצאות עלולות להיות הרסניות לא פחות מתוצאות הצילומים של וענונו.

 

אני דווקא חושב שמצלמה ותמונות משם יכולות להיות זכרון מצחיק... אלא אם עושים שם דברים שלא כדאי שאחרים ידעו.

 

לעניינך.. אני לא צפוני אבל אם תחליטו לערוק לאיזור המרכז.. בראשון יש את אלכסנדר ספא.

כנס לאתר ותבין.

http://www.10spa.com/

 

אנחנו גם לא צפוניים, אנחנו מהמרכז וחלק מהחוויה זה להתרחק צפונה.

פורסם

עדיין לא הבנתי מה הקטע של וילה ועוד לישון שם ? לאף אחד אין דירה ריקה ביום מסויים ולמה לא לשכור חדר במלון בעיר ?

 

אם האנשים פה מלחיצים אותך לגבי המצלמה אז פשוט תקרא לי, אני אצלם עם DV ולא תראו אותי יותר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

:-D

רוב החבר'ה בני 25... ועדיין גרים בבית. חוץ מזה אף אחד לא ינדב את הבית שלו לחבורה של 12-13 צעירים שיכורים שישנו שם. ובלי שום קשר זה חלק מהחוויה והאווירה.

חשבנו על חדר במלון אבל זה יותר מגביל מאשר וילה מבודדת איפשהו.

פורסם

מה מגביל במלון ? (לא פעם יצא לי להיות במלון במסיבת רווקים)

 

ולמה לישון שם ? מה הקטע ?

החשפניות לא ישנו שם , אלא אם כן תשלמו להן בריבוע

 

 

טוב אני רואה שאתה בעייתי

אני מוכן לבא ולהיות גם הבמאי בנוסף לצלם.

:lol:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...