Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אם אתם בקטע של "מסיבה"

אז אפשר להתארגן על מבנה נטוש בשטח

להביא גנרטנור

מערכת

אוכל

חשפניות (אם יסכימו להגיע בגלל שזה באמצע השדה).

זה יהיה הכי זול, לדעתי גם הכי כיף.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

התחתנתי לפני חודשים אתה מוזמן לפנות בפרטי.

 

בגדול אתה הולך להוציא הרבה כסף בלי הרבה הנאה.

 

מועדוני החשפניות נועדו לערבים כאלה, מועדון הפוסי קאט בת"א יכול לספק את הסחורה.

 

גם מועדון הדאנג'ן הוא פתרון לא רע לאוהבי הסאדו.

 

העצה לגבי המצלמות והפלאפונים היא חיונית להנאה כפי שצינו, עדיף שאנשים לא לחוצים.

 

שכירת מקום תעלה די הרבה כסף, וחבל, אומנם מזג האויר לא לטובתך אז יאכטה או טבע לא באים בחשבון.

 

תבדוק עם שאר החברה מה בראש שלהם להוציא לפני שאתה עובד קשה.

 

ואני יכול להגיד לך שחבורת גברים שיכורים שמחשחקים paintball זה מאוד נחמד

 

אל תשכחו את עניין התחבורה, לא כדאי ששיכור ינהג

 

בהצלחה

מי שנוסע על

ביודיזל

 

לא משתולל כל פעם שמחירי הדלק משתנים

פורסם

תודה לכולם על התשובות.

אור, בטבע זה קצת בעייתי כי אתה לא יכול לדעת מה יהיה מזג האוויר ואם ירד גשם באותו יום או שהכל יהיה בוץ וכו'.

קצת מבאס לבוא למבנה נטוש כזה בלי אופציה לצאת החוצה ממנו.

 

דאנג'ן לא בא בחשבון והפוסיקט זה קצת נדוש. חשפנית זה לא העיקר פה, החבר'ה רק רוצים להתרחק קצת מחיי השגרה וממקום המגורים והעבודה. וילה מרוחקת, אלכוהול ובשר עושים את העבודה יופי וזה הכיוון שאני מכוון אליו.

 

ו-gsi16v, אין לנו כסף גם לשירותי בימוי וצילום בנוסף לכל... :wink:

פורסם

 

והפוסיקט זה קצת נדוש.

 

עזוב אותך נדוש או לא נדוש, אם אתם חבר'ה עם ראש טוב ואוהבים לצחוק, אז השילוב של אלכוהול וחשפניות יכול להיות אחלה FUN.

 

המסיבת רווקים שלי היתה בפוסיקט וזה היה ערב מצחיק בטירוף,נהנו מאוד,וזה בהחלט ערב שלא נשכח להרבה זמן (ואני לא מדבר על כך שחלק מהחשפניות במקום באמת מדהימות).

 

חוץ מזה, אם תעשו ערב עם חשפניות, גם אישתו לעתיד של הרווק תהנה באותו לילה..

 

:lol:

 

לגבי ערב של בשרים,אלכוהול ואוירה טובה, יכול להיות מעולה, אבל עצה חמה שלי (שעלולה לגרום לכם להתקרר)- אל תעשו את זה בוילה, זה בפירוש יגרע מהאוירה.

 

יש לי מסורת עם אחים שלי וחברים שלי שכל פעם שאני מגיע לארץ אנחנו עושים ערב כזה עם המשולש המנצח של:

 

1.חבר'ה בראש טוב.

 

2.טון וחצי בשרים ועוד חצי טון גחלים.

 

3.הרבה אלכוהול.

 

תמיד עשינו את זה בטבע (מצאנו אחלה פינה על גדת הירדן) והיה פשוט כיף בטירוף (כולל פעם אחת שעשינו את זה בחורף כולל רחצת לילית (1:00 בלילה) בירדן), ופעם אחת החלטנו לעשות את זה בצימר, לא אגיד לך שלא היה כיף, אבל היה הרבה פחות כיף מאשר בטבע.

 

על פיינטבול לא הייתי ממליץ למסיבת רווקים, כי מישהו בטעות ידפוק איזה כדור לפנים לחתן והתוצאה לא תיהיה יפה בעליל.

 

רצוי לעשות מסיבת רווקים שלא עלולה לגרום לו נזקים פיזיים, או לפחות לא לגרום לו נזקים פיזיים נראים לעין (אל תשכחו שיום-יומיים לאחר מכן יש לו לעשות צילומים וכו').

 

ובכלל טיפ חשוב!!!

 

מסיבת רווקים- לא בלילה שלפני החתונה !!!

 

תנו לחתן לישון טוב בלילה לפני החתונה,את ההתפרעויות תעשו לפחות יומיים לפני.

 

לא משנה מה תחליטו, העיקר באמא ש'כם, תעשו לו שמח !!

 

עידן

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אין מה לדבר על טבע בתקופה הנוכחית. קור אימים בלילה, מגולן ועד ערבה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

נשמע אחלה חיק הטבע ויש הרבה אופציות לשחיה אחרי זה אבל בחורף זה פשוט לא פרקטי והרבה יכול להדפק.

מספיק קצת גשם והכל בוץ. שלא לדבר על זה שלהדליק מנגל בגשם יכול להיות בעייתי משהו... :wink:

פורסם

ברוב המלונות יש סוויטות מיוחדות למסיבות רווקים שרחוקות קצת מהחדרים הקונבנציונליים.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
×
×
  • תוכן חדש...