Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זה יותר טוב מכל מסעדה שיש...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שווה לחזור בתשובה ולהיות צדיק גדול, ככה נראה גן עדן.

 

ואני הייתי בטוח שאלו 72 ה-בתולות... :roll:

 

 

:lol:

 

מזכיר לי משפט מצחיק (על תקן "אין ערבים - אין פיגועים")

 

אין בתולות - אין פיגועים :wink:

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
שווה לחזור בתשובה ולהיות צדיק גדול, ככה נראה גן עדן.

 

ואני הייתי בטוח שאלו 72 ה-בתולות... :roll:

 

 

:lol:

 

מזכיר לי משפט מצחיק (על תקן "אין ערבים - אין פיגועים")

 

אין בתולות - אין פיגועים :wink:

 

הראל.

 

וכולנו תורמים למאמץ המלחמתי, הא? :wink:

פורסם
שווה לחזור בתשובה ולהיות צדיק גדול, ככה נראה גן עדן.

 

ואני הייתי בטוח שאלו 72 ה-בתולות... :roll:

 

 

:lol:

 

מזכיר לי משפט מצחיק (על תקן "אין ערבים - אין פיגועים")

 

אין בתולות - אין פיגועים :wink:

 

הראל.

 

וכולנו תורמים למאמץ המלחמתי, הא? :wink:

 

:lol:

פורסם
:yum:

 

this definitely calls for a

"oii blia !"

 

 

ואגב, היית צריך לפרסם את זה באופ-טופיק

 

לא נראה לי שמישהו הבין אבל...

 

יותר נכון: "vo blya"

 

אם כבר אז:

"Ebat vo shmari"

 

Yo ba Na B Rot

 

נתחיל מזה שזה yobanii v rot

 

ונמשיך בזה :

kuda ebat'? vo shmari ?!

 

למה כולם התחילו לדבר רוסית?? :shock:

תרגמו גם לנו המרוקאים,התימנים... זה לא פייר!

פורסם
52 הבתולות. :lol:

 

היו בהתחלה 72... אבל אני עובד לאט... :roll:

הראל.

 

מעניק לכל אחת את תשומת הלב הדרושה, אה?

Піскун Святослав Михайлович

פורסם
אני הייתי לוקח את הבלונדינית עם התחתון השחור.

 

 

אז כנראה שלא בא לך על זאת שהכי למעלה מצד ימין כי אין לה..... :shock:

 

לעומת זאת אני הייתי לוקח את זאת עם החזיה השחורה!! :lol:

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם
הנה תמונה "קשה" :D

 

SUPERMAN

 

מי שלח לי את זה במייל אני לא זוכר???? :wink:

 

נקרעתי שפתחתי את התמונה הזו.

תודה לך גיא.

ואם יש לך עוד תמונות כאלה בבקשה להעביר אותן ביקורת דרכי.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

×
×
  • תוכן חדש...