Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תיאור התקלה:

 

 

יש לציין שברוב הזמן המנוע שומר על רמה קבועה של סל"ד (~750) ולא מורגשת שום בעיה. מדי פעם נפילה פתאומית של סיבובי המנוע והדממה, הנעה מחדש ו... הכל כרגיל, עד הנפילה הבאה.

 

מדובר בתקלה שחוזרת על עצמה כבר מספר שבועות רק בעת עמידה ברמזור ובעיקר כאשר ידית ההילוכים משולבת במצב D.

 

רעיונות? הצעות? האם יש קשר לטיימינג (לא בטוח מתי הוחלפה רצועה)

כמה זה יעלה?

אי אפשר לדעת פותחים ורואים!

 

מוסכניק / רופא שיניים

פורסם

תודה, 1 צינור אויר שחור הוחלף והבעיה נעלמה. מדהים!

 

בדיוק הסיבה שאני מת על הפורום הזה.

 

 

 

הסבר:

 

מחשב המנוע מחשב את כמות הדלק שצריך להזריק ביחס לכמות האויר שנשאב.

כאשר יש סדק בצינור מדווח למנוע שנכנס פחות אויר ממה שנכנס באמת משום שחלק מהאויר עוקף את החיישן ונכנס דרך הסדק.

בתגובה, מזריק המנוע פחות דלק ו... הופ קיבלת נפילת טורים.

כמה זה יעלה?

אי אפשר לדעת פותחים ורואים!

 

מוסכניק / רופא שיניים

×
×
  • תוכן חדש...