Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצטרף להמלצות על יוסי .

 

מעבר להיותו איש ישר ובעל מקצוע מעולה , הניסיון שלו ברכבים ברמה הזו הוא גדול מאוד ולכן הייתי הולך ישירות אליו.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

נכון. ולדעתי גם לא צריך לתת לכל מתקין.

 

מה שכן , יהיה המתקין אשר יהיה , הייתי בוחר במתקין שמאפשר לי להיות צמוד אליו בכל רגע של ההתקנה ולראות איך הוא מתיחס לכל פרט בשלב ההתקנה.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אכן... זה תנאי בסיסי אצלי.

אני לוקח חופש מהעבודה ( גם אם ההתקנה נמשכת יותר מיום אחד ) ונצמד למשך כל שעות ההתקנה ומלווה את המתקין.

גם מתוך עניין שלי וסקרנות ללמוד וגם מתוך "דאגה" לרכב והשגחה עליו...

אבל בעיקר החווויה של להיות שותף להתקנה...

פורסם

מנסיוני האישי וההכרות שלי עם יוסי וההיסטוריה שלו, אין באנדם שיותר מתאים ממנו לביצוע העבודה.

אתה מוזמן להתסכל באתר www.ecaudio.co.il ולהתרשם ממספר העבודות שהוא עשה.

לגבי ההמלצות שנתנו פה על CLASS A, אם כל הכבוד מישהו מוכן לתת לי לינק לעבודה אחת ברמה גבוהה שהם עשו?

רכבי יוקרה או לא, התקנות ברמה של יוסי הם לא עושים, לדעתי לא מתקרבים אפילו.

לגבי פירוק הרכבה והחזרה של כל הדברים למקום בצורה מקורית, אתה יכול לסמוך עליו בעיינים עצומות, אני בטוח שזו לא היגואר הראשונה שיוסי עובד עליה.

 

 

בהצלחה. :)

פורסם
אני לא יודע על מי אתה מדבר אבל בתור עובד שם אין אחד שלא יודע לפתוח את המערכת המסכנה של הטוארג.

בדיוק 4 שולפים מיוחדים, אני בטוח שהכוונה הייתה למשהו אחר וה"גירוש" משטח התקנות הוא נכון ואנחנו עושים את זה אבל מסיבה אחת, ביטוח, אין ללקוחות ביטוח בעולם התקנות ולאחר שבעל בית שלי כבר נתבע על ידי לקוח שנדחף להתקנה ונפצע הוא לא מוכן לקחת סיכונים יותר.

בקשר לטיב ההתקנות לא נכון להגיד שהם לא טובות או לא מקצועיים שם.

אני נמצא ואחראי בד"כ על כל נושא המולטימדיה והסאונד שם ויש השגחה על הכל.

האם חזרתם במקרה השבוע בגלל תלונה שמאז שהתקנו לכם DVD אז הסוויץ' לא תקין ? (כן אני לא יודע מה הקשר)

 

ובנושא ההתקנה לבחור שקיבל הצעה, במידה ותחליט להגיע לרדיו מילאנו להתקנה תבקש את דוד ואני ידאג לך כמה שאפשר וינסה לצ'פר במה שאפשר ותהיה בטוח שתקבל התקנה איכותית ואני לא יתן לאיזה מישהו שלא לא מבין לגעת לך ברכב.

דוד.

 

הdvd היה מותקן ברכב ורק היה צריך לתקן אותו. לגבי התקלה עם סוויץ' לא ידוע לי על זה שום דבר.

תמיר.

פורסם

האמת היא שביקשתי גם וגם....

רכיבים זה חשוב... אבל גם מתקין איכותי שיודע ומכיר את הרכב או רכבים בסגנון....

בינתיים יצרתי קשר עם יוסי שצריך לחזור אליי בהמשך.

פורסם

נאדר, פשוט פוחדים כאן שהוא ישקיע הרבה ברכיבים טובים ולא ישקיע מספיק בהתקנה.. :wink:

 

אבל מה שנכון, נכון. לגבי רכיבים הוא לא קיבל די המלצות. וההמלצות שנתקבלו, חורגות מאד מהתקציב. סט ב9K למשל, לא יותיר תקציב מספק להגברה ולסאב. כמו כן מגברי ג'נסיס ואודיסון, לא בסדרות הבסיס שלהם, אני חושב שעולים כ5-6K או יותר, והוא רוצה 4 ערוצים + מונו. אז ייתכן כי בשלב ראשון, לך על מגבר אחד. זוג ערוצים אחד יגביר את הסט הקדמי, וזוג אחד בגישור לסאב.

 

הייתי ממליץ לך, פותח הת'רד, לבוא למפגש האודיו שיתקיים ביום שבת הקרוב. להתרשם מרכיבים ומהתקנות ולגבש לאחר מכן החלטות.

פורסם

שלום

 

אני לעומת כולם, לא מגיע מתחום הסאונד בפורום אלא יותר מהכיוון הטכני.

 

וההמלצה שלי היא לגשת רק ליוסי.

 

אומנם הוא לא התקין ברכבי מערכת, אבל הוא ביצע עבודת רפדות בדלתות הרכב שלי, בצורה מדהימה ויוצאת מן הכלל.

 

יש לי רכב יבוא אישי , יחיד מסוגו בארץ, וכל רפד שניגשתי אליו (הייתי אצל כ 25 רפדים) דחה אותי על הסף מבחינת ריפוד דלתות, (הרכב במרכב קופה קלאסי).

 

הגעתי ליוסי, הוא הביט והבטיח לעשות את המקסימום, מה גם שאני פדאנט לא קטן , ודאגתי להביא את סוג העור בו רופד כל שאר הרכב.

 

מה אגיד לך, התוצאה עולה על כל הציפיות, עבודה נקייה, מסודרת והכי חשוב - רצינית בלי קיצורי דרך.

 

הדלתות יצאו מיליון דולר- ואני לא מגזים.

 

מומלץ בחום, הבחור בעל ידי זהב.

 

עמית

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
נאדר, פשוט פוחדים כאן שהוא ישקיע הרבה ברכיבים טובים ולא ישקיע מספיק בהתקנה.. :wink:

 

 

איזה עקיצה יא ולדי !

 

חח ידידי הטוב, יהיה טוב .ואגב למדתי לקח על בשרי המר .:?

 

--

 

אני מפחד שהבחור ילך למתקין בידיים ריקות וישכח את הרכיבים

פורסם

מצטרף לכל קודמי במקרה הזה להמלצה על יוסי.

 

בנוסף לכך לפותח הת'רד.

 

זה חתיכת רכב, זו חתיכת מערכת וזו צריכה להיות חתיכת התקנה.

 

אם אהבת את הפוקאל, סביר להניח שמוצרים של פוקל או הרץ או ריינבואו או ETON ינעמו לך מבחינת רמקולים.

 

מגברים הייתי הולך על AUDISON, PHASE ובאמת - מונובלוק של סאן דאון שבמחיר שהוא ניתן לחברי פורום התמורה שלו עצומה לעומת המחיר.

 

תבוא למפגש ותנסה לקבל השמעה של מערכות עם הרמקולים שציינית למעלה בנוסף אמליץ לך על הייבריד אודיו משום שיש בצליל של הרמקולים האלה משהו חדש באופי הצליל, הם לקחו קצת ממורל קצת מפוקל כשמדברים עליהם מבחינת האופי ויצא משהו מדהים.

 

בכל מקרה השאלה שנשאלת כאן היא האם היית מעוניין לעבור לסט שלושה חלקים קדמי וסאב או לסט שני חלקים קדמי + סאב

 

ממליץ לך שוב להגיע למפגש הקרוב ולשמוע כמה מערכות שלושה חלקים בכדי להתרשם - אולי יהיה כדאי לך להתאמץ ולהשקיע עוד קצת אולי אתה תעדיף סט שלושה חלקים עם חלק מהרכיבים מיד שניה בכדי להתגמש במחיר - יש המון אפשרויות.

 

לבינתיים - הייתי ממליץ לך על סט קדמי K2P של פוקל, מגבר 4 ערוצים AUDISON מסדרת LRX (אל תגביר את הסט הזה פסיבית), HU ברמה טובה של אלפיין או משהו מקביל של קלאריון, סאב - המליצו לך כאן על סאב של הרץ, אני הייתי ממליץ על ג'נסיס אודיופיל או האבוק 12 אינטש של AA או W6 של JL (שלושת הסאבים שונים באופי) על מונובלוק של סאן דאון אלא אם כן זה הג'' אל - הייתי משדך אותו גם למונובלוק של ג'יי אל.

 

נראה לי שמה שרשמתי למעלה כולל התקנה זה פחות או יותר התקציב שציינת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני חושב שאם אהבת את הפוקל - תשאר עם פוקל , לך על סט 2 חלקים מסדרה גבוהה שלהם למרות שגם ההרץ מילה יכול להתאים לך יופי. תגביר אותו עם מגבר 2 ערוצים טוב וחזק (אודיסון LRX , גנסיס פרופייל אולטרה וכו) .

סאבים הייתי הולך על זוג אודיופיל 12 , זה פשוט שילוב מושלם ותצרף להם מונובלוק של איזה מונובלוק ויש לך מערכת מעולה , נקייה שלא דורשת בניות ומשחקים.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...