Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תפנה ליוסי alpine,חבר פורום, לדעתי יש לו נסיון עם רכבי יוקרה.

אצלו גם תקבל המלצות הטובות ביותר לרכיבים,וגם על אופי ההתקנה.

אם תריץ חיפוש,לא חסר כאן מידע,תשבוחות ,תמונות של התקנות שלו.

הנה האתר

http://www.ecaudio.co.il/

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

+1 לאלברט.

 

ממליץ בחום על התקנה אצל יוסי חבר הפורום היקר, מסדנת ECA.

 

תכנס לאתר האינטרנט של הסדנה ותתרשם מעבודות שהוא ביצע. יש לו נסיון רב ברכבי פאר.

פורסם

אני ממליץ בחום רב על יוסי אלפיין את כל המערכת שלי הוא עשה לי(בניות מסובכות מפיבר גלס) אתה יכול להציץ באתר של יוסי כל הבנייות שלי ושל עוד כמה מחברי הפורום נמצאים שם. וכמובן שכולם מרוצים עד השמיים:-P

אני לא יודע איזה מערכת אתה מתכנן(בניות או להשאיר את המקור) הוא יודע לעשות את זה בצורה הטובה ביותר.

עם הייה לי רכב יוקרתי אני הייתי משאיר ליוסי את הרכב בעניים עצומות.(כמובן שגם עם הרכב שלי הונדה סיווק 2000) אני משאיר לו את המפתח ואני מרגיש שהרכב יותר מוגן אצלו, מאשר הוא חונה אלי מתחת לבית.

 

לסיכום יוסי הוא איש יקר שנותן מעל הוא מעבר על כל התקנה שהוא מוציא מהסדנה שלו.

אני לא אומר שאין עוד אנשים עם ידיים טובות, אבל באמת לא ברמה שלו, ובטח לא עם הנשמה שלו,שהוא מעניק לכל התקנה.

עם אתה לא רוצה הפתעות לאחר ההתקנה

(כמו שהמון אנשים עברו פה בפורום אצל כל מיני מתקינים, שאפילו יש להם שם טוב...:x) זה הבן אדם הנכון.

בהצלחה.

פורסם

1+

 

גם אני חושב שיוסי הוא הבן אדם המתאים לעבודות מסוג הזה.

 

לגבי הרכיבים שרשמתי תבדוק ותראה (לגבי המחירים אני לא סגור על הכל, שמעתי על אנשים שקנו במחירים הללו.)

אפשר לברר אך מאחר ואין לי ת'סכום הנ"ל לא ביררתי ברמות של הצעת מחיר קונקרטית.

 

ואני אשמח אם עוד אנשים ימליצו רכיבים רציניים ל SQ .

 

15K זה לא מעט כסף לסט קומפוננט + סאב + מגבר X2 .

 

ואגב כן שווה לרכוש שני מגברים איכותיים ולא אחד עם 6 ערוצים (לדעתי)

 

מחירי המגברים ירדו מעט במהלך כמה החודשים האחרונים ללכן שווה בדיקה.

 

מקווה שאני לא טועה.

 

בהצלחה.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

דווקא לא הייתי ממליץ לך ללכת "לגדולים" מילאנו קלאס A וכ"ו!

למה?

על השם לא שווה לשלם!

 

אני יכול להמליץ לך ( תראה הרי כלום לא בכוח לך תראה תשמע מה מציעים ותבין אם מי יש עסק)

על בחור בשם חגי נמצא ברדיו שקורי בפ"ת הוא היה בעבר עובד גם של מונטנה האגדי ושל מילאנו

המחירים הרבה יותר נוחים השירות הרבה יותר חברי ובטח ובטח שלא פחות ברמת העבודה ואף יותר!

 

פרטים נוספים בה"פ בשמחה

:roll:

פורסם

אני אומר לך את האמת על רדיו מילאנו

לפני חודש בערך הלכתי עם חבר לסדר מספר דברים בטוארג שלו

dvd,בעיה ברדיו (נתקע הדיסק) ואת המצלמת רווס.

דבר ראשון היחס, בהתחלה הלכנו רק אנחנו, ראו שני ילדים ולא התייחסו אלינו ברצינות

ולא פעם גירשו אותנו מאזור ההתקנה.אך כמובן שאבא של חבר שלי הגיע שהוא בן אדם מוכר בעולם העסקי

ישר הציעו לנו לשתות ונתנו לנו יחס טוב.

לגבי המקצועיות, אל תבנה על זה. שמעתי את המנהל בא לאחד העובדים ואומר לו ככה:" אתה יודע לפרק את המערכת בטוארג?"

וככה נתן לו לגשת לרכב שעולה חצי מליון שקל..

לגבי הdvd שעות עבדו עליו וגם עכשיו הוא לא עובד כמו שצריך והחיבורים רופפים.

מצלמת רווס לא עבדה, ישר הוציאו אותה מהטמבון וקבעו שהיא לא תקינה על סמך מראה ואמרו שכדאי להחליף אותה ואין טעם לתקן.

חשוב לציין שהם חיברו את המצלמה החדשה והבעיה עדיין הייתה קיימת. וגם שהם הצליחו לסדר אותה אז רואים בה על הפנים עכשיו. ממליץ לך בחום לחפש מתקין אחר

תמיר.

פורסם

תלך ליוסי - הוא היה מתקין בקלאס A ואין יותר רכבי יוקרה מאשר קלאס A,

רכב כזה אתה חייב מישהו שהתנסה ברכבי יוקרה, זה לא הונדה סיוויק 94 ששוברים קליפס מדביקים אותו עם דבק מהיר

זה רכב שחייבים לתת תשומת לב ללא פשרות, התקנה לא טובה תביא רעשים וקרקושים שיהפכו יגואר משובחת לסובארו מקרקשת !

פורסם

אני מכיר עוד אנשים שעבדו בקלאס A... כמו המתקין הקודם שלי .

השאלה למה לא ללכת ישירות לקלאס A למשל... ( אגב, היכן הם יושבים היום ?? )

פורסם
אני אומר לך את האמת על רדיו מילאנו

לפני חודש בערך הלכתי עם חבר לסדר מספר דברים בטוארג שלו

dvd,בעיה ברדיו (נתקע הדיסק) ואת המצלמת רווס.

דבר ראשון היחס, בהתחלה הלכנו רק אנחנו, ראו שני ילדים ולא התייחסו אלינו ברצינות

ולא פעם גירשו אותנו מאזור ההתקנה.אך כמובן שאבא של חבר שלי הגיע שהוא בן אדם מוכר בעולם העסקי

ישר הציעו לנו לשתות ונתנו לנו יחס טוב.

לגבי המקצועיות, אל תבנה על זה. שמעתי את המנהל בא לאחד העובדים ואומר לו ככה:" אתה יודע לפרק את המערכת בטוארג?"

וככה נתן לו לגשת לרכב שעולה חצי מליון שקל..

לגבי הdvd שעות עבדו עליו וגם עכשיו הוא לא עובד כמו שצריך והחיבורים רופפים.

מצלמת רווס לא עבדה, ישר הוציאו אותה מהטמבון וקבעו שהיא לא תקינה על סמך מראה ואמרו שכדאי להחליף אותה ואין טעם לתקן.

חשוב לציין שהם חיברו את המצלמה החדשה והבעיה עדיין הייתה קיימת. וגם שהם הצליחו לסדר אותה אז רואים בה על הפנים עכשיו. ממליץ לך בחום לחפש מתקין אחר

אני לא יודע על מי אתה מדבר אבל בתור עובד שם אין אחד שלא יודע לפתוח את המערכת המסכנה של הטוארג.

בדיוק 4 שולפים מיוחדים, אני בטוח שהכוונה הייתה למשהו אחר וה"גירוש" משטח התקנות הוא נכון ואנחנו עושים את זה אבל מסיבה אחת, ביטוח, אין ללקוחות ביטוח בעולם התקנות ולאחר שבעל בית שלי כבר נתבע על ידי לקוח שנדחף להתקנה ונפצע הוא לא מוכן לקחת סיכונים יותר.

בקשר לטיב ההתקנות לא נכון להגיד שהם לא טובות או לא מקצועיים שם.

אני נמצא ואחראי בד"כ על כל נושא המולטימדיה והסאונד שם ויש השגחה על הכל.

האם חזרתם במקרה השבוע בגלל תלונה שמאז שהתקנו לכם DVD אז הסוויץ' לא תקין ? (כן אני לא יודע מה הקשר)

 

ובנושא ההתקנה לבחור שקיבל הצעה, במידה ותחליט להגיע לרדיו מילאנו להתקנה תבקש את דוד ואני ידאג לך כמה שאפשר וינסה לצ'פר במה שאפשר ותהיה בטוח שתקבל התקנה איכותית ואני לא יתן לאיזה מישהו שלא לא מבין לגעת לך ברכב.

דוד.

פורסם

אך ארשה לעצמי להמליץ לך על CLASS A . הם עובדים לרוב אך ורק עם רכבי יוקרה , פורשים,טוארגים,אודי וכו'..

המחיר סביר להניח יהיה בהתאם אך שווה בדיקה.

בהצלחה.

 

אל תתפתה מרכבי היוקרה שמטיילים להם שם! בלפרק ולהרכיב פורשים על בסיס יומיומי זה לא בהכרח מתבטא במקצועיות באודיו.

 

התקנתי את המערכת הראשונה שלי (מקנטוש) בקלאס A, והם מצויינים ,בעלי ניסיון ומקצועיות רבה. יחס אדיב ומעולה.

נכנסתי עם רנו קנגו :shock: עם נזילת שמן בין כל הפורשים והרגשתי מלך .

 

אך בתמורה לכסף ששלמתי יכלתי לקבל יותר מזה אצל יוסי ALPINE. שגם אצל יוסי רמת המקצועיות באודיו ובבניות מעבר לקלאס A בהרבה רמות. וכמובן יוסי גם עבד בקלאס A הרבה שנים ועברו מתחת לידיו הרבה פורשים

 

לכן המלצתי למתקין שהתעסק עם רכבי יוקרה זה יוסי אלפיין.

----------

 

לענייננו תתרחק מפוקל אם אתה מחפש איכות, תבחר לך משהו אחר כי בתקציב הזה אתה לא תקנה בריליום שעולה חדש 10000 ש"ח וזה הסט היחד שנעים לאוזן בפוקל.

 

לגבי איטום: אפילו בפורשה או טנק או האמר אתה תצטרך איטום, לא רק מבחינת בידוד רעשים, אלה גם לאקוסטיקה ורפלקציה של סאונד בעת מגע עם פח הרכב. המלצתי אליך להשקיע לפחות קיט באלק אחד בדלתות ובגז.

פורסם

לגבי רמקולים אני הייתי ממלץ בחום על הסקאן ספיק רבוליטור.(אתה יכול לחפש את הסט מהחתימה שלי)

כל הסט צריך לעלות משהו כמו:9000K כולל משלוח ומיסים.

כמובן אתה הולך על הצעצוע הזה רק עם אתה מתכוון לעשות בניות פיבר ברכב.

וזה כי הוופר הוא 7" ויש מידרינ'ג 4" הוא חייב להיות שם (אני אישית שמעתי חצי שנה ללא מיד וזה לא נשמע הכי טוב)

וכמובן שיש את הטוויטר שהו אגם 3.5" קיצור זה חייב בניות.

יש המון סטם טובים שלא צריכים בניות וגם יותר זול השאלה מה אתה מחפש.

 

עם אתה לא בכיוון אתה מוזמן יום שבת לשמוע אצלי ברכב. אולי תאהב רק את הוופר, או רק את הטוויטר, או את הכול...:-P

מה שאני מנסה להגיד זה, שתגיע יום שבת לפגש יהיה המון רכבי SQ אני חושב שזה הולך להיות אחד המפגשים היותר גדולים ומעניינים שהיו בשנה האחרונה.

 

בשרשור הנ"ל אתה מוזמן לשמוע חוות דעת בלבד.

אבל רק אתה תוכל באמת להגיד מה שאתה אוהב. אחרי שמיעה כמובן.

 

בקשר למגברים אני הייתי הולך על או ג'נסיס,או על הטרוטכנולג'י. האמת את הטרו לא שמעתי, עדיין אבל שמעתי ביקורות ממש טובת .

בקשר לג'נסיס את האמת אני שומע עם המגברים של ג'נסיס כבר יותר מחצי שנה אבל ללא כיוונים.

אני די מרוצה אבל חסר לי מיד. אני יודע שזה יפתר לאחר כיוון.

סה"כ זה מגבר מעולה.

אני יכול להגיד בצורה חד משמעית שהוא שולט על הוופר\סאב בצורה מוחלטת.

לא יודע איך הוא בהשווה לטרו, אבל שניהם מגברים ברמה גבוהה מאוד.

פורסם

בוא ננסה להצמד יותר לבקשתו של פותח הת'רד.

 

החבר מבקש כמה שפחות בניות, וכמה שפחות שינוי מהמקור. אני יכול להבין אותו, בכל זאת XTYPE זה לא פיג'ו 205..

 

הכוון צריך להיות אפוא, סט של שני חלקים ברמה גבוהה, מותאם לפי מפתחי הרמקולים המקוריים, או לבצע התאמה למפתח מקורי בלא שינוי כלל, כמו בדלתות שיוסי ALPINE ביצע אצל dannyg ברכב הליסינג שלו. חיבר את הפוד באמצעות החורים המקוריים, כשיצטרך להחזיר את הרכב, 5 דקות וזה חוזר למקור.

http://www.ecaudio.co.il/cpg/displayimage.php?album=3&pos=2

 

מה המידות של הרמקולים שם?

פורסם

חברים בואו ניכנס לפרופורציה - יגואר X -TYPE זאת יגואר XTYPE ולא איזה XKR ..

לא צריך ליהיות כזה סיפור.. אני לא בטוח עד כמה התקנה ברכב כזה מתעלה על המונדיאו היוצאת עליה היא בנויה.. :idea:

 

נסה לברר בסוכנות הראשית של יגואר מי המתקין שלהם - בטוח שיש לו ניסיון עם הרכב הנ"ל והוא מכיר כל קליפס ברכב :idea:

 

בהצלחה.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

אני לא מאמין שיש נסיון למתקין של יגואר באודיו לרכב...:?

תאמין לי שלא חסר מתקינים שיכולים לפרק את הרכב עד לבורג הכי קטן להתקין את המערכת בצורה הכי נכונה.

וכמובן להרכיב ללא הרגשה .

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...