Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלעד שלום רב וברוך בואך לפורום,אין קשר ישיר, על פניו,בין פרוק ראש מנוע, לניצוץ.

יש קשר ישיר בין נעילת שרשור לבין היא שימוש בכללי פיסוק מינימליים כגון, פסיק נקודה, סימן שאלה, וסימן קריאה.

יש לבדוק תחילה מה נותק, בכוונה או בלי כוונה, מחוטי הכניסה למפלג וסליל ההצתה.

יש לבדוק באם שרשרת הטיימינג הורכבה נכון והאם הרוטור מסתובב.

אם פרוק והרכבת הראש בצעו בתנאי חצר או בית, על ידי מכונאי חצר, יקשה על חברי הפורום, להנחות מרחוק, ולפתור את הבעייה, אלא בשאלות מנחות, ותשובות מנלות.

לא ניתן לתקו רכב מרחוק, דרך מסך המחשב.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הרצועת טיימינג הורכבה אל הסימנים שיש על הבלוק מנוע,גם סימנתי את הסימנים וגם נעזרתי גם בסרטוטים שראיתי בפרום כי לא הייתי בטוח,

הרוטור כן מסתובב בדקתי ע"י זה שהורדתי את מכסה המפלג, החלפתי גם את מכסה המפלג כי היה שם קצת קורוזיה וחשבתי שבגלל זה אין ניצוץ, בדקתי גם שמגיע מתח למודול.

אבל גם הרצועה לא הייתה במקום היה צריך להיות ניצוץ בפלג, פירוק והרכבת ראש המנוע היה בחצר הבית, לא רציתי להחליף גם את המודול כי אני לא בטוח שהוא התקלה, לפני שפירקתי את הראש מנוע המנוע הניע,

פורסם

אלעד שלום רב!

קרא את המשפט האחרון שכתבת: לפני פירוק ראש המנוע, המנוע הניע....

מסקנה, זהו הבטוי השגור בפי לרוב:"אין צרוף מקרים, יש הצטרפות מקרים" !

לא קראת בעיון מה שכתבתי, קשה עד בלתי אפשרי, להמחות מרחוק איתור תקלות, ולכן יש לבדוק כל דבר שקשור במישרין או בעקיפין, ולא לשלול אפילו החלפת מודול הצתה, גם אם אני בספק אם או תקול, אלא אם היו לך בעיות הצתה גם בעבר.

למה פירקת בכלל ראש מנוע, מה היו הסימפטומים והסיבות שגרמו לך , לבצע זאת, ומה רמת הידע שלך, בנידון?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

פירקתי את ראש המנוע כי הפקום ראש לא היה טוב, נכנס מים לשמן השמן הפך להיות כמו חומוס, יש איזה דרך לבדוק את המודול אם הוא תקין, רמת הידע שלי למדתי מכונאות 3 שנים ועבדתי בתחום שנתיים,

ופרקתי כבר לא מעט ראשי מנוע, (הרכב לא שלי אני עושה עבודה פרטית לחבר)

איך אני עוד יכול לבדוק את מערכת הצתה?

פורסם

אלעד שלום רב !

מה רמת הידע שלך בחשמל רכב?

האם אתה יודע להשתמש בוולט מטר?

האם אתה יכול להשאיל לקבל מפלג מפירוק, שידוע לך שהוא במצב טוב, כולל מודול הצתה תקין המורכב עליו?

הבעייה שלך קשורה יותר לאיתור הסיבה שאין ניצוץ, ולא כיצד ליצר אותו, על ידי החלפת חלפים מיותרים.

המתן לרפי לין , שהוא חשמלאי רכב מדופלם בעברו, ומומחה בעיקר לרכבים מסוג פיאט, או פנה אליו בפרטי.

האם קיים ניצוץ מסליל ההצתה למכסה המפלג?

כלומר האם סליל ההצתה מוציא ניצוץ?

בדוק את כל החוטים המתחברים לסליל ההצתה, קיים כבל המתחבר וניתן להחליפו כיחידה אחת, יש לבדוק האם הוא תקין, ולא מנותק.

בהצלחה.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

בדוק האם לסליל ההצתה מגיע מתח עם הדלקת הסויץ' ולאחר מכן שם נורת לד או נורת ביקורת עם נורה 4W על הדק שלילי של הסליל ובדוק האם בזמן התנעה הנורה מהבהבת. אם כן החלף סליל הצתה ואם לא בדוק מודול ולקטן מגנטי שנמצאים בתוך המפלג.

×
×
  • תוכן חדש...