Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז מה יהיה לנו שנה הבאה?

כמה נקודות בשביל התחלה:

 

- צמיגי סליקס

כולם פה אחד מדברים על מהירות פניות משמעותית יותר גבוהה.

זמני הקפה כנראה יתקצרו.

יותר עקיפות? נראה...

 

ברידג'סטון דווקא קצת מגמגמים ומבחינתם המעבר לסליקס הוא לא משהו טריוויאלי.

אבל אני מניח שהם יסתדרו...

 

- מנוע ל-3 מרוצים.

יותר בעיות אמינות ומנועים מתפוצצים.

יותר רולטה רוסית ותוצאות פחות צפויות.

יותר מעניין עבור צופים זה בטוח.

 

- KERS

יש רושם שזהו סיפור מסובך מאוד.

איכות המערכת ישפיע מאוד מאוד על הביצועים.

זה אומר מעכשיו לא רק מנוע טוב וחזק ואווירודינאמיקה משחקות תפקיד.

זה פותח תפח לקבוצות קטנות יותר להשיג יתרון.

נגיד תארו לעצמכם שבפרארי ומאקלארן KERS עושה בעיות ודוווקא טויוטה בנו KERS שעובד מעולה - מה זה יעשה למירוצים ותבלת האליפות?

 

IIRC פרארי עובדים על KERS יחד עם מאגנטי-מארלי.

 

גנאדי

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

- צמיגי סליקס

כולם פה אחד מדברים על מהירות פניות משמעותית יותר גבוהה.

 

אסור לשכוח שעם השיפור בצמיגים, יש פגיעה בהצמדה ע"י הכנפיים.:idea:

פורסם

אני מניח שהוא התכוון להסבר יותר ממצה מזה.

זאת מערכת הייבריד דומה למה שיש בטויוטה פריוס, אבל אוגרת אנרגיה רק בבלימה. בכח הנאגר אפשר להשתמש בלחיצת כפתור כמו "טורבו" במשחקי מחשב מפגרים, מה שיוצר עניין טקטי. אפשר למשל להשתמש בזה לקראת סוף הישורת המרכזית איפה שהמנוע הכי חלש, וככה לקזז הכי הרבה זמן, או שאפשר להשתמש בזה ביציאה מפניה נפתחת על מנת לעקוף. מן הסתם לאחר שהנהג השתמש במערכת הוא צריך להמתין עד שהמצברים יתמלאו מחדש.

 

בגדול זו עוד דרך להקשות על המהנדסים. המשקל של המערכת גבוה, הרבה נהגים הביעו התנגדות לדבר הזה וביקשו להעלות את משקל הרכב בתקנות ב-20 קילו כדי שהנטל לא יפול עליהם.

 

ולגנאדי, המטרה בדרישה מוגברת לאמינות המנועים היא להעלות את משקל החלקים הנעים, כדי שהמנועים יהיו חלשים יותר. זה לא שהעלו את הרף באמצע העונה כאשר המנועים כבר קיימים. הם העלו אותו מראש, ולכן המנועים החדשים כבר אמינים יותר מאלו שהיו בשנה שעברה.

פורסם
אני מניח שהוא התכוון להסבר יותר ממצה מזה.

 

ברור, אבל כמו שכתבתי - יש הסברים למכביר בגוגל.

תן לאדם דג ויהיה לו דג אחד, תן לו חכה ולמד אותו לדוג ולעולם לא יהיה לו מחסור בדגים
פורסם

שבע,

אתה מעלה נקודה חשובה.

אז עכשיו מנועים יהיו כבדים יותר - וזה ישפיע בעופן כללי.

 

ועוד שינוי - מבנה כנפיים - קדמית גדולה יותר, אחורית קטנה יותר.

חוץ מזה שזה נראה רע מאוד - יש תקוה ליותר הקיפות.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

- צמיגי סליקס

כולם פה אחד מדברים על מהירות פניות משמעותית יותר גבוהה.

זמני הקפה כנראה יתקצרו.

יותר עקיפות? נראה........

 

ברידג'סטון דווקא קצת מגמגמים ומבחינתם המעבר לסליקס הוא לא משהו טריוויאלי.

אבל אני מניח שהם יסתדרו......

 

המכוניות לא תמיד היו מצויידות בצמיגי סליקס?

 

אסור לשכוח שעם השיפור בצמיגים, יש פגיעה בהצמדה ע"י הכנפיים.:idea:

 

מעוניין להסביר? :)

 

אני תמיד אמרתי שאם רוצים לראות מירוצים מעניינים כמו לפני 30-40 שנה(אולי יותר..), צריך לחייב שימוש בצמיגי כביש רגילים.

בכל סדרה של מירוצי מכוניות.

 

אביחי

פורסם
המכוניות לא תמיד היו מצויידות בצמיגי סליקס?
לא. בעשור האחרון, או לפחות בעשור האחרון, אלה היו צמיגי סליקס עם חתכים לאורכם.

מעוניין להסביר?
שינו את התקן לכנפיים לרעה. השיפור בצמיגים יתקזז עם השינוי הזה.

אני תמיד אמרתי שאם רוצים לראות מירוצים מעניינים כמו לפני 30-40 שנה(אולי יותר..), צריך לחייב שימוש בצמיגי כביש רגילים.

בכל סדרה של מירוצי מכוניות.

רק אם פניות ב-50 קמ"ש מעניינות בעינך.
פורסם
ברור, אבל כמו שכתבתי - יש הסברים למכביר בגוגל.

 

ומנגד, אנו מעוניינים שהפורום יהיה מאגר של ידע, לא כן?

 

 

תודה על ההסבר.

נדב.

 

נ.ב. זה אומר שלכל מכונית פורמולה 1 יהיה מנוע חשמלי בנוסף למנוע הרגיל???

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

תודה רבה, שבע, על ההסבר.

 

רק אם פניות ב-50 קמ"ש מעניינות בעינך.

 

לא היה מעניין אותך לראות פנייה ב-50 קמ"ש הנלקחת באחיזה בעייתית מאשר לקחת אותה פנייה ב-80 קמ"ש (אולי יותר) הנלקחת באחיזה מאוד גבוהה.

זה אולי יותר מהיר, אבל גם יותר משעמם.

 

בדיוק כמו שכולם מתלהבים שיורד גשם במירוץ.

 

אביחי

פורסם

קבוצת הונדה פרשה מהסבב.

באטון נשאר כרגע ללא מושב נהג.

מקווים שמישהו ירכוש את הקבוצה.

 

מנועים וגירים אחידים החל מ-2010.

ספקית שנבחרה קוזוורת'.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

הצעת המנועים האחידים ל-2010 לא סופית. זו אחת משלוש החלופות שנבחנות (אחת אחרת היא להישאר עם ה-V8 הנוכחי עם כל ההגבלות על הפיתוח, ועוד אחת - לבנות מנוע זהה לקוזוורט, על בסיס המפרט הטכני שלו).

הגירים אכן יהיו אחידים.

הנה האיגרת של מקס מוזלי.

 

מאמר מצויין על כל השינויים ב-2009 : http://www.formula1.com/news/features/2008/11/8741.html

פורסם

עוד דיבור שצובר תאוצה הוא מעבר משיטת נקודות לשיטת מדליות - כבר העונה.

זה נראה מעניין מאוד - רק באמת מעניין איזה פתרון יהיה למצב שנהג אחד יקח נגיד 8 מדליות זהב ולא יסיים שאר המירוצים ונהג שני יקח 7 מדליות זהב ועוד 8 מדליות כסף.........

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)


×
×
  • תוכן חדש...