Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי בא למסלול בסופ"ש


r929
שימו לב! השרשור הזה בן 7408 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למי שרוכב על אופנועי ספורט, ורוצה לעלות על מסלול, אבל אין לו כסף באמת יש בעייה...

 

שיעברו לרכב סופרמוטו, אנדורו או מוטוקרוס :p

 

ושוב המקסיקני מתחמק :ladysman:

 

לא ענית לי על השאלה הראשונה !

 

למה שאני בתור יזם ירים פרויקט כמו מסלול לרכיבה ?(שגם נהגי הפחיות המשופרות יהנו,לצורך הגדלת השוק)

 

נראה לי שפרויקט כזה יתרומם רק עם השתתפות ציבורית (ממשלה\לוטו\טוטו)

וגם אז יהיה קשה מאוד להחזיק מתקן כזה ברמה, ללא תמיכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לדעתי אין כדאיות כלכלית להקמת מסלול בישראל.

 

הנושא בבחינה.

תשובות בעוד כשנה

 

(כן, אני לא עושה קורסים רק בארגונומיה, אלא גם בתמחור ובחינת כדאיות כלכלית בהקמת מסלול מירוצים בישראל :oops: )

 

Super Max

 

נ.ב.

הנה אני מזכיר - CW למחר...

"!Take him away, and c-ucify him well"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע ממה המסלולים מתפרנסים?

 

לא רק מתחרויות, לא רק מימי מסלול. אפילו הייתי אומר שזה החלק הקטן.

 

השכרת מסלולים לבתי ספר לנהיגת מירוצים, לחברות לצורך בחינת כלי רכב, לחברות צמיגים, מתלים וכו', שם הכסף הרצוף שמחזיק את העייסק כלכלית.

 

וישראל, על מזג האויר המעולה שבה, ועל הקרבה לאירופה, יכולה להרוויח יפה.

 

כמובן שכל מה שכתבתי הוא פרי מוחי ההזוי, ולא שום בדיקה אמיתית, כמו שסופר מקס הולך לעשות לנו...

:shock:

Voy con dios, y si no regreso, estoy con el

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע ממה המסלולים מתפרנסים?

 

לא רק מתחרויות, לא רק מימי מסלול. אפילו הייתי אומר שזה החלק הקטן.

 

השכרת מסלולים לבתי ספר לנהיגת מירוצים, לחברות לצורך בחינת כלי רכב, לחברות צמיגים, מתלים וכו', שם הכסף הרצוף שמחזיק את העייסק כלכלית.

 

וישראל, על מזג האויר המעולה שבה, ועל הקרבה לאירופה, יכולה להרוויח יפה.

 

כמובן שכל מה שכתבתי הוא פרי מוחי ההזוי, ולא שום בדיקה אמיתית, כמו שסופר מקס הולך לעשות לנו...

:shock:

 

אתה צודק, ואתה יודע כמה כסף ישראל יכולה לעשות מתירות :p

אני לא אומר לא ניתן, רק אומר שיהיה קשה מאוד לשכנע יזם להקים מתקן כזה.

או שניתן לנסות ולפעול למען הקמה משותפת עם המועצות השונות למניעת תאונות (בתמורה לימי שימוש) וחסות ממשלתית על ההקמה והתפעול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע ממה המסלולים מתפרנסים?

 

לא רק מתחרויות, לא רק מימי מסלול. אפילו הייתי אומר שזה החלק הקטן.

 

השכרת מסלולים לבתי ספר לנהיגת מירוצים, לחברות לצורך בחינת כלי רכב, לחברות צמיגים, מתלים וכו', שם הכסף הרצוף שמחזיק את העייסק כלכלית.

 

וישראל, על מזג האויר המעולה שבה, ועל הקרבה לאירופה, יכולה להרוויח יפה.

 

כמובן שכל מה שכתבתי הוא פרי מוחי ההזוי, ולא שום בדיקה אמיתית, כמו שסופר מקס הולך לעשות לנו...

:shock:

 

אתה צודק, ואתה יודע כמה כסף ישראל יכולה לעשות מתירות :p

אני לא אומר לא ניתן, רק אומר שיהיה קשה מאוד לשכנע יזם להקים מתקן כזה.

או שניתן לנסות ולפעול למען הקמה משותפת עם המועצות השונות למניעת תאונות (בתמורה לימי שימוש) וחסות ממשלתית על ההקמה והתפעול.

ואני שואל, איפה רוחמה רז כשצריכים אותה?

 

תשמעו, עם כמה שזה כואב, מסלול אספלט נראה בלתי ישים או אפשרי לפחות ב5 שנים הקרובות (אם לא יותר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע ממה המסלולים מתפרנסים?

 

לא רק מתחרויות, לא רק מימי מסלול. אפילו הייתי אומר שזה החלק הקטן.

 

השכרת מסלולים לבתי ספר לנהיגת מירוצים, לחברות לצורך בחינת כלי רכב, לחברות צמיגים, מתלים וכו', שם הכסף הרצוף שמחזיק את העייסק כלכלית.

 

וישראל, על מזג האויר המעולה שבה, ועל הקרבה לאירופה, יכולה להרוויח יפה.

 

כמובן שכל מה שכתבתי הוא פרי מוחי ההזוי, ולא שום בדיקה אמיתית, כמו שסופר מקס הולך לעשות לנו...

:shock:

 

אתה צודק, ואתה יודע כמה כסף ישראל יכולה לעשות מתירות :p

אני לא אומר לא ניתן, רק אומר שיהיה קשה מאוד לשכנע יזם להקים מתקן כזה.

או שניתן לנסות ולפעול למען הקמה משותפת עם המועצות השונות למניעת תאונות (בתמורה לימי שימוש) וחסות ממשלתית על ההקמה והתפעול.

 

1. השכרת המסלול לגורמים שונים ומשונים (ליגות מירוצים, בתי ספר, קבוצות אימונים)

2. Track Days (או לחילופין להשכיר ימי מסלול ליזם חיצוני, המשתמש בו ל- Track Days שהוא מארגן).

3. הקמת וניהול ליגות מירוצים על המסלול (או כל פעילות אחרת - למשל, מסלול מירוצים יכול להקים בית ספר לנהיגה משלו)

4. פרסומות במקום.

5. נתחים ממכירות כרטיסים.

6. מימון ממשלתי (במקרים רבים מסלול המירוצים הוא ממשלתי, או ממשלתי בחלקו - כמו מגרשי כדורגל, למשל).

 

דעתי האישית, אגב, היא שגם אם מחר בבוקר יקום מסלול מירוצים ברמה בינלאומית בארץ (כולה איזה M$ 100, כן?), הוא לא יצליח למשוך לקוחות פוטנציאליים מחו"ל לאימונים בארץ (ומקסמקס כבר נתן את הרשימה - קבוצות מירוץ, תעשיות רכב ואביזרים נלווים וכד'), לאור העובדה שקיימות באיזור אלטרנטיבות טובות בהרבה (דובאי, קטאר וככל הנראה גם ביירות בשנים הקרובות...).

 

Super Max

"!Take him away, and c-ucify him well"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

dmx, זה שמרוצים יהיו חוקיים ממש לא אומר שהמתחרים יהיו מבוטחים. כמו שזה שהם לא חוקיים לא מונע את ביטוחם...

לגבי עללויות המרוצים - כמה רוכבים היו באליפות ישראל ביוון? כמה לקוחות יש ל irt בשנה? אני מניח שזה עומד על לפחות אותו מספר...

 

מה הקשר ?

 

להזכירך, שם היה מדובר על רוכבים של-א מחזיקים באופנוע למרוצים בלבד ואנשים שחלק מהעלות שלהם הייתה הובלת האופנוע ליוון והובלת הרוכב עצמו לשם..

זה עוול לא קטן על העלות הכוללת של המרוצים.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שרוכב על אופנועי ספורט, ורוצה לעלות על מסלול, אבל אין לו כסף באמת יש בעייה...

 

שיעברו לרכב סופרמוטו, אנדורו או מוטוקרוס :p

 

ושוב המקסיקני מתחמק :ladysman:

 

לא ענית לי על השאלה הראשונה !

 

למה שאני בתור יזם ירים פרויקט כמו מסלול לרכיבה ?(שגם נהגי הפחיות המשופרות יהנו,לצורך הגדלת השוק)

 

נראה לי שפרויקט כזה יתרומם רק עם השתתפות ציבורית (ממשלה\לוטו\טוטו)

וגם אז יהיה קשה מאוד להחזיק מתקן כזה ברמה, ללא תמיכה.

חברה חברה רגע רגע.

1 יש כבר כמה יזמים שרוצים לבנות מסלול בארץ!!!!אני מכיר אחד שמחכה רק לחוק

2 לגבי מסלול שיעמוד בחוקת הFIM לא זה לא עולה 100 מיליון דולר מצטער לאכזב אותכם,מסלול תיקני יעלה הרבה אבל הרבה פחות.אתם חושבים שחייבים מונזה או אסן לפחות שכדי להיות תיקני,טעות.רמת התיקניות קשורה למסלול בלבד ולא למיתקנים מסביב

לדוגמא לגונה סקה שמעבר לאספלט הכל חול מסביב ואפילו אין פיטס בנוי.

3 אני בטוח שאחרי שיבנו מסלול לא יבאוא הרוכבים בהמוניהם,אלא יקח כמה שנים לחנך לתרבות מוטורית שלא קיימת כאן בארץ.ויזם שלא חושב כמה שנים קדימה,שילך ללחפש עבודה אחרת.

4 שכחתם גם שהמסלול לא ישמש רק אופנועים אם כל הכבוד ,לפי דעתי אופנועי ספורט,

לפחות בהתחלה יקחו חלק קטן בפעילויות המסלול.

5 ולבסוף אחזור ואומר "מי שרוצה תחביב זול שישחק כדורגל"(פנגס הגאון) :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"מעט" גדול יותר (מבלי להכנס למשוואות עכשיו)

וזה ציבור נהגי המכוניות....

 

 

ואגב, החישוב שלך של 1400 שקל מוטעה מיסודו.

לפי דבריך - 700 שקל הם דמי חבר שנתיים - כלומר, אתה משלם אותם פעם בשנה, בחישוב גס מאוד 700/12 יוצא פחות מ60 שקל בחודש, אני לא יודע כמה מכם מנויים לעיתון יומי למשל (או לכבלים או למכון כושר או ל-לא יודע מה) אבל בכל מקרה, 60 שקל לחודש זה כלום. (שוב, פחות או יותר)

מעבר לזה,700 שקל ליום רכיבה זה הגיוני, לפחות במציאות של היום, בו ערב-אחד-סגור של קארטינג עולה בסביבות ה200 שקל, 700 ש"ח זה אולי יותר מפי שלוש, אבל המסלול שלך (כמעט בלעדי) ליום שלם. המחיר הזה כנראה כולל גם ביטוח ושירותים שהם לפחות מינימליים על המסלול.

ודבר אחרון לסיום - את החלק השני של הקהל שלך - בעלי המכוניות לא לקחת בחשבון, ואם אתה לוקח אותם או מסכים לרכב בקבוצות, המחיר ליום כנראה יירד מאוד באופן דראסטי.

כמובן שאת המחיר ליום בוודאי יעריכו באופנים שונים תוך לקיחה בחשבון כמה ימים המסלול באמת פנוי ולא מושכר לחברה או גוף כזה או אחר.

 

 

לסיכום, 700 שקל לשנה הם כלום.

ו700 שקל ליום מסלול היא הערכה מאוד מאוד מוגזמת (וגם היא סבירה, בעיקר אם אתה משלב אותה כחלק מחבילה למשל (השכרת רכב אקזוטי,יום מסלול ואיזה סופ"ש עם דוגמנית שבדית למשל...)

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים ששופכים 150K-500K על רכבי המירוצים שלהם (הכוונה לנהגי מכוניות!) - לא תהיה להם שום בעיה לשלם סכום של 4 ספרות (1000 ש"ח וצפונה) עבור יום מסלול,

כל זמן שהם יקבלו באופן קבוע שירות נאות מהמסלול (מרשלים, סיוע רפואי, פינוי, גרירה וכד').

 

לגבי אופנועים - התמונה הרבה פחות ברורה.

 

Super Max שמציע להפסיק לשחק ב"נדמה לי"

"!Take him away, and c-ucify him well"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מדברים על יוקר הרכיבה על מסלול כתוצאה מעלות הקמתו, אפשר לנקוט בצעדים זולים יותר מאשר הקמת מסלול יש מאין,איך? בבקשה:כמה מנחתים יש בארץ שעומדים בשיממונם?

(מכירים את המסלול בערד?) יש מלאן כאילו בארץ שנסגרים מחוסר תקציב. בד"כ בדובר בישורת של 2 ק"מ, אבל זה כל מה שצריך לחלק הישר של המסלול, חבר לזה עוד 1.5 ק"מ

של אספלט מפותל שיפגוש את 2 צידי המנחת וזהו, יש לך מסלול לעילא ולעילא! אפילו עם מגדל פיקוח למנהל המסלול, והאנגרים קטנים של פייפרים בתור פיטס. זה פטנט מקובל באנגליה למשל, שם יש מסלול מירוצים בתוך שד"ת צבאי שנפתח בסופי שבוע. מסקנה: לא צריך מסלול כמו שבונים בקטאר. אני ממש לא עשיר,(אפילו מובטל כרגע) ועדיין 200 ש"ח ליום פעמיים בחודש שווה לי כי רכיבה על מסלול זו חוויה שאי אפשר להבין עד שאתה שם, זה לא נס-הרים,זה רכיבה נטו בלי פחד! בהצלחה. :wave2:

dont drink & drive, just smoke & ride

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מדברים על יוקר הרכיבה על מסלול כתוצאה מעלות הקמתו, אפשר לנקוט בצעדים זולים יותר מאשר הקמת מסלול יש מאין,איך? בבקשה:כמה מנחתים יש בארץ שעומדים בשיממונם?

(מכירים את המסלול בערד?) יש מלאן כאילו בארץ שנסגרים מחוסר תקציב. בד"כ בדובר בישורת של 2 ק"מ, אבל זה כל מה שצריך לחלק הישר של המסלול, חבר לזה עוד 1.5 ק"מ

של אספלט מפותל שיפגוש את 2 צידי המנחת וזהו, יש לך מסלול לעילא ולעילא! אפילו עם מגדל פיקוח למנהל המסלול, והאנגרים קטנים של פייפרים בתור פיטס. זה פטנט מקובל באנגליה למשל, שם יש מסלול מירוצים בתוך שד"ת צבאי שנפתח בסופי שבוע. מסקנה: לא צריך מסלול כמו שבונים בקטאר. אני ממש לא עשיר,(אפילו מובטל כרגע) ועדיין 200 ש"ח ליום פעמיים בחודש שווה לי כי רכיבה על מסלול זו חוויה שאי אפשר להבין עד שאתה שם, זה לא נס-הרים,זה רכיבה נטו בלי פחד! בהצלחה. :wave2:

 

 

 

אני סתם קטנוני, אבל אני מת שתסביר לי איך עם 1.5 ק"מ אספלט, אתה הולך להתחבר לישורת של 2 ק"מ משני הצדדים :shock:

 

 

 

רון.

-שותק הפעם 8) -

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים ששופכים 150K-500K על רכבי המירוצים שלהם (הכוונה לנהגי מכוניות!) - לא תהיה להם שום בעיה לשלם סכום של 4 ספרות (1000 ש"ח וצפונה) עבור יום מסלול,

כל זמן שהם יקבלו באופן קבוע שירות נאות מהמסלול (מרשלים, סיוע רפואי, פינוי, גרירה וכד').

 

לגבי אופנועים - התמונה הרבה פחות ברורה.

 

Super Max שמציע להפסיק לשחק ב"נדמה לי"

בהמשך לשיחתנו אני לא מסכים איתך,ובמיוחד לא בגישת "להפסיק לשחק בנדמה לי"

אין פה כלום אין כאן ספורט מוטורי של אופנוענות כביש!ואת זה צריך לפתח ובלי מסלול אי אפשר לפתח תרבות זו.

אז לא נבנה מסלול ארוך במיוחד ומפואר במיוחד ובלי פיטס וסככות ומזנון ענק.קחו לדוגמא את סרס עד לפני חצי שנה לא היה מזנון במקום ועדיין אין פיטס ,אז מה? אז אין מירוצים?

יש !! לא כמו באיטליה ובספרד אבל יש מירוצים .והם עדיין מתפתחים ויוצרים תרבות מוטורית.

ולצערי בגישה כזו חוטאים היבואנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7408 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...