Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי בא למסלול בסופ"ש


r929
שימו לב! השרשור הזה בן 7379 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אבל אתה חי בסרט עם נתונים מינימליים שכאלו.

 

להקים מסלול עם דרישות שכאלו, תהיה קפיצה מיותרת מעל הפופיק.

 

עלות משוערת (ללא עלות השטח, במידה ואנו עוסקים במסלול שיוקם בדר' או בצפ' הארץ באזורי פיתוח) : פחות מ-2.5 מיליון ש"ח.

 

אח"כ ?

אלוהים גדול..

 

מסלול של 1.5 ק"מ לא מתאים למירוצי מכוניות או אופנועי כביש אמיתיים. צר לי. (ואם נערכים עליו מירוצי מכוניות, אפשר להשוות את זה למירוץ סופרמוטו בלוינסקי אל מול מירוץ סופרמוטו בנחשונים, לדוגמה. אין מה להשוות, נכון?).

ספורט מוטורי מבוסס לא יקום בארץ בלי מירוצי מכוניות ואופנועים אמיתיים.

כמו כן, ספורט מוטורי מבוסס לא יקום בארץ בלי בטיחות מקסימלית לנהגים ולקהל במסלול שייפתח. כל מה שצריך זה הרוג אחד כדי למוטט את הכל. המסלול המוצג בסרט לא מציע בטיחות כזו (לקהל לפחות).

 

והייתי שמח אם תגיד לי איך הגעת לחישוב של 2.5 מליון ש"ח.

 

ואגב, מיקום המסלול אקוטי להצלחתו הכלכלית. סתם לצורך הדוגמה - כמה פעמים בחודש תגיע למסלול שימוקם באיזור גוש דן או במעגל הקרוב (חדרה בצפון, אשדוד בדרום?)? וכמה פעמים בחודש תגיע למסלול שימוקם בבאר שבע? בדימונה? בירוחם? בגליל? [בוא נניח שמחיר השימוש במסלול לא מהווה גורם מכריע].

במיוחד בענף כלכלי שלא מפותח בארץ - קלות הגישה לשירות - מהווה אלמנט מהותי לפוטנציאל הצלחתו.

 

שאלה נוספת - איפה שמעת שהוקצה שטח להקמת פארק מוטורי בדרום? מקורות רשמיים או עיתונים?

 

Super Max

 

ושוב, אתה מציב נתונים מינמליים שלא רלוונטיים - לא למציאות הארץ ישראלית חסרת התרבות המוטורית ולא רלוונטיים לאף מידה בה יש מסלולי GP כיום.

לפי דברייך, אפשר לחשוב שמסלולי המרוצים בשנות ה-40 וה-50 היו מוכנים מכל הבחינות לאירוח מרוצי מכוניות ואופנועים ברמה בינלאומית ועל כן, מן הסתם, הושקעו בהם מאות מיליוני דולרים.

בדיוק כמו שכתבתי בהודעתי הראשונה: ב-10 שנים הראשונות, מסלולים כמו זה שהוצגו בסרטון הקצר, יהיו מנת חלקנו.

מי שחושב ש"אין טעם להקים מסלול מרוצים אם הוא לא יהיה כשיר ומתאים למרוצי אופנועים ומכוניות אמיתיים" פשוט חי באוטופיה מופרכת וגישתו היא בעיקר פסימית ותלושה מן המציאות.

 

לא הצלחת לשכנע אותי, מדוע ישראל/יזמים פרטיים "חייבים" להקים מסלול בהשקעה גדולה כ"כ כמו שאתה מציע.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אבל אתה חי בסרט עם נתונים מינימליים שכאלו.

 

להקים מסלול עם דרישות שכאלו, תהיה קפיצה מיותרת מעל הפופיק.

 

עלות משוערת (ללא עלות השטח, במידה ואנו עוסקים במסלול שיוקם בדר' או בצפ' הארץ באזורי פיתוח) : פחות מ-2.5 מיליון ש"ח.

 

אח"כ ?

אלוהים גדול..

 

מסלול של 1.5 ק"מ לא מתאים למירוצי מכוניות או אופנועי כביש אמיתיים. צר לי. (ואם נערכים עליו מירוצי מכוניות, אפשר להשוות את זה למירוץ סופרמוטו בלוינסקי אל מול מירוץ סופרמוטו בנחשונים, לדוגמה. אין מה להשוות, נכון?).

ספורט מוטורי מבוסס לא יקום בארץ בלי מירוצי מכוניות ואופנועים אמיתיים.

כמו כן, ספורט מוטורי מבוסס לא יקום בארץ בלי בטיחות מקסימלית לנהגים ולקהל במסלול שייפתח. כל מה שצריך זה הרוג אחד כדי למוטט את הכל. המסלול המוצג בסרט לא מציע בטיחות כזו (לקהל לפחות).

 

והייתי שמח אם תגיד לי איך הגעת לחישוב של 2.5 מליון ש"ח.

 

ואגב, מיקום המסלול אקוטי להצלחתו הכלכלית. סתם לצורך הדוגמה - כמה פעמים בחודש תגיע למסלול שימוקם באיזור גוש דן או במעגל הקרוב (חדרה בצפון, אשדוד בדרום?)? וכמה פעמים בחודש תגיע למסלול שימוקם בבאר שבע? בדימונה? בירוחם? בגליל? [בוא נניח שמחיר השימוש במסלול לא מהווה גורם מכריע].

במיוחד בענף כלכלי שלא מפותח בארץ - קלות הגישה לשירות - מהווה אלמנט מהותי לפוטנציאל הצלחתו.

 

שאלה נוספת - איפה שמעת שהוקצה שטח להקמת פארק מוטורי בדרום? מקורות רשמיים או עיתונים?

 

Super Max

 

ושוב, אתה מציב נתונים מינמליים שלא רלוונטיים - לא למציאות הארץ ישראלית חסרת התרבות המוטורית ולא רלוונטיים לאף מידה בה יש מסלולי GP כיום.

לפי דברייך, אפשר לחשוב שמסלולי המרוצים בשנות ה-40 וה-50 היו מוכנים מכל הבחינות לאירוח מרוצי מכוניות ואופנועים ברמה בינלאומית ועל כן, מן הסתם, הושקעו בהם מאות מיליוני דולרים.

בדיוק כמו שכתבתי בהודעתי הראשונה: ב-10 שנים הראשונות, מסלולים כמו זה שהוצגו בסרטון הקצר, יהיו מנת חלקנו.

מי שחושב ש"אין טעם להקים מסלול מרוצים אם הוא לא יהיה כשיר ומתאים למרוצי אופנועים ומכוניות אמיתיים" פשוט חי באוטופיה מופרכת וגישתו היא בעיקר פסימית ותלושה מן המציאות.

 

לא הצלחת לשכנע אותי, מדוע ישראל/יזמים פרטיים "חייבים" להקים מסלול בהשקעה גדולה כ"כ כמו שאתה מציע.

 

לדעתי 2.5 מיליון , זה סכום לא מצאותי :idea:

 

Iowa Track? A $76 million, 40,000-seat speedway that eventually could attract NASCAR and Indy-car racing has been proposed for a site near Des Moines, Iowa. The Jasper County board of supervisors met Tuesday afternoon to discuss the possibility of issuing $30 million to $40 million in bonds for the track, which is proposed by Cincinnati developer Jerry Carroll(who owns Kentucky Speedway). The three-member board voted to schedule a meeting with the Newton City Council next week to discuss the issue. While NASCAR or other sanctioning bodies are not involved in the project, the track could land a NASCAR race - most likely a NASCAR Craftsman Truck Series race. Other possible races include the Indy Racing Northern Light Series.(Des Moines Register and an additional story at: SpeedVision)(11-22-2000)

 

וזה למסלול הרבה יותר פשוט לבניה, מהסוג שאתה לא רוצה :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי תשובה ארוכה ומפורטת אבל נותקו הכבלים - והלך האסימון.

כרובון, נלבן את הסוגייה בע"פ - ואם לא נגיע להבנה - we'll take it outside like men...

 

Super Max, מרים להנחתה.

 

ואגב, אם יש מישהו בפורום הזה שיש לו ידע בתמחור מסלולי אספלט (ולא סתם ספקולציות, נפנופי ידים וזריקת מספרים לאוויר כמו שאנחנו עושים) - אשמח אם ייצור איתי קשר במסרים.

"!Take him away, and c-ucify him well"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"....

 

לדעתי 2.5 מיליון , זה סכום לא מצאותי :idea:

 

Iowa Track? A $76 million, 40,000-seat speedway that eventually could attract NASCAR and Indy-car racing has been proposed for a site near Des Moines, Iowa. The Jasper County board of supervisors met Tuesday afternoon to discuss the possibility of issuing $30 million to $40 million in bonds for the track, which is proposed by Cincinnati developer Jerry Carroll(who owns Kentucky Speedway). The three-member board voted to schedule a meeting with the Newton City Council next week to discuss the issue. While NASCAR or other sanctioning bodies are not involved in the project, the track could land a NASCAR race - most likely a NASCAR Craftsman Truck Series race. Other possible races include the Indy Racing Northern Light Series.(Des Moines Register and an additional story at: SpeedVision)(11-22-2000)

 

וזה למסלול הרבה יותר פשוט לבניה, מהסוג שאתה לא רוצה..."

 

 

ושוב "קפיצה מעל הפופיק" - מסלול NASCAR, כמסלול המארח תחרות המשודרת ברשתות הטלויזיה מחוף לחוף, הינו עוד מסלול בגודל שמיותר עבור מדינת ישראל לעשר שנים הקרובות - 40 אלף צופים ? בשביל מה ?

בנה מסלול שיהווה את המינמום שבמינימום לפני שאתה משקיע מיליונים בתחום שאולי, רק אולי, לא יצליח.

כל הכבוד על החשיבה בגדול והחלומות הוורודים, אבל מדוע אתם לא יכולים לחפש ולראות מול עיניכם את המסלול הפשוט ביותר שיש ?

תחשבו על משהו בסגנון מסלול קארטינג שהוא גדול במיוחד... כמה גבעות דשא משמשות כיציע, ההגנה העיקרית על הקהל היא המרחק שלהם מחבילות החציר, חוקי ה-FIM לגבי הפיכת מסלול לכשיר עבור אירוח מרוצי GP נראים כחלום רחוק, גזלן אחד עם טנדר בכניסה הוא שרותי המזון שלכם לאירוע וקבוצה גדולה של שומרים בכניסה, מהווה את ההבדל בין צופים שמשלמים ורואים מקרוב לבין חבר'ה שיטפסו על העצים שליד המסלול כדי לראות בחינם.

 

 

האם בארץ בנו מייד את איצטדיון ר"ג או שקדמו לו מס' מגרשים מינמליסטיים עם יציעים פשוטים מעץ ?

 

אגב, סופר מקס - עלות סלילת מטר מרובע של אספלט עולה היום כ-60-70 ש"ח (במידה ואתה מעוניין להפוך את הרחבה ליד הבית למשטח אספלט) והמחיר יורד לחצי (!) מזה, כשמדובר על סלילת מאות מטרים רבועים.

הנחת משטחי הבטון שעליהם נסלל המסלול, הינה עלות מעט גבוהה יותר (וגם, זה רק במידה ומעוניינים במסלול סופר דופר איכותי. גם בנושא הזה אפשר לחסוך בשלב הראשון, ולסלול כביש רגיל, על מצע חצץ וחול, אך מאספלט גבשושי יותר ואיכותי יותר)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"....

 

לדעתי 2.5 מיליון , זה סכום לא מצאותי :idea:

 

Iowa Track? A $76 million, 40,000-seat speedway that eventually could attract NASCAR and Indy-car racing has been proposed for a site near Des Moines, Iowa. The Jasper County board of supervisors met Tuesday afternoon to discuss the possibility of issuing $30 million to $40 million in bonds for the track, which is proposed by Cincinnati developer Jerry Carroll(who owns Kentucky Speedway). The three-member board voted to schedule a meeting with the Newton City Council next week to discuss the issue. While NASCAR or other sanctioning bodies are not involved in the project, the track could land a NASCAR race - most likely a NASCAR Craftsman Truck Series race. Other possible races include the Indy Racing Northern Light Series.(Des Moines Register and an additional story at: SpeedVision)(11-22-2000)

 

וזה למסלול הרבה יותר פשוט לבניה, מהסוג שאתה לא רוצה..."

 

 

ושוב "קפיצה מעל הפופיק" - מסלול NASCAR, כמסלול המארח תחרות המשודרת ברשתות הטלויזיה מחוף לחוף, הינו עוד מסלול בגודל שמיותר עבור מדינת ישראל לעשר שנים הקרובות - 40 אלף צופים ? בשביל מה ?

בנה מסלול שיהווה את המינמום שבמינימום לפני שאתה משקיע מיליונים בתחום שאולי, רק אולי, לא יצליח.

כל הכבוד על החשיבה בגדול והחלומות הוורודים, אבל מדוע אתם לא יכולים לחפש ולראות מול עיניכם את המסלול הפשוט ביותר שיש ?

תחשבו על משהו בסגנון מסלול קארטינג שהוא גדול במיוחד... כמה גבעות דשא משמשות כיציע, ההגנה העיקרית על הקהל היא המרחק שלהם מחבילות החציר, חוקי ה-FIM לגבי הפיכת מסלול לכשיר עבור אירוח מרוצי GP נראים כחלום רחוק, גזלן אחד עם טנדר בכניסה הוא שרותי המזון שלכם לאירוע וקבוצה גדולה של שומרים בכניסה, מהווה את ההבדל בין צופים שמשלמים ורואים מקרוב לבין חבר'ה שיטפסו על העצים שליד המסלול כדי לראות בחינם.

 

 

האם בארץ בנו מייד את איצטדיון ר"ג או שקדמו לו מס' מגרשים מינמליסטיים עם יציעים פשוטים מעץ ?

 

אגב, סופר מקס - עלות סלילת מטר מרובע של אספלט עולה היום כ-60-70 ש"ח (במידה ואתה מעוניין להפוך את הרחבה ליד הבית למשטח אספלט) והמחיר יורד לחצי (!) מזה, כשמדובר על סלילת מאות מטרים רבועים.

הנחת משטחי הבטון שעליהם נסלל המסלול, הינה עלות מעט גבוהה יותר (וגם, זה רק במידה ומעוניינים במסלול סופר דופר איכותי. גם בנושא הזה אפשר לחסוך בשלב הראשון, ולסלול כביש רגיל, על מצע חצץ וחול, אך מאספלט גבשושי יותר ואיכותי יותר)

 

מה אתה צוחק :drinking:

איך אתה משווה סלילת הרחבה ממול לבית אם סלילה של מסלול מרוץ.

אמרנו שאין מקום למסלול רק לאופנועים, לכן המסלול צריך להיות מתכנן גם למכוניות עם הספקים של 400+- כוחות סוס ועם 4 גלגלים שמקמטים אספלט ללא רחמים.

עלויות של סלילת מסלול מרוץ, גם אם לא ברמה הכי הכי גבוהה, אמורה לעלות יותר מאשר סלילת כביש רגיל שגם הוא יותר יקר מ 60-70ש"ח למטר גם כשמדובר ב 100 ק"מ.

 

אני יחפש מחר קצת יותר מחירים :?:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניצן אוטו שטח כתב:

dmx, זה שמרוצים יהיו חוקיים ממש לא אומר שהמתחרים יהיו מבוטחים. כמו שזה שהם לא חוקיים לא מונע את ביטוחם...

לגבי עללויות המרוצים - כמה רוכבים היו באליפות ישראל ביוון? כמה לקוחות יש ל irt בשנה? אני מניח שזה עומד על לפחות אותו מספר...

 

 

מה הקשר ?

 

להזכירך, שם היה מדובר על רוכבים של-א מחזיקים באופנוע למרוצים בלבד ואנשים שחלק מהעלות שלהם הייתה הובלת האופנוע ליוון והובלת הרוכב עצמו לשם..

זה עוול לא קטן על העלות הכוללת של המרוצים.

 

קראתי עוד פעם ועדיין לא מבין. אנחנו מסכימים שעלות תחרות ביוון גבוהה יותר מהעלות בארץ (נכון?) מכאן שאם ביוון התחרו/מתחרים X רוכבים, סביר שאותה כמות רוכבים תוכל לממן גם את עלויות ההתחרות בארץ, עד כאן מסכימים? אז איפה אנחנו לא מסכימים???

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אתה חי בסרט עם נתונים מינימליים שכאלו.

 

להקים מסלול עם דרישות שכאלו, תהיה קפיצה מיותרת מעל הפופיק.

 

עלות משוערת (ללא עלות השטח, במידה ואנו עוסקים במסלול שיוקם בדר' או בצפ' הארץ באזורי פיתוח) : פחות מ-2.5 מיליון ש"ח.

 

אח"כ ?

אלוהים גדול..

 

מסלול של 1.5 ק"מ לא מתאים למירוצי מכוניות או אופנועי כביש אמיתיים. צר לי. (ואם נערכים עליו מירוצי מכוניות, אפשר להשוות את זה למירוץ סופרמוטו בלוינסקי אל מול מירוץ סופרמוטו בנחשונים, לדוגמה. אין מה להשוות, נכון?).

ספורט מוטורי מבוסס לא יקום בארץ בלי מירוצי מכוניות ואופנועים אמיתיים.

כמו כן, ספורט מוטורי מבוסס לא יקום בארץ בלי בטיחות מקסימלית לנהגים ולקהל במסלול שייפתח. כל מה שצריך זה הרוג אחד כדי למוטט את הכל. המסלול המוצג בסרט לא מציע בטיחות כזו (לקהל לפחות).

 

והייתי שמח אם תגיד לי איך הגעת לחישוב של 2.5 מליון ש"ח.

 

ואגב, מיקום המסלול אקוטי להצלחתו הכלכלית. סתם לצורך הדוגמה - כמה פעמים בחודש תגיע למסלול שימוקם באיזור גוש דן או במעגל הקרוב (חדרה בצפון, אשדוד בדרום?)? וכמה פעמים בחודש תגיע למסלול שימוקם בבאר שבע? בדימונה? בירוחם? בגליל? [בוא נניח שמחיר השימוש במסלול לא מהווה גורם מכריע].

במיוחד בענף כלכלי שלא מפותח בארץ - קלות הגישה לשירות - מהווה אלמנט מהותי לפוטנציאל הצלחתו.

 

שאלה נוספת - איפה שמעת שהוקצה שטח להקמת פארק מוטורי בדרום? מקורות רשמיים או עיתונים?

 

Super Max

אתה קובע עובדות אלה מניסיון אישי שלך,או מתוך אינטואיציה אישית וניפנופי ידיים כמו שאתה אומר ומדגיש כל הזמן.

חברי (אלי חן וחיים זנדברג) ואני לעומת זאת "עשינו"ספורט מוטורי במו ידינו במסלול קטן ומושתן הנקרא נחשונים.

ליגת 50 סמ"ק קטנה שסיפקה עבודה ומשכורות לעשרות אנשים,וזה היה ניצול אפסי של

הפוטנציאל הגלום במסלול הקטן וחסר החשיבות,לפי דעתך.

אז בבקשה ועם כל הכבוד לעבודת המחקר שאתה מבצע ,קצת ניסיון בשטח יעזור ולא "ניפנופי

ידיים"בתיאוריות עיסקיות ותוכניות עיסקיות.

כבר היום יש ספורט מוטורי בארץ,למרות כל ההגבלות ואם יבנו מסלולים בארץ אפילו כדוגמאת נחשונים הדבר יתן דחיפה לא נורמלית לספורט!!עובדות מהשטח ולא ניפנופי ידיים!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה, אין בעולם מירוצים לכל כלי גלגלי אפשרי?

מה עם מירוצי קטנועים, ליגת הג'יאס הישראלים, אליפות הפיאט 127 הלאומית...

לא יכול להיות דברים כאלה? מסלול זה רק ל כלים ספורטיבים?

מי אמר? אני אומר, אם יש לזה גלגל אחד ומעלה ומנוע, יש לזה מה לחפש עם המסלול.

 

קצת משנה את תמונת ההכנסות הצפויות, לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה, אין בעולם מירוצים לכל כלי גלגלי אפשרי?

מה עם מירוצי קטנועים, ליגת הג'יאס הישראלים, אליפות הפיאט 127 הלאומית...

לא יכול להיות דברים כאלה? מסלול זה רק ל כלים ספורטיבים?

מי אמר? אני אומר, אם יש לזה גלגל אחד ומעלה ומנוע, יש לזה מה לחפש עם המסלול.

 

קצת משנה את תמונת ההכנסות הצפויות, לא?

 

לא, בפירוש לא ניתן להכניס כל מה שיש לו גלגל ומעלה.

אם לא יהיו תקנות מחמירות לגבי כניסה של רכב למסלול, מהר מאוד תנאי הרכיבה על המסלול יגיעו לתנאי הרכיבה של נסיעה בדרום תל-אביב אחרי גשם.

 

שלא נדבר על פציעות של משתמשי המסלול עקב , חלקים שנפלו, או נזילות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אתה חי בסרט עם נתונים מינימליים שכאלו.

 

להקים מסלול עם דרישות שכאלו, תהיה קפיצה מיותרת מעל הפופיק.

 

עלות משוערת (ללא עלות השטח, במידה ואנו עוסקים במסלול שיוקם בדר' או בצפ' הארץ באזורי פיתוח) : פחות מ-2.5 מיליון ש"ח.

 

אח"כ ?

אלוהים גדול..

 

מסלול של 1.5 ק"מ לא מתאים למירוצי מכוניות או אופנועי כביש אמיתיים. צר לי. (ואם נערכים עליו מירוצי מכוניות, אפשר להשוות את זה למירוץ סופרמוטו בלוינסקי אל מול מירוץ סופרמוטו בנחשונים, לדוגמה. אין מה להשוות, נכון?).

ספורט מוטורי מבוסס לא יקום בארץ בלי מירוצי מכוניות ואופנועים אמיתיים.

כמו כן, ספורט מוטורי מבוסס לא יקום בארץ בלי בטיחות מקסימלית לנהגים ולקהל במסלול שייפתח. כל מה שצריך זה הרוג אחד כדי למוטט את הכל. המסלול המוצג בסרט לא מציע בטיחות כזו (לקהל לפחות).

 

והייתי שמח אם תגיד לי איך הגעת לחישוב של 2.5 מליון ש"ח.

 

ואגב, מיקום המסלול אקוטי להצלחתו הכלכלית. סתם לצורך הדוגמה - כמה פעמים בחודש תגיע למסלול שימוקם באיזור גוש דן או במעגל הקרוב (חדרה בצפון, אשדוד בדרום?)? וכמה פעמים בחודש תגיע למסלול שימוקם בבאר שבע? בדימונה? בירוחם? בגליל? [בוא נניח שמחיר השימוש במסלול לא מהווה גורם מכריע].

במיוחד בענף כלכלי שלא מפותח בארץ - קלות הגישה לשירות - מהווה אלמנט מהותי לפוטנציאל הצלחתו.

 

שאלה נוספת - איפה שמעת שהוקצה שטח להקמת פארק מוטורי בדרום? מקורות רשמיים או עיתונים?

 

Super Max

אתה קובע עובדות אלה מניסיון אישי שלך,או מתוך אינטואיציה אישית וניפנופי ידיים כמו שאתה אומר ומדגיש כל הזמן.

חברי (אלי חן וחיים זנדברג) ואני לעומת זאת "עשינו"ספורט מוטורי במו ידינו במסלול קטן ומושתן הנקרא נחשונים.

ליגת 50 סמ"ק קטנה שסיפקה עבודה ומשכורות לעשרות אנשים,וזה היה ניצול אפסי של

הפוטנציאל הגלום במסלול הקטן וחסר החשיבות,לפי דעתך.

אז בבקשה ועם כל הכבוד לעבודת המחקר שאתה מבצע ,קצת ניסיון בשטח יעזור ולא "ניפנופי

ידיים"בתיאוריות עיסקיות ותוכניות עיסקיות.

כבר היום יש ספורט מוטורי בארץ,למרות כל ההגבלות ואם יבנו מסלולים בארץ אפילו כדוגמאת נחשונים הדבר יתן דחיפה לא נורמלית לספורט!!עובדות מהשטח ולא ניפנופי ידיים!!

 

:mad:

 

יש'ך זמן להתעסק בשטויות האלו!!???

מה עם החייט מנצרת!!!!??????

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אתה חי בסרט עם נתונים מינימליים שכאלו.

 

להקים מסלול עם דרישות שכאלו, תהיה קפיצה מיותרת מעל הפופיק.

 

עלות משוערת (ללא עלות השטח, במידה ואנו עוסקים במסלול שיוקם בדר' או בצפ' הארץ באזורי פיתוח) : פחות מ-2.5 מיליון ש"ח.

 

אח"כ ?

אלוהים גדול..

 

מסלול של 1.5 ק"מ לא מתאים למירוצי מכוניות או אופנועי כביש אמיתיים. צר לי. (ואם נערכים עליו מירוצי מכוניות, אפשר להשוות את זה למירוץ סופרמוטו בלוינסקי אל מול מירוץ סופרמוטו בנחשונים, לדוגמה. אין מה להשוות, נכון?).

ספורט מוטורי מבוסס לא יקום בארץ בלי מירוצי מכוניות ואופנועים אמיתיים.

כמו כן, ספורט מוטורי מבוסס לא יקום בארץ בלי בטיחות מקסימלית לנהגים ולקהל במסלול שייפתח. כל מה שצריך זה הרוג אחד כדי למוטט את הכל. המסלול המוצג בסרט לא מציע בטיחות כזו (לקהל לפחות).

 

והייתי שמח אם תגיד לי איך הגעת לחישוב של 2.5 מליון ש"ח.

 

ואגב, מיקום המסלול אקוטי להצלחתו הכלכלית. סתם לצורך הדוגמה - כמה פעמים בחודש תגיע למסלול שימוקם באיזור גוש דן או במעגל הקרוב (חדרה בצפון, אשדוד בדרום?)? וכמה פעמים בחודש תגיע למסלול שימוקם בבאר שבע? בדימונה? בירוחם? בגליל? [בוא נניח שמחיר השימוש במסלול לא מהווה גורם מכריע].

במיוחד בענף כלכלי שלא מפותח בארץ - קלות הגישה לשירות - מהווה אלמנט מהותי לפוטנציאל הצלחתו.

 

שאלה נוספת - איפה שמעת שהוקצה שטח להקמת פארק מוטורי בדרום? מקורות רשמיים או עיתונים?

 

Super Max

אתה קובע עובדות אלה מניסיון אישי שלך,או מתוך אינטואיציה אישית וניפנופי ידיים כמו שאתה אומר ומדגיש כל הזמן.

חברי (אלי חן וחיים זנדברג) ואני לעומת זאת "עשינו"ספורט מוטורי במו ידינו במסלול קטן ומושתן הנקרא נחשונים.

ליגת 50 סמ"ק קטנה שסיפקה עבודה ומשכורות לעשרות אנשים,וזה היה ניצול אפסי של

הפוטנציאל הגלום במסלול הקטן וחסר החשיבות,לפי דעתך.

אז בבקשה ועם כל הכבוד לעבודת המחקר שאתה מבצע ,קצת ניסיון בשטח יעזור ולא "ניפנופי

ידיים"בתיאוריות עיסקיות ותוכניות עיסקיות.

כבר היום יש ספורט מוטורי בארץ,למרות כל ההגבלות ואם יבנו מסלולים בארץ אפילו כדוגמאת נחשונים הדבר יתן דחיפה לא נורמלית לספורט!!עובדות מהשטח ולא ניפנופי ידיים!!

 

עם כל הכבוד למירוצי הקרטינג (יש), מירוצי הקטנועים/אופנועי 50 סמ"ק (ישגם יש) ומירוצי סופרמוטו (גם מזה יש מלוא החופן ואף יותר מכך), כשאני רואה ספורט מוטורי על אספלט בארץ, בדמיוני ההוזה אני רואה אופנועי ליטר, אופנועי 600, מכוניות single seater פשוטות ומכוניות כביש מוסבות. קשה לי לראות אותם מתחרים ומספקים הנאה - לרוכבים ולקהל - על מסלול קרטינג מוגדל.

ברור לי שמסלול כמו נחשונים ייתן דחיפה מסוימת לספורט המוטורי (ואגב, לא זכור לי שקראתי למסלול הזה חסר חשיבות, אולי להיפך). אבל לא זה מה שיעשה את קפיצת המדרגה.

קפיצת המדרגה תהיה, לדעתי האישית, רק כשיהיה מסלול עליו יוכלו להתחרות אופנועי כביש ומכוניות.

 

ולגבי נפנופי הידיים, ביקרתי גם את עצמי, אם לא שמת לב. מותר ולעיתים אף רצוי. נסה את זה פעם.

 

Super Max

"!Take him away, and c-ucify him well"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אתה חי בסרט עם נתונים מינימליים שכאלו.

 

להקים מסלול עם דרישות שכאלו, תהיה קפיצה מיותרת מעל הפופיק.

 

עלות משוערת (ללא עלות השטח, במידה ואנו עוסקים במסלול שיוקם בדר' או בצפ' הארץ באזורי פיתוח) : פחות מ-2.5 מיליון ש"ח.

 

אח"כ ?

אלוהים גדול..

 

מסלול של 1.5 ק"מ לא מתאים למירוצי מכוניות או אופנועי כביש אמיתיים. צר לי. (ואם נערכים עליו מירוצי מכוניות, אפשר להשוות את זה למירוץ סופרמוטו בלוינסקי אל מול מירוץ סופרמוטו בנחשונים, לדוגמה. אין מה להשוות, נכון?).

ספורט מוטורי מבוסס לא יקום בארץ בלי מירוצי מכוניות ואופנועים אמיתיים.

כמו כן, ספורט מוטורי מבוסס לא יקום בארץ בלי בטיחות מקסימלית לנהגים ולקהל במסלול שייפתח. כל מה שצריך זה הרוג אחד כדי למוטט את הכל. המסלול המוצג בסרט לא מציע בטיחות כזו (לקהל לפחות).

 

והייתי שמח אם תגיד לי איך הגעת לחישוב של 2.5 מליון ש"ח.

 

ואגב, מיקום המסלול אקוטי להצלחתו הכלכלית. סתם לצורך הדוגמה - כמה פעמים בחודש תגיע למסלול שימוקם באיזור גוש דן או במעגל הקרוב (חדרה בצפון, אשדוד בדרום?)? וכמה פעמים בחודש תגיע למסלול שימוקם בבאר שבע? בדימונה? בירוחם? בגליל? [בוא נניח שמחיר השימוש במסלול לא מהווה גורם מכריע].

במיוחד בענף כלכלי שלא מפותח בארץ - קלות הגישה לשירות - מהווה אלמנט מהותי לפוטנציאל הצלחתו.

 

שאלה נוספת - איפה שמעת שהוקצה שטח להקמת פארק מוטורי בדרום? מקורות רשמיים או עיתונים?

 

Super Max

אתה קובע עובדות אלה מניסיון אישי שלך,או מתוך אינטואיציה אישית וניפנופי ידיים כמו שאתה אומר ומדגיש כל הזמן.

חברי (אלי חן וחיים זנדברג) ואני לעומת זאת "עשינו"ספורט מוטורי במו ידינו במסלול קטן ומושתן הנקרא נחשונים.

ליגת 50 סמ"ק קטנה שסיפקה עבודה ומשכורות לעשרות אנשים,וזה היה ניצול אפסי של

הפוטנציאל הגלום במסלול הקטן וחסר החשיבות,לפי דעתך.

אז בבקשה ועם כל הכבוד לעבודת המחקר שאתה מבצע ,קצת ניסיון בשטח יעזור ולא "ניפנופי

ידיים"בתיאוריות עיסקיות ותוכניות עיסקיות.

כבר היום יש ספורט מוטורי בארץ,למרות כל ההגבלות ואם יבנו מסלולים בארץ אפילו כדוגמאת נחשונים הדבר יתן דחיפה לא נורמלית לספורט!!עובדות מהשטח ולא ניפנופי ידיים!!

 

עם כל הכבוד למירוצי הקרטינג (יש), מירוצי הקטנועים/אופנועי 50 סמ"ק (ישגם יש) ומירוצי סופרמוטו (גם מזה יש מלוא החופן ואף יותר מכך), כשאני רואה ספורט מוטורי על אספלט בארץ, בדמיוני ההוזה אני רואה אופנועי ליטר, אופנועי 600, מכוניות single seater פשוטות ומכוניות כביש מוסבות. קשה לי לראות אותם מתחרים ומספקים הנאה - לרוכבים ולקהל - על מסלול קרטינג מוגדל.

ברור לי שמסלול כמו נחשונים ייתן דחיפה מסוימת לספורט המוטורי (ואגב, לא זכור לי שקראתי למסלול הזה חסר חשיבות, אולי להיפך). אבל לא זה מה שיעשה את קפיצת המדרגה.

קפיצת המדרגה תהיה, לדעתי האישית, רק כשיהיה מסלול עליו יוכלו להתחרות אופנועי כביש ומכוניות.

 

ולגבי נפנופי הידיים, ביקרתי גם את עצמי, אם לא שמת לב. מותר ולעיתים אף רצוי. נסה את זה פעם.

 

Super Max

או סוף סוף השתמשת במילת הקסם"לדעתי האישית" ולא בקביעת עובדות מהמותן 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נכוון את הדיון לעבר מטרה ספיציפית :

לא מה אנחנו "רוצים" מעריכים, מגדירים כשאיפה הפרטית שלנו למסלול או "חושבים" אלא :

מבחינת חישוב כלכלי קר והגיוני נטו, יהיה טעם להקים מסלול בארץ בעתיד הקרוב, או לא?

 

אני טוען ש...כן.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה, אין בעולם מירוצים לכל כלי גלגלי אפשרי?

מה עם מירוצי קטנועים, ליגת הג'יאס הישראלים, אליפות הפיאט 127 הלאומית...

לא יכול להיות דברים כאלה? מסלול זה רק ל כלים ספורטיבים?

מי אמר? אני אומר, אם יש לזה גלגל אחד ומעלה ומנוע, יש לזה מה לחפש עם המסלול.

 

קצת משנה את תמונת ההכנסות הצפויות, לא?

 

לא, בפירוש לא ניתן להכניס כל מה שיש לו גלגל ומעלה.

אם לא יהיו תקנות מחמירות לגבי כניסה של רכב למסלול, מהר מאוד תנאי הרכיבה על המסלול יגיעו לתנאי הרכיבה של נסיעה בדרום תל-אביב אחרי גשם.

 

שלא נדבר על פציעות של משתמשי המסלול עקב , חלקים שנפלו, או נזילות

זה לא סותר שכל רכב יוכל להתחרות ולעלות על המסלול,לאחר שעבר הכנה למירוץ\יום אימון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נכוון את הדיון לעבר מטרה ספיציפית :

לא מה אנחנו "רוצים" מעריכים, מגדירים כשאיפה הפרטית שלנו למסלול או "חושבים" אלא :

מבחינת חישוב כלכלי קר והגיוני נטו, יהיה טעם להקים מסלול בארץ בעתיד הקרוב, או לא?

 

אני טוען ש...כן.

תודה!גם אני :ok: (תרגיש טוב כרוב)

וגנגו no suit for you :biggrin2:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7379 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...