Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי בא למסלול בסופ"ש


r929
שימו לב! השרשור הזה בן 7409 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה, אין בעולם מירוצים לכל כלי גלגלי אפשרי?

מה עם מירוצי קטנועים, ליגת הג'יאס הישראלים, אליפות הפיאט 127 הלאומית...

לא יכול להיות דברים כאלה? מסלול זה רק ל כלים ספורטיבים?

מי אמר? אני אומר, אם יש לזה גלגל אחד ומעלה ומנוע, יש לזה מה לחפש עם המסלול.

 

קצת משנה את תמונת ההכנסות הצפויות, לא?

 

לא, בפירוש לא ניתן להכניס כל מה שיש לו גלגל ומעלה.

אם לא יהיו תקנות מחמירות לגבי כניסה של רכב למסלול, מהר מאוד תנאי הרכיבה על המסלול יגיעו לתנאי הרכיבה של נסיעה בדרום תל-אביב אחרי גשם.

 

שלא נדבר על פציעות של משתמשי המסלול עקב , חלקים שנפלו, או נזילות

זה לא סותר שכל רכב יוכל להתחרות ולעלות על המסלול,לאחר שעבר הכנה למירוץ\יום אימון

 

באופן עקרוני אתה צודק, במעשי לא :roll:

אישורי הכשירות לאופנוע/רכב הם מאוד מחמירות - לטובת הרוכב, ורוכבים מסביבו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

התייחסותך לשאר הנושאים שעלו בשרשור (אל תתחמק!)

:D

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, אז אין בעולם מירוצים על מסלול, מלבד כלים יעודיים?

אין נניח ליגת ההונדה הורנט האיטלקית, למשל? (לא ממש כלי יעודי למסלול)

או ליגת דה-שבו בצרפת?

הדברים האלו קיימים. אולי לא במסלולים הסופר מקצועיים ויקרים- אבל לא נראה

שמישהוא ישקיע כאלה סכומים בארץ.

 

אם היה מסלול אספלנט פשוט, רק סלול היטב, עם חול\דשא\חצץ מסביב,

לפחות בתור התחלה, דיינו.

 

ובמסלול כזה- מסקינטטיפ על הפנסים\מאותתים, ויאללה למסלול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, אז אין בעולם מירוצים על מסלול, מלבד כלים יעודיים?

אין נניח ליגת ההונדה הורנט האיטלקית, למשל? (לא ממש כלי יעודי למסלול)

או ליגת דה-שבו בצרפת?

הדברים האלו קיימים. אולי לא במסלולים הסופר מקצועיים ויקרים- אבל לא נראה

שמישהוא ישקיע כאלה סכומים בארץ.

 

אם היה מסלול אספלנט פשוט, רק סלול היטב, עם חול\דשא\חצץ מסביב,

לפחות בתור התחלה, דיינו.

 

ובמסלול כזה- מסקינטטיפ על הפנסים\מאותתים, ויאללה למסלול.

 

מזה בדיוק אני חושש :cry:

גם אם יקום מסלול בארץ, כמה זמן הוא היה במצב רכיבה ? - אני מהמר 3 שנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, אז אין בעולם מירוצים על מסלול, מלבד כלים יעודיים?

אין נניח ליגת ההונדה הורנט האיטלקית, למשל? (לא ממש כלי יעודי למסלול)

או ליגת דה-שבו בצרפת?

הדברים האלו קיימים. אולי לא במסלולים הסופר מקצועיים ויקרים- אבל לא נראה

שמישהוא ישקיע כאלה סכומים בארץ.

 

אם היה מסלול אספלנט פשוט, רק סלול היטב, עם חול\דשא\חצץ מסביב,

לפחות בתור התחלה, דיינו.

 

ובמסלול כזה- מסקינטטיפ על הפנסים\מאותתים, ויאללה למסלול.

 

מזה בדיוק אני חושש :cry

גם אם יקום מסלול בארץ, כמה זמן הוא היה במצב רכיבה ? - אני מהמר 3 שנים[/quote

 

ממה אתה חושש??שאנשים יהנו,או שיתמקצעו על כלים זולים כגון הורנט.

כל מסלול זקוק לאחזקה.וגם בכל העולם ובמסלולים בעלי שם כביכול קיימות ליגות מועדון זוטרות,ליגת CB500 בבריטניה לדוגמא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, אז אין בעולם מירוצים על מסלול, מלבד כלים יעודיים?

אין נניח ליגת ההונדה הורנט האיטלקית, למשל? (לא ממש כלי יעודי למסלול)

או ליגת דה-שבו בצרפת?

הדברים האלו קיימים. אולי לא במסלולים הסופר מקצועיים ויקרים- אבל לא נראה

שמישהוא ישקיע כאלה סכומים בארץ.

 

אם היה מסלול אספלנט פשוט, רק סלול היטב, עם חול\דשא\חצץ מסביב,

לפחות בתור התחלה, דיינו.

 

ובמסלול כזה- מסקינטטיפ על הפנסים\מאותתים, ויאללה למסלול.

 

מזה בדיוק אני חושש :cry

גם אם יקום מסלול בארץ, כמה זמן הוא היה במצב רכיבה ? - אני מהמר 3 שנים[/quote

 

ממה אתה חושש??שאנשים יהנו,או שיתמקצעו על כלים זולים כגון הורנט.

כל מסלול זקוק לאחזקה.וגם בכל העולם ובמסלולים בעלי שם כביכול קיימות ליגות מועדון זוטרות,ליגת CB500 בבריטניה לדוגמא.

 

שאנשים יהנו, :x

 

 

 

 

אין שום בעיה שאנשים יתחרו אם GS500 או ליגת DT, הבעיה היא רמת כשירות.

פה (ארה"ב) בשביל להכנס למסלול יש לעבור בדיקת כשירות בבוקר של הכניסה למסלול.

הבדיקה כוללת :

1. צמיגים - חדשים/במצב של חדש

2. נוזל קירור צריך להיות מים/נוזל קירור מיוחד למירוצים

3. כל בירגי הריקון + פילטר מהובטח

4. להוריד מראות, מאותתים.

5. כיסוי/הורדה של מנורה אחורית/ברקס, והפנס הראשי

6. ריכוז כל צינורות הריקון לפחית ריכוז

7. בדיקת שרשרת

8. ברקסים - פדים(חדשים/מצב חדש) / כשירות

9. נזילות מנוע

10. פירינג - אם יש

 

אם עברת את הבדיקה- אין בעיה עלה על המסלול. :angel:

 

השאלה היא האם "ישראלים" ימצאו שיטות לעבור ללא הקפדה על הפרטים? :agrue:

 

אתה צריך להבין שיש ההשלכות לגבי רוכבים/רכבים שיעלו לא כשירים, חוץ מהסיכון לעצמם, יש עוד אנשים על המסלול באותו רגע, והיו נוספים אחריו.

 

הסיבה שאנשים הולכים לTRACK DAY זה להתחרע ללא סיכון מבחינת רכבים מסביב, ומצב הכביש. תאר לעצמך שאתה מגיע למסלול, עושה חימום, מתחיל לתת בגז משפר קווים, ואז באמצע השקיין אתה עולה על נוזל קירור/שמן :mad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, אז אין בעולם מירוצים על מסלול, מלבד כלים יעודיים?

אין נניח ליגת ההונדה הורנט האיטלקית, למשל? (לא ממש כלי יעודי למסלול)

או ליגת דה-שבו בצרפת?

הדברים האלו קיימים. אולי לא במסלולים הסופר מקצועיים ויקרים- אבל לא נראה

שמישהוא ישקיע כאלה סכומים בארץ.

 

אם היה מסלול אספלנט פשוט, רק סלול היטב, עם חול\דשא\חצץ מסביב,

לפחות בתור התחלה, דיינו.

 

ובמסלול כזה- מסקינטטיפ על הפנסים\מאותתים, ויאללה למסלול.

 

מזה בדיוק אני חושש :cry

גם אם יקום מסלול בארץ, כמה זמן הוא היה במצב רכיבה ? - אני מהמר 3 שנים[/quote

 

ממה אתה חושש??שאנשים יהנו,או שיתמקצעו על כלים זולים כגון הורנט.

כל מסלול זקוק לאחזקה.וגם בכל העולם ובמסלולים בעלי שם כביכול קיימות ליגות מועדון זוטרות,ליגת CB500 בבריטניה לדוגמא.

 

שאנשים יהנו, :x

 

 

 

 

אין שום בעיה שאנשים יתחרו אם GS500 או ליגת DT, הבעיה היא רמת כשירות.

פה (ארה"ב) בשביל להכנס למסלול יש לעבור בדיקת כשירות בבוקר של הכניסה למסלול.

הבדיקה כוללת :

1. צמיגים - חדשים/במצב של חדש

2. נוזל קירור צריך להיות מים/נוזל קירור מיוחד למירוצים

3. כל בירגי הריקון + פילטר מהובטח

4. להוריד מראות, מאותתים.

5. כיסוי/הורדה של מנורה אחורית/ברקס, והפנס הראשי

6. ריכוז כל צינורות הריקון לפחית ריכוז

7. בדיקת שרשרת

8. ברקסים - פדים(חדשים/מצב חדש) / כשירות

9. נזילות מנוע

10. פירינג - אם יש

 

אם עברת את הבדיקה- אין בעיה עלה על המסלול. :angel:

 

השאלה היא האם "ישראלים" ימצאו שיטות לעבור ללא הקפדה על הפרטים? :agrue:

 

אתה צריך להבין שיש ההשלכות לגבי רוכבים/רכבים שיעלו לא כשירים, חוץ מהסיכון לעצמם, יש עוד אנשים על המסלול באותו רגע, והיו נוספים אחריו.

 

הסיבה שאנשים הולכים לTRACK DAY זה להתחרע ללא סיכון מבחינת רכבים מסביב, ומצב הכביש. תאר לעצמך שאתה מגיע למסלול, עושה חימום, מתחיל לתת בגז משפר קווים, ואז באמצע השקיין אתה עולה על נוזל קירור/שמן :mad:

 

ידידי היקר! :D

אתה קצת מזלזל בנו!ואני מדבר בשם עצמי,בליגת 50 הסמ"ק שאורגנה בארץ היו חוקים מחמירים ביותר עד לרמת החלפת מים ברדיאטור.לגבי ההשלכות אני מבין מאוד,ובארץ יש לשם שינוי הקפדה גבוהה על בטיחות וכשירות נהגים.בליגת ה50 היינו עושים קורס מקדים

לפני העלייה למסלול להתחרות!!

מעבר לכך בימי מסלול בחול כמעט ולא מבוצע שינוי באופנוע למעט בדיקת בלמים,צמיגים והדבקת פנסים שלא יתנפצו במקרה התרסקות.

ובמסלול תמיד יהיה מצב של שפיכת שמן ו\או נוזל קירור למרות כל ההקפדות,ראה דוגמת

המרוץ בסופרספורט לפני שתי עונות שהתרסקו כ10 אופנועים עקב נזילת שמן.

אנא ממך אל תמעיט בערכינו,יש כאן הרבה אנשים טובים שיודעים את העבודה.וחאפרים יש גם

בארה"ב. :wink: שחר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, אז אין בעולם מירוצים על מסלול, מלבד כלים יעודיים?

אין נניח ליגת ההונדה הורנט האיטלקית, למשל? (לא ממש כלי יעודי למסלול)

או ליגת דה-שבו בצרפת?

הדברים האלו קיימים. אולי לא במסלולים הסופר מקצועיים ויקרים- אבל לא נראה

שמישהוא ישקיע כאלה סכומים בארץ.

 

אם היה מסלול אספלנט פשוט, רק סלול היטב, עם חול\דשא\חצץ מסביב,

לפחות בתור התחלה, דיינו.

 

ובמסלול כזה- מסקינטטיפ על הפנסים\מאותתים, ויאללה למסלול.

 

מזה בדיוק אני חושש :cry

גם אם יקום מסלול בארץ, כמה זמן הוא היה במצב רכיבה ? - אני מהמר 3 שנים[/quote

 

ממה אתה חושש??שאנשים יהנו,או שיתמקצעו על כלים זולים כגון הורנט.

כל מסלול זקוק לאחזקה.וגם בכל העולם ובמסלולים בעלי שם כביכול קיימות ליגות מועדון זוטרות,ליגת CB500 בבריטניה לדוגמא.

 

שאנשים יהנו, :x

 

 

 

 

אין שום בעיה שאנשים יתחרו אם GS500 או ליגת DT, הבעיה היא רמת כשירות.

פה (ארה"ב) בשביל להכנס למסלול יש לעבור בדיקת כשירות בבוקר של הכניסה למסלול.

הבדיקה כוללת :

1. צמיגים - חדשים/במצב של חדש

2. נוזל קירור צריך להיות מים/נוזל קירור מיוחד למירוצים

3. כל בירגי הריקון + פילטר מהובטח

4. להוריד מראות, מאותתים.

5. כיסוי/הורדה של מנורה אחורית/ברקס, והפנס הראשי

6. ריכוז כל צינורות הריקון לפחית ריכוז

7. בדיקת שרשרת

8. ברקסים - פדים(חדשים/מצב חדש) / כשירות

9. נזילות מנוע

10. פירינג - אם יש

 

אם עברת את הבדיקה- אין בעיה עלה על המסלול. :angel:

 

השאלה היא האם "ישראלים" ימצאו שיטות לעבור ללא הקפדה על הפרטים? :agrue:

 

אתה צריך להבין שיש ההשלכות לגבי רוכבים/רכבים שיעלו לא כשירים, חוץ מהסיכון לעצמם, יש עוד אנשים על המסלול באותו רגע, והיו נוספים אחריו.

 

הסיבה שאנשים הולכים לTRACK DAY זה להתחרע ללא סיכון מבחינת רכבים מסביב, ומצב הכביש. תאר לעצמך שאתה מגיע למסלול, עושה חימום, מתחיל לתת בגז משפר קווים, ואז באמצע השקיין אתה עולה על נוזל קירור/שמן :mad:

 

ידידי היקר! :D

אתה קצת מזלזל בנו!ואני מדבר בשם עצמי,בליגת 50 הסמ"ק שאורגנה בארץ היו חוקים מחמירים ביותר עד לרמת החלפת מים ברדיאטור.לגבי ההשלכות אני מבין מאוד,ובארץ יש לשם שינוי הקפדה גבוהה על בטיחות וכשירות נהגים.בליגת ה50 היינו עושים קורס מקדים

לפני העלייה למסלול להתחרות!!

מעבר לכך בימי מסלול בחול כמעט ולא מבוצע שינוי באופנוע למעט בדיקת בלמים,צמיגים והדבקת פנסים שלא יתנפצו במקרה התרסקות.

ובמסלול תמיד יהיה מצב של שפיכת שמן ו\או נוזל קירור למרות כל ההקפדות,ראה דוגמת

המרוץ בסופרספורט לפני שתי עונות שהתרסקו כ10 אופנועים עקב נזילת שמן.

אנא ממך אל תמעיט בערכינו,יש כאן הרבה אנשים טובים שיודעים את העבודה.וחאפרים יש גם

בארה"ב. :wink: שחר

 

מה מדברי, פגע בך :?:

אני לא ממעיט מערכך או של מישהו אחר, אבל אני לא חושב שיש לכל רכב מקום במסלול :!:

זה כל מה שאמרתי 8) , אתה בעצמך אומר שהיתה הקפדה, יופי ככה צריך.

מה יקרה כששני ערסים יגיעו אם הסוברו פשע משופר שלהם (שבמיקרה במצב מעולה, חוץ מנזילת שמן קטנה), מה אז ? שיעלו מה כבר יקרה?, נו אחי תן לעלות רק 10 דקות :wink:

 

ועל תספר לי על חפרים בארה"ב, אני מכיר אותם (רק חבל שהרבה מהם באו מ....)

 

אני מכיר הרבה פילים לבנים בארץ, אני לא רוצה לראות מסלול כזה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, אז אין בעולם מירוצים על מסלול, מלבד כלים יעודיים?

אין נניח ליגת ההונדה הורנט האיטלקית, למשל? (לא ממש כלי יעודי למסלול)

או ליגת דה-שבו בצרפת?

הדברים האלו קיימים. אולי לא במסלולים הסופר מקצועיים ויקרים- אבל לא נראה

שמישהוא ישקיע כאלה סכומים בארץ.

 

אם היה מסלול אספלנט פשוט, רק סלול היטב, עם חול\דשא\חצץ מסביב,

לפחות בתור התחלה, דיינו.

 

ובמסלול כזה- מסקינטטיפ על הפנסים\מאותתים, ויאללה למסלול.

 

מזה בדיוק אני חושש :cry

גם אם יקום מסלול בארץ, כמה זמן הוא היה במצב רכיבה ? - אני מהמר 3 שנים[/quote

 

ממה אתה חושש??שאנשים יהנו,או שיתמקצעו על כלים זולים כגון הורנט.

כל מסלול זקוק לאחזקה.וגם בכל העולם ובמסלולים בעלי שם כביכול קיימות ליגות מועדון זוטרות,ליגת CB500 בבריטניה לדוגמא.

 

שאנשים יהנו, :x

 

 

 

 

אין שום בעיה שאנשים יתחרו אם GS500 או ליגת DT, הבעיה היא רמת כשירות.

פה (ארה"ב) בשביל להכנס למסלול יש לעבור בדיקת כשירות בבוקר של הכניסה למסלול.

הבדיקה כוללת :

1. צמיגים - חדשים/במצב של חדש

2. נוזל קירור צריך להיות מים/נוזל קירור מיוחד למירוצים

3. כל בירגי הריקון + פילטר מהובטח

4. להוריד מראות, מאותתים.

5. כיסוי/הורדה של מנורה אחורית/ברקס, והפנס הראשי

6. ריכוז כל צינורות הריקון לפחית ריכוז

7. בדיקת שרשרת

8. ברקסים - פדים(חדשים/מצב חדש) / כשירות

9. נזילות מנוע

10. פירינג - אם יש

 

אם עברת את הבדיקה- אין בעיה עלה על המסלול. :angel:

 

השאלה היא האם "ישראלים" ימצאו שיטות לעבור ללא הקפדה על הפרטים? :agrue:

 

אתה צריך להבין שיש ההשלכות לגבי רוכבים/רכבים שיעלו לא כשירים, חוץ מהסיכון לעצמם, יש עוד אנשים על המסלול באותו רגע, והיו נוספים אחריו.

 

הסיבה שאנשים הולכים לTRACK DAY זה להתחרע ללא סיכון מבחינת רכבים מסביב, ומצב הכביש. תאר לעצמך שאתה מגיע למסלול, עושה חימום, מתחיל לתת בגז משפר קווים, ואז באמצע השקיין אתה עולה על נוזל קירור/שמן :mad:

 

ידידי היקר! :D

אתה קצת מזלזל בנו!ואני מדבר בשם עצמי,בליגת 50 הסמ"ק שאורגנה בארץ היו חוקים מחמירים ביותר עד לרמת החלפת מים ברדיאטור.לגבי ההשלכות אני מבין מאוד,ובארץ יש לשם שינוי הקפדה גבוהה על בטיחות וכשירות נהגים.בליגת ה50 היינו עושים קורס מקדים

לפני העלייה למסלול להתחרות!!

מעבר לכך בימי מסלול בחול כמעט ולא מבוצע שינוי באופנוע למעט בדיקת בלמים,צמיגים והדבקת פנסים שלא יתנפצו במקרה התרסקות.

ובמסלול תמיד יהיה מצב של שפיכת שמן ו\או נוזל קירור למרות כל ההקפדות,ראה דוגמת

המרוץ בסופרספורט לפני שתי עונות שהתרסקו כ10 אופנועים עקב נזילת שמן.

אנא ממך אל תמעיט בערכינו,יש כאן הרבה אנשים טובים שיודעים את העבודה.וחאפרים יש גם

בארה"ב. :wink: שחר

 

מה מדברי, פגע בך :?:

אני לא ממעיט מערכך או של מישהו אחר, אבל אני לא חושב שיש לכל רכב מקום במסלול :!:

זה כל מה שאמרתי 8) , אתה בעצמך אומר שהיתה הקפדה, יופי ככה צריך.

מה יקרה כששני ערסים יגיעו אם הסוברו פשע משופר שלהם (שבמיקרה במצב מעולה, חוץ מנזילת שמן קטנה), מה אז ? שיעלו מה כבר יקרה?, נו אחי תן לעלות רק 10 דקות :wink:

 

ועל תספר לי על חפרים בארה"ב, אני מכיר אותם (רק חבל שהרבה מהם באו מ....)

 

אני מכיר הרבה פילים לבנים בארץ, אני לא רוצה לראות מסלול כזה..

 

למה אתה חושב שאותם שני ערסים עם הסובארו פשע שלהם יעלו על המסלול?הם לא!

כמו שהיום לא עולים כדוגמתם באף ליגת מכוניות ואופנועים ואפילו לא במסלולי קארטינג.

ופילים לבנים אכן קיימים בארץ אבל אני לא מסכים איתך במקרה הזה.המסלול לא יהיה פיל לבן!הבטחה אישית שלי 8)

ואתה רואה אנחנו שלכנו את רוב החאפרים אליכם ועכשיו נשארו כאן החברה הטובים :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:D

 

פיל לבן לא חייב להיות, בגלל שלא רוצים בו יותר.

 

יכול להיות בגלל, הוצאה גדולה ראשונית, ואז אין כסף לתחזק את הנזקים שגם החברה הטובים עושים בכל פעם שהם עולים למסלול או לפעמים בדרך שהם יורדים ממנו :p

 

הדוגמא של סוברו פשע היתה רק כדי להראות לך, שלא כל רכב יכול לעלות, ואולי יותר מזה לא כל משתמשי המסלול יהיו "ילדים טובים" שבאו להתחרע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למורכבות של סלילת מסלול, ומחירו

 

Terry Flanagan said he wasn't nervous as workers began putting the first bits of pavement down on the track at Kansas Speedway, just anxious.

 

Anxious because he is the vice president and director of transportation at HNTB, the architectural and engineering firm that is building Kansas Speedway.

 

And anxious because the laying of the asphalt at the $225 million-plus facility, Flanagan said Monday, "is the most critical part of the project."

 

Critical for sure, said Jeff Boerger, vice president and general manager of the speedway.

 

"The actual paving of the track is perhaps the most important element of the facility," Boerger said. "It can dictate how drivers compete during a race, and we are making every effort to ensure the track will be the best on the circuit."

 

The paving process at the speedway began last Tuesday. At midday Monday, special asphalt-laying equipment was making the sixth of seven passes required to put the first of three layers of pavement down.

 

When that first 2.5-inch layer is down and cured this week, the Indy Racing League will send a car and team out to take some laps.

 

The IRL car, which will be that of driver Scott Goodyear, will be equipped with data-gathering apparatus.

 

The data, said speedway director of operations Russ Tysinger, "will show us what the track is doing."

 

Ron Green, manager of media relations for the IRL, said his series will be more concerned with track configuration than problems with the surface.

 

"It (the test) is just to make sure there are no fundamental flaws with the design," Green said.

 

Tysinger said he expected the test laps would be run at relatively slow speeds, possibly in the 100-mph range.

 

 

Next week, the second layer, or "leveling course", will be laid down. The folks from the IRL, which is scheduled to hold a race at the Kansas track next July 8, will then return to check that layer.

 

A third layer, or "wearing course," will follow. That will also be tested by the IRL. By the second week in October, the racing surface is expected to be completed.

 

NASCAR will not test the track because there is no need to, Kansas Speedway president Grant Lynch said.

 

 

All three layers of the surface are high-tech mixtures of asphalt materials and polymers.

 

The final layer will incorporate blast-furnace slag. That type of surface has worked well at other tracks where it has been used, including Michigan Speedway and California Speedway.

 

Flanagan said the surface is designed to produce tire friction compatible with side-by-side racing yet not be excessively hard on tires.

 

It is designed to hold up under temperatures of 190 degrees.

 

"The track won't be a tire eater," Flanagan said. "On the contrary, in fact."

 

Once completed, representatives of tire companies that supply the IRL and NASCAR -- Firestone and Goodyear, respectively -- will study the surface with an eye toward tire design for the track.

 

Boerger said the entirety of the Kansas Speedway project remains ahead of schedule even though the paving process was held up a couple of weeks because of the weather.

 

He said that as of Monday, the speedway was 72 percent complete and is expected to be entirely complete by April 1, 2001.

 

Nobody concerned with the project wants to do a rush job on the track. Everyone is familiar to the problems that were encountered at Texas Motor Speedway.

 

Problems with the Texas track contributed to a rash of accidents when NASCAR teams took to the track there when it held its first race in 1997.

 

Drainage problems also allowed water to seep through the track's surface and interfered with racing.

 

The problems in Texas were so serious that NASCAR officials threatened to pull the track off its schedule unless fixes were made.

 

Those fixes were made, but not before large sections of the track were completely torn up and replaced. The cost to track operators was an additional $3 million.

 

"You don't dream of opening the doors and having to deal with all those kinds of problems we had," said Eddie Gossage, executive vice president and general manager of Texas Motor Speedway.

 

The first race at Kansas Speedway is scheduled for July 7 when the NASCAR Craftsman Truck Series competes. The IRL will race the next day. Winston Cup will race at the track on Sept. 30. The Busch Grand National Series will race the day before that.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למורכבות של סלילת מסלול, ומחירו

 

Terry Flanagan said he wasn't nervous as workers began putting the first bits of pavement down on the track at Kansas Speedway, just anxious.

 

Anxious because he is the vice president and director of transportation at HNTB, the architectural and engineering firm that is building Kansas Speedway.

 

And anxious because the laying of the asphalt at the $225 million-plus facility, Flanagan said Monday, "is the most critical part of the project."

 

Critical for sure, said Jeff Boerger, vice president and general manager of the speedway.

 

"The actual paving of the track is perhaps the most important element of the facility," Boerger said. "It can dictate how drivers compete during a race, and we are making every effort to ensure the track will be the best on the circuit."

 

The paving process at the speedway began last Tuesday. At midday Monday, special asphalt-laying equipment was making the sixth of seven passes required to put the first of three layers of pavement down.

 

When that first 2.5-inch layer is down and cured this week, the Indy Racing League will send a car and team out to take some laps.

 

The IRL car, which will be that of driver Scott Goodyear, will be equipped with data-gathering apparatus.

 

The data, said speedway director of operations Russ Tysinger, "will show us what the track is doing."

 

Ron Green, manager of media relations for the IRL, said his series will be more concerned with track configuration than problems with the surface.

 

"It (the test) is just to make sure there are no fundamental flaws with the design," Green said.

 

Tysinger said he expected the test laps would be run at relatively slow speeds, possibly in the 100-mph range.

 

 

Next week, the second layer, or "leveling course", will be laid down. The folks from the IRL, which is scheduled to hold a race at the Kansas track next July 8, will then return to check that layer.

 

A third layer, or "wearing course," will follow. That will also be tested by the IRL. By the second week in October, the racing surface is expected to be completed.

 

NASCAR will not test the track because there is no need to, Kansas Speedway president Grant Lynch said.

 

 

All three layers of the surface are high-tech mixtures of asphalt materials and polymers.

 

The final layer will incorporate blast-furnace slag. That type of surface has worked well at other tracks where it has been used, including Michigan Speedway and California Speedway.

 

Flanagan said the surface is designed to produce tire friction compatible with side-by-side racing yet not be excessively hard on tires.

 

It is designed to hold up under temperatures of 190 degrees.

 

"The track won't be a tire eater," Flanagan said. "On the contrary, in fact."

 

Once completed, representatives of tire companies that supply the IRL and NASCAR -- Firestone and Goodyear, respectively -- will study the surface with an eye toward tire design for the track.

 

Boerger said the entirety of the Kansas Speedway project remains ahead of schedule even though the paving process was held up a couple of weeks because of the weather.

 

He said that as of Monday, the speedway was 72 percent complete and is expected to be entirely complete by April 1, 2001.

 

Nobody concerned with the project wants to do a rush job on the track. Everyone is familiar to the problems that were encountered at Texas Motor Speedway.

 

Problems with the Texas track contributed to a rash of accidents when NASCAR teams took to the track there when it held its first race in 1997.

 

Drainage problems also allowed water to seep through the track's surface and interfered with racing.

 

The problems in Texas were so serious that NASCAR officials threatened to pull the track off its schedule unless fixes were made.

 

Those fixes were made, but not before large sections of the track were completely torn up and replaced. The cost to track operators was an additional $3 million.

 

"You don't dream of opening the doors and having to deal with all those kinds of problems we had," said Eddie Gossage, executive vice president and general manager of Texas Motor Speedway.

 

The first race at Kansas Speedway is scheduled for July 7 when the NASCAR Craftsman Truck Series competes. The IRL will race the next day. Winston Cup will race at the track on Sept. 30. The Busch Grand National Series will race the day before that.

 

מעניין אם הם שילמו 27 שקל למטר רבוע אספלט :p

"!Take him away, and c-ucify him well"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נכוון את הדיון לעבר מטרה ספיציפית :

לא מה אנחנו "רוצים" מעריכים, מגדירים כשאיפה הפרטית שלנו למסלול או "חושבים" אלא :

מבחינת חישוב כלכלי קר והגיוני נטו, יהיה טעם להקים מסלול בארץ בעתיד הקרוב, או לא?

 

אני טוען ש...כן.

 

אני - לא יודע!

 

Super Max

"!Take him away, and c-ucify him well"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי אמונה צאסקא לא היתה אוכלת אותה!(ואני מספיק זקן לזכור את האירוע...) חבל, אם נרצה זה יקרה! ואם יבוא איזה סובארו פשע אנחנו כאיש אחד נשלח אותו חזרה ליפו,שלם או מפורק-לבחירתו. ואם מישהוא לא יעבור scrutiny אצל שחר ויעלה על המסלול בסיבוב הראשון נבעט בו. חלוציות זו התשובה! ואני שב ומנדנד על רעיון המנחת שלי זה נראה לי הכי זול מכל מה שהעליתם פה. :oops:

dont drink & drive, just smoke & ride

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, אז אין בעולם מירוצים על מסלול, מלבד כלים יעודיים?

אין נניח ליגת ההונדה הורנט האיטלקית, למשל? (לא ממש כלי יעודי למסלול)

או ליגת דה-שבו בצרפת?

הדברים האלו קיימים. אולי לא במסלולים הסופר מקצועיים ויקרים- אבל לא נראה

שמישהוא ישקיע כאלה סכומים בארץ.

 

אם היה מסלול אספלנט פשוט, רק סלול היטב, עם חול\דשא\חצץ מסביב,

לפחות בתור התחלה, דיינו.

 

ובמסלול כזה- מסקינטטיפ על הפנסים\מאותתים, ויאללה למסלול.

 

מזה בדיוק אני חושש :cry

גם אם יקום מסלול בארץ, כמה זמן הוא היה במצב רכיבה ? - אני מהמר 3 שנים[/quote

 

ממה אתה חושש??שאנשים יהנו,או שיתמקצעו על כלים זולים כגון הורנט.

כל מסלול זקוק לאחזקה.וגם בכל העולם ובמסלולים בעלי שם כביכול קיימות ליגות מועדון זוטרות,ליגת CB500 בבריטניה לדוגמא.

 

שאנשים יהנו, :x

 

 

 

 

אין שום בעיה שאנשים יתחרו אם GS500 או ליגת DT, הבעיה היא רמת כשירות.

פה (ארה"ב) בשביל להכנס למסלול יש לעבור בדיקת כשירות בבוקר של הכניסה למסלול.

הבדיקה כוללת :

1. צמיגים - חדשים/במצב של חדש

2. נוזל קירור צריך להיות מים/נוזל קירור מיוחד למירוצים

3. כל בירגי הריקון + פילטר מהובטח

4. להוריד מראות, מאותתים.

5. כיסוי/הורדה של מנורה אחורית/ברקס, והפנס הראשי

6. ריכוז כל צינורות הריקון לפחית ריכוז

7. בדיקת שרשרת

8. ברקסים - פדים(חדשים/מצב חדש) / כשירות

9. נזילות מנוע

10. פירינג - אם יש

 

אם עברת את הבדיקה- אין בעיה עלה על המסלול. :angel:

 

השאלה היא האם "ישראלים" ימצאו שיטות לעבור ללא הקפדה על הפרטים? :agrue:

 

אתה צריך להבין שיש ההשלכות לגבי רוכבים/רכבים שיעלו לא כשירים, חוץ מהסיכון לעצמם, יש עוד אנשים על המסלול באותו רגע, והיו נוספים אחריו.

 

הסיבה שאנשים הולכים לTRACK DAY זה להתחרע ללא סיכון מבחינת רכבים מסביב, ומצב הכביש. תאר לעצמך שאתה מגיע למסלול, עושה חימום, מתחיל לתת בגז משפר קווים, ואז באמצע השקיין אתה עולה על נוזל קירור/שמן :mad:

 

ידידי היקר! :D

אתה קצת מזלזל בנו!ואני מדבר בשם עצמי,בליגת 50 הסמ"ק שאורגנה בארץ היו חוקים מחמירים ביותר עד לרמת החלפת מים ברדיאטור.לגבי ההשלכות אני מבין מאוד,ובארץ יש לשם שינוי הקפדה גבוהה על בטיחות וכשירות נהגים.בליגת ה50 היינו עושים קורס מקדים

לפני העלייה למסלול להתחרות!!

מעבר לכך בימי מסלול בחול כמעט ולא מבוצע שינוי באופנוע למעט בדיקת בלמים,צמיגים והדבקת פנסים שלא יתנפצו במקרה התרסקות.

ובמסלול תמיד יהיה מצב של שפיכת שמן ו\או נוזל קירור למרות כל ההקפדות,ראה דוגמת

המרוץ בסופרספורט לפני שתי עונות שהתרסקו כ10 אופנועים עקב נזילת שמן.

אנא ממך אל תמעיט בערכינו,יש כאן הרבה אנשים טובים שיודעים את העבודה.וחאפרים יש גם

בארה"ב. :wink: שחר

 

מה מדברי, פגע בך :?:

אני לא ממעיט מערכך או של מישהו אחר, אבל אני לא חושב שיש לכל רכב מקום במסלול :!:

זה כל מה שאמרתי 8) , אתה בעצמך אומר שהיתה הקפדה, יופי ככה צריך.

מה יקרה כששני ערסים יגיעו אם הסוברו פשע משופר שלהם (שבמיקרה במצב מעולה, חוץ מנזילת שמן קטנה), מה אז ? שיעלו מה כבר יקרה?, נו אחי תן לעלות רק 10 דקות :wink:

 

ועל תספר לי על חפרים בארה"ב, אני מכיר אותם (רק חבל שהרבה מהם באו מ....)

 

אני מכיר הרבה פילים לבנים בארץ, אני לא רוצה לראות מסלול כזה..

 

למה אתה חושב שאותם שני ערסים עם הסובארו פשע שלהם יעלו על המסלול?הם לא!

כמו שהיום לא עולים כדוגמתם באף ליגת מכוניות ואופנועים ואפילו לא במסלולי קארטינג.

ופילים לבנים אכן קיימים בארץ אבל אני לא מסכים איתך במקרה הזה.המסלול לא יהיה פיל לבן!הבטחה אישית שלי 8)

ואתה רואה אנחנו שלכנו את רוב החאפרים אליכם ועכשיו נשארו כאן החברה הטובים :lol:

 

 

:evil:

אתה! סופש מתקרב ואני עירום!!!

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7409 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...