Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי בא למסלול בסופ"ש


r929
שימו לב! השרשור הזה בן 7408 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם מדברים על יוקר הרכיבה על מסלול כתוצאה מעלות הקמתו, אפשר לנקוט בצעדים זולים יותר מאשר הקמת מסלול יש מאין,איך? בבקשה:כמה מנחתים יש בארץ שעומדים בשיממונם?

(מכירים את המסלול בערד?) יש מלאן כאילו בארץ שנסגרים מחוסר תקציב. בד"כ בדובר בישורת של 2 ק"מ, אבל זה כל מה שצריך לחלק הישר של המסלול, חבר לזה עוד 1.5 ק"מ

של אספלט מפותל שיפגוש את 2 צידי המנחת וזהו, יש לך מסלול לעילא ולעילא! אפילו עם מגדל פיקוח למנהל המסלול, והאנגרים קטנים של פייפרים בתור פיטס. זה פטנט מקובל באנגליה למשל, שם יש מסלול מירוצים בתוך שד"ת צבאי שנפתח בסופי שבוע. מסקנה: לא צריך מסלול כמו שבונים בקטאר. אני ממש לא עשיר,(אפילו מובטל כרגע) ועדיין 200 ש"ח ליום פעמיים בחודש שווה לי כי רכיבה על מסלול זו חוויה שאי אפשר להבין עד שאתה שם, זה לא נס-הרים,זה רכיבה נטו בלי פחד! בהצלחה. :wave2:

כן ירבו ועם גישה כזו יתפתח ספורט מוטורי :mm_yeah::ok:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אנשים ששופכים 150K-500K על רכבי המירוצים שלהם (הכוונה לנהגי מכוניות!) - לא תהיה להם שום בעיה לשלם סכום של 4 ספרות (1000 ש"ח וצפונה) עבור יום מסלול,

כל זמן שהם יקבלו באופן קבוע שירות נאות מהמסלול (מרשלים, סיוע רפואי, פינוי, גרירה וכד').

 

לגבי אופנועים - התמונה הרבה פחות ברורה.

 

Super Max שמציע להפסיק לשחק ב"נדמה לי"

 

כמה אנשים כאלה במדינת ישראל, 15 ?

ולמה אתה חושב שרק 1000 ש"ח , במקרה של מכוניות זה הרבה יותר ליום, חוץ מעלויות המסלול והמועדון ישנן ההוצאות של בלאי שהוא עוד יותר יקר במכוניות.

 

ולמה להפסיק לשחק בנדמה לי ? , בתור אחד שאולך לעשות על זה עבודה, היתי אפילו מעודד דיון שכזה :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מדברים על יוקר הרכיבה על מסלול כתוצאה מעלות הקמתו, אפשר לנקוט בצעדים זולים יותר מאשר הקמת מסלול יש מאין,איך? בבקשה:כמה מנחתים יש בארץ שעומדים בשיממונם?

(מכירים את המסלול בערד?) יש מלאן כאילו בארץ שנסגרים מחוסר תקציב. בד"כ בדובר בישורת של 2 ק"מ, אבל זה כל מה שצריך לחלק הישר של המסלול, חבר לזה עוד 1.5 ק"מ

של אספלט מפותל שיפגוש את 2 צידי המנחת וזהו, יש לך מסלול לעילא ולעילא! אפילו עם מגדל פיקוח למנהל המסלול, והאנגרים קטנים של פייפרים בתור פיטס. זה פטנט מקובל באנגליה למשל, שם יש מסלול מירוצים בתוך שד"ת צבאי שנפתח בסופי שבוע. מסקנה: לא צריך מסלול כמו שבונים בקטאר. אני ממש לא עשיר,(אפילו מובטל כרגע) ועדיין 200 ש"ח ליום פעמיים בחודש שווה לי כי רכיבה על מסלול זו חוויה שאי אפשר להבין עד שאתה שם, זה לא נס-הרים,זה רכיבה נטו בלי פחד! בהצלחה. :wave2:

 

200 ש"ח יעלה לך לרכב באופנים מסביב למסלול או כניסה בתור צופה

רכיבה במסלול עולה הרבה יותר. :!: חוץ מעלויות כניסה וחברות במועדון, יש מחיר לרכיבה במסלול, בלאי מנוע, שמן, דלק, וכמובן צמיגים.

 

כמה עולה סט צמיגים RACE DOT ?

תתרגלו להחליף סט כל פעם או פעמיים שאתם עולים למסלול :wave2:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים ששופכים 150K-500K על רכבי המירוצים שלהם (הכוונה לנהגי מכוניות!) - לא תהיה להם שום בעיה לשלם סכום של 4 ספרות (1000 ש"ח וצפונה) עבור יום מסלול,

כל זמן שהם יקבלו באופן קבוע שירות נאות מהמסלול (מרשלים, סיוע רפואי, פינוי, גרירה וכד').

 

לגבי אופנועים - התמונה הרבה פחות ברורה.

 

Super Max שמציע להפסיק לשחק ב"נדמה לי"

 

כמה אנשים כאלה במדינת ישראל, 15 ?

ולמה אתה חושב שרק 1000 ש"ח , במקרה של מכוניות זה הרבה יותר ליום, חוץ מעלויות המסלול והמועדון ישנן ההוצאות של בלאי שהוא עוד יותר יקר במכוניות.

 

ולמה להפסיק לשחק בנדמה לי ? , בתור אחד שאולך לעשות על זה עבודה, היתי אפילו מעודד דיון שכזה :roll:

 

א. כמה אנשים כאלה בארץ? כיום - כמה עשרות. עם התפתחות הספורט המוטורי בארץ - כמה מאות.

ב. אני לא חושב שרק 1000 ש"ח, אני חושב יותר. אמרתי "1000 ש"ח וצפונה". שוב, תמחור גבוה של יום מסלול (1000 ש"ח ליום ויותר) הוא הגיוני למי שמוציא מאות אלפי שקלים על המכונית שלו (וכן אלפי שקלים מדי חודש על בלאי ושחיקה).

ג. הסיפא של דברי נאמרה אחרי טחינת מוח של שחריקו במשך חצי שעה בנושא הזה. נראה אותך מחזיק מעמד מולו 10 דקות ... :wink:

 

Super Max

"!Take him away, and c-ucify him well"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במיוחד בשבילך...

 

חם חם מתנורי המערכת של פולגז..

http://www.fullgaz.co.il/archive/jan-04/news/fg3126-race-circuit-in-israel.php

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במיוחד בשבילך...

 

חם חם מתנורי המערכת של פולגז..

http://www.fullgaz.co.il/archive/jan-04/news/fg3126-race-circuit-in-israel.php

 

כרובון,

חוויות מכם - עוד אקבל.

נאצות ממני - עוד תקבלו.

 

עד אז - אני לא מצליח לראות את הסרט...

 

רק אני או שגם יש אחרים?

 

Super Max

"!Take him away, and c-ucify him well"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במיוחד בשבילך...

 

חם חם מתנורי המערכת של פולגז..

http://www.fullgaz.co.il/archive/jan-04/news/fg3126-race-circuit-in-israel.php

 

כרוב , אני מפחחחחח......

:roll:

" אתם מוזמנים לצפות כיצד חבר'ה חובבים, עושים שימוש (סופרמוטו) במסלול פשוט שכזה, מבלי להזדקק להשקעות (כך נכתב בפורום) של מיליוני דולרים"

 

כמה אתה חושב שעלה להקים את המסלול שהם רוכבים עליו ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במיוחד בשבילך...

 

חם חם מתנורי המערכת של פולגז..

http://www.fullgaz.co.il/archive/jan-04/news/fg3126-race-circuit-in-israel.php

 

כרוב , אני מפחחחחח......

:roll:

" אתם מוזמנים לצפות כיצד חבר'ה חובבים, עושים שימוש (סופרמוטו) במסלול פשוט שכזה, מבלי להזדקק להשקעות (כך נכתב בפורום) של מיליוני דולרים"

 

כמה אתה חושב שעלה להקים את המסלול שהם רוכבים עליו ?

 

בסוף הצלחתי לראות :oops:

מדובר על מסלול אספלט באורך של כ- 1.5 הנמצא, להערכתי, על שטח של כ- 0.75-1 קמ"ר (מצורפת מפה של מירוץ הסופרמוטו, שכלל גם קטעי עפר - טפו!). במסלול יש אמצעים בסיסיים הכוללים, בין השאר פאדוק, יציע וכן הגבהות קרקע, גידור וכד'.

א. לא לילד הזה אני מייחל, אלא למשהו מסיבי יותר שיוכל לאכלס גם מירוצי מכוניות נורמליים ואופנועים.

ב. גם ילד לא ממש מוצלח שכזה עולה להקמה, להערכתי, 7 ספרות בשקלים. עלות האחזקה וההפעלה השוטפת תעמוד להערכתי על עשרות אלפי שקלים בחודש.

 

לאיזה ילד אני כן מייחל? בוא נפתח את השאלה הזאת ("נשחק בנדמה לי..."):

מה נתוני המסלול המינימליים שיספיקו לקיום פעילות ספורט מוטורית נורמלית על אספלט בארץ (נתעלם לרגע מ"שוק" תחרויות השטח למיניהן). אני מקווה שתסכימו איתי שפעילות כזו צריכה לכלול גם (בעיקר) כלי רכב ארבע גלגלים.

 

הנתונים המינימליים שאני חשבתי עליהם הם:

 

מסלול באורך של 3 ק"מ,

הכולל לפחות 7 פניות (נתעלם לרגע מתמהיל הפניות - מהירות, איטיות שיקיינים וכד'),

ישורת אחת לפחות של כחצי ק"מ לפחות (אבל אז מוותרים על מירוצי דראג)

יציע/ים לאיכלוס 2000 איש לפחות (בשלב ראשון!)

בטיחות מקסימלית לרוכבים ורכבים (אופנועים ומכוניות)

לא חייב לעמוד בכל תקני הבטיחות של ה- FIA ו- FIM (אבל עם הכנה להרחבות עתידיות כך שיעמוד בדרישות אלה)

Paddock מינימלי ושטחים להערכות מתחרים (כמו בסרס).

גידור של כל המסלול (הקהל הישראלי - שלא נדע מצרות...)

גידור של כל השטח מסביב למסלול (קהל המסתננים/מתאבדים - שלא נדע מצרות).

 

זהו, יש עוד הרבה דברים, אך הם יותר בשוליים (תשתיות לטלוויזיה, תשתיות למרשלים ועוד ועוד ועוד). אלה העיקריים.

 

דעתכם?

 

Super Max

supercircuit.jpg

"!Take him away, and c-ucify him well"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אתה חי בסרט עם נתונים מינימליים שכאלו.

 

להקים מסלול עם דרישות שכאלו, תהיה קפיצה מיותרת מעל הפופיק.

 

קודם בונים מסלול מינמליסטי ככל האפשר, מתחילים להריץ אותו, ולאט לאט מוסיפים, בהתאם לצורך, את כל שכתבת (יציעים, פאדוק וכו'...)

 

היות והמדינה כבר הקציבה לנושא שטח ענק באזור הדרום (לשימוש שהיא הגדירה כ"פארק מוטורי") נחסכת לך עלות השטח, לפחות בשנים הראשונות (ובכל מקרה, עלותו בנגב תהיה מגוחכת למדי).

אני בטוח שגם כיזם, תקבל הטבות בארנונה ובמיסים שכן מדובר על עסק חדש באיזור פיתוח א'.

בתחילה, תהיה העלות הגבוהה של הכנת המסלול (משטחי הבטון ועליהם האספלט) וכן הגידור של השטח.

אח"כ, תוכל לפתח את המקום.

 

אם ירצה השם (רק צורת דיבור כן? לא להתרגש), אלו המסלולים להם נזכה ב-10 השנים (לפחות) מיום מעבר החוק למיסוד הספורט...

 

עלות משוערת (ללא עלות השטח, במידה ואנו עוסקים במסלול שיוקם בדר' או בצפ' הארץ באזורי פיתוח) : פחות מ-2.5 מיליון ש"ח.

 

 

 

אח"כ ?

אלוהים גדול..

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרוב למה הם כולם רוכבים הצידה במקום ישר? :mm_tongu:

 

 

 

במיוחד בשבילך...

 

חם חם מתנורי המערכת של פולגז..

http://www.fullgaz.co.il/archive/jan-04/news/fg3126-race-circuit-in-israel.php

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פירסמו את זה פה?

 

http://zahav.newsnet.co.il/Newspaper/reports.asp?reportId=12

 

:shock:

 

בוקר אור...

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:?

 

יש לנו את הטלפונים של חלק מחברי הכנסת שהלקחו חלק בישיבה הזו...

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן,חוסר האמונה שלך מעציב אותי.אני בטוח שאפף על פי כן, 1.5ק"מ יתחברו ל-2 ק"מ ישורת ומסלול קום יקום! :idea:

 

אני סתם קטנוני, אבל אני מת שתסביר לי איך עם 1.5 ק"מ אספלט, אתה הולך להתחבר לישורת של 2 ק"מ משני הצדדים

 

 

 

לא חוסר אמונה - מתמטיקה פשוטה:

כדי לבנות מסלול שיחבור לישורת של שני ק"מ משני צידיה,

על החלק הנוסף להיות לפחות באורך של 2.0000001 ס"מ,

ובמידה שהוא אמור להיות החלק המתפתל, תוסיף לזה בערך עוד ק"מ... :wink:

 

 

וגם שאלה קטנה:

אם אני למשל בא ברכבי הפרטי למסלול, לא קשור לשום איגוד ובטיח,

ואני רוצה לערוך סטייג' קטנטן כדי לבדוק את שטיחי האלומניום ומדבקת הנו-פיר

שהתקנתי ברכבי, והשפעתם על האחיזה, אצטרך לשלם מעל לאלף שקל??? :shock::?:(

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אתה חי בסרט עם נתונים מינימליים שכאלו.

 

להקים מסלול עם דרישות שכאלו, תהיה קפיצה מיותרת מעל הפופיק.

 

עלות משוערת (ללא עלות השטח, במידה ואנו עוסקים במסלול שיוקם בדר' או בצפ' הארץ באזורי פיתוח) : פחות מ-2.5 מיליון ש"ח.

 

אח"כ ?

אלוהים גדול..

 

מסלול של 1.5 ק"מ לא מתאים למירוצי מכוניות או אופנועי כביש אמיתיים. צר לי. (ואם נערכים עליו מירוצי מכוניות, אפשר להשוות את זה למירוץ סופרמוטו בלוינסקי אל מול מירוץ סופרמוטו בנחשונים, לדוגמה. אין מה להשוות, נכון?).

ספורט מוטורי מבוסס לא יקום בארץ בלי מירוצי מכוניות ואופנועים אמיתיים.

כמו כן, ספורט מוטורי מבוסס לא יקום בארץ בלי בטיחות מקסימלית לנהגים ולקהל במסלול שייפתח. כל מה שצריך זה הרוג אחד כדי למוטט את הכל. המסלול המוצג בסרט לא מציע בטיחות כזו (לקהל לפחות).

 

והייתי שמח אם תגיד לי איך הגעת לחישוב של 2.5 מליון ש"ח.

 

ואגב, מיקום המסלול אקוטי להצלחתו הכלכלית. סתם לצורך הדוגמה - כמה פעמים בחודש תגיע למסלול שימוקם באיזור גוש דן או במעגל הקרוב (חדרה בצפון, אשדוד בדרום?)? וכמה פעמים בחודש תגיע למסלול שימוקם בבאר שבע? בדימונה? בירוחם? בגליל? [בוא נניח שמחיר השימוש במסלול לא מהווה גורם מכריע].

במיוחד בענף כלכלי שלא מפותח בארץ - קלות הגישה לשירות - מהווה אלמנט מהותי לפוטנציאל הצלחתו.

 

שאלה נוספת - איפה שמעת שהוקצה שטח להקמת פארק מוטורי בדרום? מקורות רשמיים או עיתונים?

 

Super Max

"!Take him away, and c-ucify him well"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7408 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...